MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

Nou wordt ie mooi: Hans de Booy

Put 'im on the bus, Gus
Make a new plan, Stan

Mijn kandidaat voor de singles-droeftoetertoptien (niet zijnde 7"s)!

3,25

dix
Mjuman schreef:
Nou wordt ie mooi: Hans de Booy
3,25

Hans verdient toch heus een voldoende.
Van mij daarom de compenserende 8,75

Ook zonder clip bekend genoeg... vroeger vond ik het wel leuk vanwege de tekst maar ach, nog niet eens zo heel lang geleden weer eens gehoord op de radio en toen vond ik het toch niet veel meer.
5.1.

dix schreef:
(quote)

Hans verdient toch heus een voldoende.
Van mij daarom de compenserende 8,75

Ik vond 't toen al nix en da's altijd zo gebleven; al moet ik toegeven dat Tol Hansse - Big City daar nog weer onder kan. En dan zwijg ik nog over alle Mokumse openraamzangers

Ik ken hem vooral in de versie van Boudewijn de Groot, maar Hans de Booy doet het ook prima.

7

wavanbuuren
8

johannesA
9,2

8.2

Omdat ik een droeftoeter ben.

Go droeftoeters go!

8,5

25 stemmers geven Hans De Booy met Annabel een 7,486 en een 62e plaats.

Jacco Gardner - Clear The Air

Mooie tijdcapsule!
7,75

Ik zag Jacco Gardner een keer op Dauwpop - was best benieuwd, vond het echter al snel een beetje saai worden, veel van hetzelfde. Tot hij aankondigde 'nu gaan we een rustiger nummer spelen' Toen was ik weg.
Later op Metropolis gezeten in de zon op het gras met Jacco in de verte nog een keer gehoord, toen was het best aardige achtergrondmuziek.
Zo een los nummertje is ook best wel ok. 7.1.

Syd Barret zou trots zijn.

7.8

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.