MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

Niks mis met Aafke en ook niet met Eefke uiteraard.

8,6

johannesA
5,5

Ik ben zelf nogal snel uitgeluisterd op haar manier van "zingen", maar dit is wel een lekker nummer: 8

Ik doe alles voor drank. Maar drank doet niks voor mij.

Sterk begin van het liedje. Ook de rest mag ik graag horen. Met de artieste Aafke Romeijn heb ik verder niet veel maar dit nummer blijft goed.

8,2

dix
Ik ben nauwelijks bekend met al die Nederlandse zuchtmeisjes. Dit is dus Aafje, aangenaam. Komt hierna dan Eefke?

7,3

Davinaafke is de volgende

Rudi S schreef:
Davinaafke is de volgende

zaafke Romeijn.

8,5

Aafke Romeijn haalt met Blokken, vooral dankzij 2 dikke onvoldoendes, slechts een 6,900 (19). Ruim 2/10 minder dan Eefje.

Tim Knol - Sam

Destijds was ik fan, nu niet meer zo.

6,9

Vort met die knol

3,5

Aafke nog een 7,25

Ik heb Tim Knol een paar keer op een festival gezien en vond het niet heel interessant. Vervolgens kwam hij met een garagerockband, The Miseries en ik vond het geweldig. Die heb ik wel 2 of 3x gezien. Hij kan het dus wel.
Dit nummer zo terughorend hoort wel bij de betere van z'n solowerk.
7.2

16 stemmers leveren Tim Knol met Sam net geen zeven op: 6,966

Twaalf deelnemers uit de Nederpopmeter hebben een aantal weken geleden gestemd op Movin' Down Life van Golden Earring in de 1978meter. Deze hoort uiteraard ook in de NederpopMeter thuis. Nog geen score uit gedeeld dan kun je dat nu inhalen.

Golden Earring - Movin' Down Life

De nieuwe is:
Golden Earring - Twilight Zone

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.