MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

Heel vervelend nummer

4

6.5

6

Het kan veel rotter.

Kitsch voor de zwarte lijst

3

Sound Magics klinkt wel lekker, 7.4
City to City behoorlijk ene-oor-in-andere-uit, 5.8

wavanbuuren
5

dix
Edelkitsch

6,6

Ik was er al een beetje bang voor dat City To City niet in de hoogste regionen zou eindigen. The Road Ahead (Miles Of The Unknown) mobiliseert veel (21) stemmers maar haalt een magere 4,729. En dan sta je ineens tussen Kane en Kensington bij de onderste 10.

206 . Within Temptation - Supernova 5,318 - 14
207 . Armin van Buuren Feat. Mr Probz - Another You 5,185 - 13
208 . André Van Duin - Pizza-lied 4,995 - 19
209 . Kane - Rain Down On Me 4,796 - 28
210 . City To City - The Road Ahead (Miles Of The Unknown) 4,729 - 21
211 . Kensington - Slicer 4,441 - 23
212 . Andre Hazes Jr. - Leef 4,305 - 22
213 . Rotterdam Termination Source - Poing 4,265 - 17
214 . Racoon - Oceaan 4,159 - 22
215 . Claudia De Breij - Mag Ik Dan Bij Jou 3,896 - 27

We blijven nog een keer bij de wat lichtere muziek. Een van de grootste hits van 2009

Caro Emerald - A Night Like This

beetje erg veel gehoord ,maar zoals ik al meerdere malen schreef bij verschillende meters op MM ,het aantal x Airplay ,mag niet van invloed zijn op een normale beoordeling

8

City to City 4,25
Caro Emerald 6,25

dix
Hersenverwekend

1

De liedjes van Caro Emerald zitten al vanaf de eerste keer dat ik ze hoorde exact in de bullseye van mijn irritatiezone, en dat zonder dat ik precies weet waarom. Op papier zou haar stijl me best aanspreken, haar stem is goed, het is reuzevrolijk en toch - bakkiejakkie, snel weg ermee. Ik geef een

5

omdat mijn haat voor dit schijtnummer nergens op gebaseerd is.

Doe es gewoon lekker gek(ke) muzak, met een snuifje fake jazz. Zonder alcohol intake is dit niet te verteren, deze trutmansendeuneritis. En het is pas maandag …

3

6,5

Ik zag Caro een keer op een festival, best leuk maar het viel me wel tegen hoeveel muziek van haar 'uit een kastje' kwam. Op zich niet erg maar bij haar en haar soort muziek had ik het niet verwacht.
6.4

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.