Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
1
geplaatst: 22 maart 2019, 14:40 uur
Toegegeven .....ook al is zoiets niet mijn ding
Dan vind ik het nog ...monotoon een tekst opzeggen op een nietszeggend fantasieloos kil deuntje
Heb weinig met muziek/kunst van doen
Sorry voor wie het geweldig vind
2
Dan vind ik het nog ...monotoon een tekst opzeggen op een nietszeggend fantasieloos kil deuntje
Heb weinig met muziek/kunst van doen
Sorry voor wie het geweldig vind
2
0
geplaatst: 22 maart 2019, 18:02 uur
Extince scoort met Viervoeters 0,3 hoger dan de Vengaboys 5,595 (20 stemmers). Opvallend hoe verschillend hier op gereageerd wordt.
Bij de 1969Meter kan gestemd worden op een Nederpop klassieker die exact 50 jaar geleden de eerste plaats in de Top 40 bereikte.
Hier:
De Poema's - Mijn Houten Hart
Bij de 1969Meter kan gestemd worden op een Nederpop klassieker die exact 50 jaar geleden de eerste plaats in de Top 40 bereikte.
Hier:
De Poema's - Mijn Houten Hart
0
geplaatst: 22 maart 2019, 20:03 uur
Ik heb hier het gevoel dat dit een beetje gejat is van John Cale's "I Keep a Close Watch". Ik ga er in ieder geen voldoende voor geven.
5
5
0
geplaatst: 22 maart 2019, 21:25 uur
Als je in een emo-dip zit,kan ik me voorstellen dat je dit met een 6 of hoger waardeert, maar als je zintuigelijke waarneming a-ok is, kan ik me niet voorstellen dat je deze - of het nou "weinig met muziek/kunst van doen heb" - onverholen truttenkitsch zonder alcoholgebruik kunt verdragen.
3,5
3,5
0
geplaatst: 22 maart 2019, 22:35 uur
wendyvortex schreef:
Ik heb hier het gevoel dat dit een beetje gejat is van John Cale's "I Keep a Close Watch". Ik ga er in ieder geen voldoende voor geven.
5
Dat hoor ik er nou absoluut niet in terug.Ik heb hier het gevoel dat dit een beetje gejat is van John Cale's "I Keep a Close Watch". Ik ga er in ieder geen voldoende voor geven.
5
0
geplaatst: 23 maart 2019, 12:46 uur
De poema's is toch vooral heel erg Acda & de Munnick, met de nadruk op 'erg'.
3.5
3.5
0
geplaatst: 23 maart 2019, 12:59 uur
Ach 't is zaterdag en Gall & Gall is tot 20:00 open (en morgen ook nog). Zelf ben ik van de AA Acda-agnosten, vanwege te frequente blootstelling aan zijn aanwezigheid in de media (reclame).
* denotes required fields.