Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2019, 10:43 uur
Ik ben zelf nogal snel uitgeluisterd op haar manier van "zingen", maar dit is wel een lekker nummer: 8
0
geplaatst: 19 januari 2019, 11:42 uur
Ik doe alles voor drank. Maar drank doet niks voor mij.
Sterk begin van het liedje. Ook de rest mag ik graag horen. Met de artieste Aafke Romeijn heb ik verder niet veel maar dit nummer blijft goed.
8,2
Sterk begin van het liedje. Ook de rest mag ik graag horen. Met de artieste Aafke Romeijn heb ik verder niet veel maar dit nummer blijft goed.
8,2
0
geplaatst: 19 januari 2019, 12:13 uur
Ik ben nauwelijks bekend met al die Nederlandse zuchtmeisjes. Dit is dus Aafje, aangenaam. Komt hierna dan Eefke?
7,3
7,3
2
geplaatst: 19 januari 2019, 13:25 uur
0
geplaatst: 19 januari 2019, 18:11 uur
Aafke Romeijn haalt met Blokken, vooral dankzij 2 dikke onvoldoendes, slechts een 6,900 (19). Ruim 2/10 minder dan Eefje.
Tim Knol - Sam
Tim Knol - Sam
1
geplaatst: 19 januari 2019, 23:49 uur
Ik heb Tim Knol een paar keer op een festival gezien en vond het niet heel interessant. Vervolgens kwam hij met een garagerockband, The Miseries en ik vond het geweldig. Die heb ik wel 2 of 3x gezien. Hij kan het dus wel.
Dit nummer zo terughorend hoort wel bij de betere van z'n solowerk.
7.2
Dit nummer zo terughorend hoort wel bij de betere van z'n solowerk.
7.2
1
geplaatst: 20 januari 2019, 17:59 uur
16 stemmers leveren Tim Knol met Sam net geen zeven op: 6,966
Twaalf deelnemers uit de Nederpopmeter hebben een aantal weken geleden gestemd op Movin' Down Life van Golden Earring in de 1978meter. Deze hoort uiteraard ook in de NederpopMeter thuis. Nog geen score uit gedeeld dan kun je dat nu inhalen.
Golden Earring - Movin' Down Life
De nieuwe is:
Golden Earring - Twilight Zone
Twaalf deelnemers uit de Nederpopmeter hebben een aantal weken geleden gestemd op Movin' Down Life van Golden Earring in de 1978meter. Deze hoort uiteraard ook in de NederpopMeter thuis. Nog geen score uit gedeeld dan kun je dat nu inhalen.
Golden Earring - Movin' Down Life
De nieuwe is:
Golden Earring - Twilight Zone
* denotes required fields.