Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
1
geplaatst: 28 februari 2019, 15:42 uur
7,5
Toen ik als werkstudent bij een bank werkte, werkten daar part-time ook meerdere jongens die bij Ajax C en AZ C speelden; ging ik wel 'ns mee naar de training, werd dit nummer altijd gedraaid en luidkeels (…"als ie maar geen …. ") meegezongen
Toen ik als werkstudent bij een bank werkte, werkten daar part-time ook meerdere jongens die bij Ajax C en AZ C speelden; ging ik wel 'ns mee naar de training, werd dit nummer altijd gedraaid en luidkeels (…"als ie maar geen …. ") meegezongen

0
geplaatst: 28 februari 2019, 18:00 uur
25 stemmers geven Jimmy van Boudewijn De Groot een 7,872. Net te weinig voor een plekje bij de bovenste 40.
Er ontvielen ons de voorbije dagen de nodige (voormalige) popsterren met als meest prominente Mark Hollis. Afgelopen week overleed ook, op 71 jarige leeftijd, Earth and Fire-toetsenist Gerard Koerts. Jerney Kaagman, als zangeres hét boegbeeld van de band, kon niet bij de crematie in Frankrijk zijn omdat de ziekte Parkinson haar te veel heeft verzwakt. Als we voor Talk Talk een hele speciale editie spelen is een nummer van Earth and Fire het minste om te doen.
Earth & Fire - Weekend
Er ontvielen ons de voorbije dagen de nodige (voormalige) popsterren met als meest prominente Mark Hollis. Afgelopen week overleed ook, op 71 jarige leeftijd, Earth and Fire-toetsenist Gerard Koerts. Jerney Kaagman, als zangeres hét boegbeeld van de band, kon niet bij de crematie in Frankrijk zijn omdat de ziekte Parkinson haar te veel heeft verzwakt. Als we voor Talk Talk een hele speciale editie spelen is een nummer van Earth and Fire het minste om te doen.
Earth & Fire - Weekend
0
geplaatst: 28 februari 2019, 19:24 uur
7,8
Niet erg representatief voor de muziek die Earth & Fire maakte maar op zichzelf een prima pop single.
Niet erg representatief voor de muziek die Earth & Fire maakte maar op zichzelf een prima pop single.
0
geplaatst: 28 februari 2019, 19:28 uur
Singles van Earth & Fire meestal wel ok.
Ik vind het niet één van hun sterkste, maar wel heel catchy.
7.3
Ik vind het niet één van hun sterkste, maar wel heel catchy.
7.3
0
geplaatst: 28 februari 2019, 20:01 uur
Edgar teus
Ik weet het niet. Interessant punt. Volgens mij is het vooral een breekpunt. De muziek tot Weekend was nadrukkelijk anders daarna zijn ze vooral op de succeslijn van Weekend verder gegaan.
0
geplaatst: 28 februari 2019, 20:26 uur
Komt toch niet in de buurt bij Memories, Maybe Tomorrow... Seasons en anderen.
6.1
6.1
* denotes required fields.