Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
1
geplaatst: 16 maart 2019, 00:49 uur
Ik vind haar versie van The Letter echt geweldig. Voor de rest, beetje wisselvallig, vaak wel ok, soms iets teveel Thijs van leer. Ik heb wel de Dutch Masters dubbel-cd van haar.
Dit nummer 7.5
Dit nummer 7.5
0
geplaatst: 16 maart 2019, 17:28 uur
Bojoura blijft dankzij een aantal onvoldoendes ver achter bij Els en haalt met Everybody's Day een 6,936 (14)
The Sound Magics is zo'n band die geen succes had in de Nedelandse charts maar wel via een omweg een plek krijgt op interessante verzamelaars zoals Nuggets II - Original Artyfacts From The British Empire And Beyond 1964–1969 Vol. 3. The Sound Magics zullen overgaan in The Moarts en The Moans , die later weer in Moan overging. Moan werd later Moan Nightmare en daarna werd het bekender in Long Tall Ernie.
The Sound Magics - Don't You Remember
The Sound Magics is zo'n band die geen succes had in de Nedelandse charts maar wel via een omweg een plek krijgt op interessante verzamelaars zoals Nuggets II - Original Artyfacts From The British Empire And Beyond 1964–1969 Vol. 3. The Sound Magics zullen overgaan in The Moarts en The Moans , die later weer in Moan overging. Moan werd later Moan Nightmare en daarna werd het bekender in Long Tall Ernie.
The Sound Magics - Don't You Remember
0
geplaatst: 16 maart 2019, 18:48 uur
Bojoura - alsnog een 8,5 en een digitale flatulatie voor die mjusick-haters die dit een onvoldoende gaven - hoon is hun deel.
Sound Magics - uit de beat-tijd 7,25
Sound Magics - uit de beat-tijd 7,25
0
geplaatst: 16 maart 2019, 20:00 uur
Mjuman schreef:
Bojoura - alsnog een 8,5 en een digitale flatulatie voor die mjusick-haters die dit een onvoldoende gaven - hoon is hun deel.
50tracks schreef:
Bojoura blijft dankzij een aantal onvoldoendes ver achter bij Els en haalt met Everybody's Day een 6,936 (14)
Ik zie maar 1 onvoldoende .
0
geplaatst: 16 maart 2019, 20:43 uur
Ohja , Wendy ook, maar dat valt allemaal best mee dacht ik zo.
1
geplaatst: 17 maart 2019, 07:54 uur
Rudi S zegt
..maar dat valt allemaal best mee dacht ik zo.
Ik had het misschien wat zorgvuldiger kunnen formuleren. Dat viel ook allemaal wel mee maar ik bedoelde dat het verschil tussen Els Molenaar en Bojoura, van dezelfde verzamelalbums, vooral in die paar lagere punten (5'en en 5,5'en) zit. Inmiddels hebben een paar latere stemmers de score voor Bojoura al boven de 7 gebracht (7,056).
0
geplaatst: 17 maart 2019, 18:02 uur
Net een 7 voor The Sound Magics met Don't You Remember 7,038 (8)
Bij de Song van het Jaar 1999 - MusicMeter.nl is nu City To City een track. Hoogste tijd om deze ook hier te spelen. Ik ben 'benieuwd'.
City To City - The Road Ahead (Miles Of The Unknown)
Bij de Song van het Jaar 1999 - MusicMeter.nl is nu City To City een track. Hoogste tijd om deze ook hier te spelen. Ik ben 'benieuwd'.
City To City - The Road Ahead (Miles Of The Unknown)
0
geplaatst: 17 maart 2019, 18:31 uur
Vals sentiment ligt op de loer maar het liedje op zich is niet zo slecht. Laat ik eens positief zijn.
6,8
6,8
0
geplaatst: 17 maart 2019, 19:00 uur
* denotes required fields.