Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
2
geplaatst: 29 januari 2019, 17:53 uur
50tracks schreef:
De beide Racoon nummers scoren slecht. Bij de Oceaan had ik dit wel aan zien komen, Feel Like Flying is volgens mij best een aardig nummer.
De beide Racoon nummers scoren slecht. Bij de Oceaan had ik dit wel aan zien komen, Feel Like Flying is volgens mij best een aardig nummer.
Het wordt nu echt hoog tijd dat Racoon hier een greatest hits editie krijgt

0
geplaatst: 29 januari 2019, 18:06 uur
Swinging Soul Machine haalt tijdens Spooky's Day Off een 7,681 (16 stemmers) en een mooie plek bij de bovenste 50
Nog een Nederlandse soultroef uit 1968/69 . Of soultroef? Opmerkelijk is dat Cherie van de Enschedese textielbeat band The Honest Men zomaar op Tamla-Motown is uitgebracht. Cherie lijkt mij wel een erg braaf en ongevaarlijk nummer. In de Engelse Northern Soul schijnt het nog steeds als een geheide klassieker te worden beschouwd. De zanger vertrok later naar The Buffoons, manager was Veronica DJ Will Luikinga.
The Honest Men - Cherie
Nog een Nederlandse soultroef uit 1968/69 . Of soultroef? Opmerkelijk is dat Cherie van de Enschedese textielbeat band The Honest Men zomaar op Tamla-Motown is uitgebracht. Cherie lijkt mij wel een erg braaf en ongevaarlijk nummer. In de Engelse Northern Soul schijnt het nog steeds als een geheide klassieker te worden beschouwd. De zanger vertrok later naar The Buffoons, manager was Veronica DJ Will Luikinga.
The Honest Men - Cherie
1
geplaatst: 29 januari 2019, 21:04 uur
Klinkt mij net iets te blank voor echte soul.
Komt denk ik vooral ook door de zang.
Wel een leuk liedje.
7.0
Komt denk ik vooral ook door de zang.
Wel een leuk liedje.
7.0
0
geplaatst: 30 januari 2019, 23:01 uur
De Honest Men kunnen met Cherie geen potten breken: 6,382
Skik - Op Fietse
Skik - Op Fietse
* denotes required fields.