MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

wavanbuuren
7

50tracks schreef:
De beide Racoon nummers scoren slecht. Bij de Oceaan had ik dit wel aan zien komen, Feel Like Flying is volgens mij best een aardig nummer.

Het wordt nu echt hoog tijd dat Racoon hier een greatest hits editie krijgt

Swinging Soul Machine haalt tijdens Spooky's Day Off een 7,681 (16 stemmers) en een mooie plek bij de bovenste 50

Nog een Nederlandse soultroef uit 1968/69 . Of soultroef? Opmerkelijk is dat Cherie van de Enschedese textielbeat band The Honest Men zomaar op Tamla-Motown is uitgebracht. Cherie lijkt mij wel een erg braaf en ongevaarlijk nummer. In de Engelse Northern Soul schijnt het nog steeds als een geheide klassieker te worden beschouwd. De zanger vertrok later naar The Buffoons, manager was Veronica DJ Will Luikinga.

The Honest Men - Cherie

Klinkt mij net iets te blank voor echte soul.
Komt denk ik vooral ook door de zang.
Wel een leuk liedje.

7.0

Ik ook een 6,6

aardig niks aan de hand liedje.
6.7

6,5

Mis Racoon nu wel een beetje

wavanbuuren
de vullingen uit mijn kiezen.....

5

De Honest Men kunnen met Cherie geen potten breken: 6,382

Skik - Op Fietse

Gave band, ok nummer.
7.4

9,7

Geweldige band, met vele fijne nummers.

7.5

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.