MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

dix
Jullie zitten allemaal verkeerd.

2

Oja, Drukwerk, vreselijk met dat accent en de hele sfeer eigenlijk. Ik snap niks van al die hoge cijfers al snap ik daarmee wel weer beter waarom de new wave zo slecht scoort hier.
1

Total Touch 7,2

Quando Quango 7,6

Drukwerk 7,4

Na 17 stemmers zat Drukwerk met Je Loog Tegen Mij nog op een hele dikke 7, twee diepe onvoldoendes later zat er niet meer in dan een 6,618 (22 stemmers)

De Nederlandse "Vangelis" haalde een eerste plaats in de Top 40

En een briljante nummer 1 was het, al gooide het wel het nog hoger gewaardeerde Joan of Arc (Maid of Orleans) van de eerste plaats af.

8,5

ranja schreef:
Oja, Drukwerk, vreselijk met dat accent en de hele sfeer eigenlijk. Ik snap niks van al die hoge cijfers al snap ik daarmee wel weer beter waarom de new wave zo slecht scoort hier.
1

Ik heb een 9,7 aan Quando Quango en een 9,5 aan Drukwerk gegeven ... je kan ook gewoon een flinke eighties-tic hebben natuurlijk

wendyvortex schreef:
(quote)

Ik heb een 9,7 aan Quando Quango en een 9,5 aan Drukwerk gegeven ... je kan ook gewoon een flinke eighties-tic hebben natuurlijk

Tja, kan wel al heeft Drukwerk weinig met 80s stijl te maken vind ik... ik hou van 90s muziek maar daar hoort Paul de Leeuw of Marco Borsato voor mij niet perse bij

dix
Dit rinkelde geen belletje, dus heb ik op de link geklikt. Nu zou ik willen dat ik dat niet gedaan had

3

Quando quango 7,25 - Love Tempo was een betere kandidaat geweest; sommige dj-ende users draai(d)en dat nog wel.
Drukwerk 3,5
Nova 3

Overigens is Hillegonda Rietveld thans verantwoordelijk voor het post-doctoraal programma Arts & Creative Industries van London Universiteit (South Bank).

9,0

Met die rode, witte en blauwe overall, toch?
Edit: ja dus
Aurora

Nova, m'n ouders hebben de single, voor die tijd redelijk revolutionair maar met de kennis van nu, wat een synth allemaal kan, tja, erg gewoontjes.
6.2

Klinkt nu wat kneuterig, maar het heeft ook wat vertederends.

6.6

wavanbuuren
7,3

Punten voor Nova vliegen alle kanten op: een 6,192 voor Aurora (18 stemmers)

Nog een instrumentaaltje maar dan heel anders
Kyteman - Sorry

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.