Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 januari 2019, 20:46 uur
Feel Like Flying - 6.8
Oceaan - 5.7
Altijd wat veilige liedjes.
Oceaan - 5.7
Altijd wat veilige liedjes.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 21:27 uur
Edgar18 schreef:
Feel Like Flying vond ik destijds wel een leuk singeltje. Oceaan is misschien wel het meest verschrikkelijke Nederlandstalige liedje dat er bestaat.
Feel Like Flying vond ik destijds wel een leuk singeltje. Oceaan is misschien wel het meest verschrikkelijke Nederlandstalige liedje dat er bestaat.
Zoiets enkel is het laatste misschien iets te gechargeerd
Racoon - Feel Like Flying 7,6
Racoon - Oceaan 3,0
0
johannesA
geplaatst: 27 januari 2019, 21:30 uur
Racoon - Feel Like Flying 5,4
I've got a Rrrotorr on my head
Racoon - Oceaan 5
I've got a Rrrotorr on my head
Racoon - Oceaan 5
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 januari 2019, 08:37 uur
Alles platen die publiekelijk gewaardeerd worden, worden vakkundig afgefikt in dit topic 
Feel like flying 7
Oceaan 6,2

Feel like flying 7
Oceaan 6,2
0
geplaatst: 28 januari 2019, 08:56 uur
wavanbuuren schreef:
Alles platen die publiekelijk gewaardeerd worden, worden vakkundig afgefikt in dit topic
Kronenburg Park van Frank Boeijen is toch heus op een dikke 8 geëindigd
0
geplaatst: 28 januari 2019, 09:52 uur
Feel Like Flying 2,25
Oceaan 1
Schijnt dat de NSA bij verhoor van verdachten uit NL ipv waterboarding nu overgaat op Raccoon draaien
Oceaan 1
Schijnt dat de NSA bij verhoor van verdachten uit NL ipv waterboarding nu overgaat op Raccoon draaien

0
geplaatst: 28 januari 2019, 10:20 uur
wavanbuuren schreef:
Zo hoort dat toch? Pop, bah Alles platen die publiekelijk gewaardeerd worden, worden vakkundig afgefikt in dit topic

0
geplaatst: 28 januari 2019, 18:03 uur
De beide Racoon nummers scoren slecht. Bij de Oceaan had ik dit wel aan zien komen, Feel Like Flying is volgens mij best een aardig nummer. Beide hebben 21 stemmers en Feel Like Flying haalt met een 5,902 en een voorlopig 148ste plaats. De Oceaan haalt een 4,210 en laat met een 158ste plaats alleen Claudia de Breij achter zich.
Precies 50 jaar geleden kwam de Nederlandse soulband Swinging Soul Machine de tipparade binnen met Spooky's Day Off. Het wordt een grote hit die 14 weken in de Top 40 staat met nummer 2 als hoogst notering. Het is nu logischerwijze ook terug te vinden in de MusicMeter: de singles top 20 van 50 jaar terug.
Swinging Soul Machine - Spooky's Day Off
Precies 50 jaar geleden kwam de Nederlandse soulband Swinging Soul Machine de tipparade binnen met Spooky's Day Off. Het wordt een grote hit die 14 weken in de Top 40 staat met nummer 2 als hoogst notering. Het is nu logischerwijze ook terug te vinden in de MusicMeter: de singles top 20 van 50 jaar terug.
Swinging Soul Machine - Spooky's Day Off
0
geplaatst: 28 januari 2019, 19:36 uur
Ja, leuk. Nog nooit gehoord volgens mij. Althans niet bewust.
7,5
7,5
1
geplaatst: 28 januari 2019, 20:06 uur
Klassieker en dat alleen omdat zanger Spooky zich een dag verslapen had of anderzins niet op kwam dagen in de studio 
8.3

8.3
0
geplaatst: 29 januari 2019, 07:00 uur
Blijft toch een verdomd lekker nummertje.
Lang niet meer gehoord.
8.2
Lang niet meer gehoord.
8.2
0
geplaatst: 29 januari 2019, 15:59 uur
Grote band trouwens.
8 man.
Hier dan even met z'n zevenen.
Toch een
8
8 man.
Hier dan even met z'n zevenen.
Toch een
8
0
geplaatst: 29 januari 2019, 16:02 uur
Oceaan een 3,1.
Maar omdat ik niet wil dat ze onder Claudia eindigen,
Claudia een 3.
Die Feel like flying moet ik vanavond even beluisteren, die ken ik niet.
Maar omdat ik niet wil dat ze onder Claudia eindigen,
Claudia een 3.
Die Feel like flying moet ik vanavond even beluisteren, die ken ik niet.
* denotes required fields.