Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
1
geplaatst: 11 februari 2019, 17:19 uur
Als Trijn je aankijkt, vraag je je altijd af, waarom kijkt jouw ene oog naar mij en het andere naar mijn broekzak. Menigeen klemt dan z'n hand vaster om zijn pasjesetui.
't is een teken aan de wand als je als artiest een album (cd) gratis weg laat geven door een krant (AD met Trijn) of drogist (Etos - Dré junior). Dit is dan nog wel te doen.
6,25
't is een teken aan de wand als je als artiest een album (cd) gratis weg laat geven door een krant (AD met Trijn) of drogist (Etos - Dré junior). Dit is dan nog wel te doen.
6,25
0
geplaatst: 11 februari 2019, 18:01 uur
Trijntje en Total Touch kunnen hier niet overtuigen. 23 stemmers en een 6,241 voor Somebody Else's Lover. Daarmee staan ze ergens rond de 150ste plaats van de 175 tracks.
De volgende is een beetje een twijfelgeval. Quando Quango is in 1980 in Nederland opgericht door de Engelsman Mike Pickering en de Rotterdamse Gonnie Rietveld, ondersteunt door haar broer Reinier Rietveld. In 1982 verhuisde ze naar Manchester om deel uit te maken van The Haçienda scene en dat is te horen. In 1983 verliet Reinier de groep om Spasmodique op te richten. Go Exciting is nog uit 82 met een prominente Nederlandse invloed.
Quando Quango - Go Exciting
De volgende is een beetje een twijfelgeval. Quando Quango is in 1980 in Nederland opgericht door de Engelsman Mike Pickering en de Rotterdamse Gonnie Rietveld, ondersteunt door haar broer Reinier Rietveld. In 1982 verhuisde ze naar Manchester om deel uit te maken van The Haçienda scene en dat is te horen. In 1983 verliet Reinier de groep om Spasmodique op te richten. Go Exciting is nog uit 82 met een prominente Nederlandse invloed.
Quando Quango - Go Exciting
0
geplaatst: 11 februari 2019, 22:07 uur
Gevalletje redelijk maar net niet. Doet op het best wat denken aan Wordy Rappinghood, die sax had wel wat minder gemogen.
5.9
5.9
0
geplaatst: 12 februari 2019, 18:00 uur
Vroege 80s wave blijft het matig doen. Quando Quango haalt met Go Exciting net geen 7 (een 6,944, slechts 9 stemmers).
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
Drukwerk - Je Loog Tegen Mij
1
geplaatst: 12 februari 2019, 18:16 uur
50tracks schreef:
Vroege 80s wave blijft het matig doen.
Vroege 80s wave blijft het matig doen.
Nou, Clan of Xymox staat toch behoorlijk hoog dus het kan wel...
0
geplaatst: 12 februari 2019, 18:30 uur
8,3
Tussen Drukwerk en mij heeft het altijd wel goed gezeten. Lijn 10 zou ook inderdaad richting een 10 zijn gegaan.
Tussen Drukwerk en mij heeft het altijd wel goed gezeten. Lijn 10 zou ook inderdaad richting een 10 zijn gegaan.
* denotes required fields.