MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
50tracks schreef:
Als we de regel toepassen die ik hier ook ergens tegen kwam dat punten lager dan een vier niet meetellen haalt ze de middenmoot nog.

Hahaha, wat een BS is dat? Waarom zouden stemmen lager dan een vier niet meetellen?

Er was een spelleider die dat stoer gedrag noemde.

50tracks schreef:
Er was een spelleider die dat stoer gedrag noemde.

Dan kun je alles boven de 8 ook wel stoer noemen en niet meetellen

Klopt, daarom hanteer ik die regel ook niet. ik wou alleen Claudia nog een beetje redden.

Claudia brengt redelijk veel stemmers (24) op de been en scoort met een 3,9 de laatste plaats.

In de top 100 van de Top 2000 (dit jaar op 94) staat nog zo'n nederlandstalige evergreen die het goed doet op begrafenissen en die we hier toch ook een keer vroeg of laat de maat moeten nemen. Dan maar nu. We zijn nu toch in de stemming.

Stef Bos - Papa

ranja schreef:
(quote)

Dan kun je alles boven de 8 ook wel stoer noemen en niet meetellen
En wat zegt dat dan over mij, met m'n 7,6? Ben ik niet stoer genoeg?

Poeha schreef:
(quote)
En wat zegt dat dan over mij, met m'n 7,6? Ben ik niet stoer genoeg?

Ha nee het is net zulke onzin als alles onder de 4 stoer noemen. Is een 4.2 dan niet stoer

Met zo'n lage score moest ik dat nummer van De Breij ook maar eens luisteren. Ook niet echt mijn ding, vooral niet door het al gememoreerde overdreven gearticuleer. Aan de andere kant, daar heeft Stef Bos ook wel een handje van, en daar heb ik minder moeite mee...

De Breij: 4,5
Bos: 7

Tja, we stoppen maar niet met de ellende hé lijkt me?

2

Check me stoer doen.

Stoer hoor.

6,9

Morgen Leef?

Tja, content in context vertel(de) ik (vroeger al). Dan heeft men mij nu te pakken: als je je vader net hebt weggebracht naar zijn laatste rustplaats, je rijdt in je eentje terug, de radio is aan en precies dan is Stef Bos te horen met dit lied, krijg je eigen credo om je oren.

8,25

Ik vind dit ook maar niks... net wat minder erg dan Claudia.
2.3

johannesA
8,5

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.