Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:13 uur
Mjuman schreef:
Een fijne Kerst wens ik je, een voorspoedig en gezond 2019 en moge the man upstairs je vooral hoeden voor de komst van een puberend, met uitermate grote waffel behept buurmeisje.
(quote)
Een fijne Kerst wens ik je, een voorspoedig en gezond 2019 en moge the man upstairs je vooral hoeden voor de komst van een puberend, met uitermate grote waffel behept buurmeisje.
Ik heb een bovenbuurvrouw.
0
geplaatst: 23 december 2018, 21:19 uur
Altijd al gedacht dat je door een vrouw eronder gehouden werd

Vilt onder de speakers wil helpen

0
geplaatst: 23 december 2018, 21:20 uur
Mjuman schreef:
(quote)

Mijn muziek is meer het probleem van de benedenbuurvrouw.
1
geplaatst: 24 december 2018, 18:01 uur
Door een enkele diepe onvoldoende eindigt de Eenzame Kerst van Hazes onder de 7 (6,774 (19))
In het nominatie topic voor de Top 2000 komt MRDammann met een (voor mij) mooie ontdekking
Ella East - Would It Be
In het nominatie topic voor de Top 2000 komt MRDammann met een (voor mij) mooie ontdekking
Ella East - Would It Be
0
geplaatst: 25 december 2018, 14:14 uur
7
Voor mij is juist het tweede deel het betere.
Andre Hazes - Eenzame Kerst: 7,3
Voor mij is juist het tweede deel het betere.
Andre Hazes - Eenzame Kerst: 7,3
0
geplaatst: 26 december 2018, 11:55 uur
Na Sevdaliza, Kovacs, Luwten en Lakshmi opnieuw een interessante, nieuwe Nederlandse zangeres.
8
8
0
geplaatst: 26 december 2018, 12:34 uur
Mjuman schreef:
Na Sevdaliza, Kovacs, Luwten en Lakshmi opnieuw een interessante, nieuwe Nederlandse zangeres.
8
8
Ella east is de bandnaam, die zangeres is de Nederlandse zangeres Sietske Oosterhuis.
0
geplaatst: 26 december 2018, 12:41 uur
Rudi S schreef:
Ella east is de bandnaam, die zangeres is de Nederlandse zangeres Sietske Oosterhuis.
(quote)
Oost west, lest best! Ging alleen af op wat ik hier hoorde en da's interessant genoeg (niets gegoocheld). Er zijn andere nieuwe NL acts cum vrouw (de dame van de koek, die van het Chin. Ind. Rest en die met het gouden broekpak) die ik minder waardeer.
0
geplaatst: 26 december 2018, 12:47 uur
* denotes required fields.