MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:

wavanbuuren
2

7,5

Toegegeven .....ook al is zoiets niet mijn ding
Dan vind ik het nog ...monotoon een tekst opzeggen op een nietszeggend fantasieloos kil deuntje
Heb weinig met muziek/kunst van doen
Sorry voor wie het geweldig vind

2

7- (Vind deze wel leuk in zijn soort)

Extince scoort met Viervoeters 0,3 hoger dan de Vengaboys 5,595 (20 stemmers). Opvallend hoe verschillend hier op gereageerd wordt.

Bij de 1969Meter kan gestemd worden op een Nederpop klassieker die exact 50 jaar geleden de eerste plaats in de Top 40 bereikte.

Hier:
De Poema's - Mijn Houten Hart

Ik heb hier het gevoel dat dit een beetje gejat is van John Cale's "I Keep a Close Watch". Ik ga er in ieder geen voldoende voor geven.

5

7,2

Als je in een emo-dip zit,kan ik me voorstellen dat je dit met een 6 of hoger waardeert, maar als je zintuigelijke waarneming a-ok is, kan ik me niet voorstellen dat je deze - of het nou "weinig met muziek/kunst van doen heb" - onverholen truttenkitsch zonder alcoholgebruik kunt verdragen.

3,5

wavanbuuren
7

wendyvortex schreef:
Ik heb hier het gevoel dat dit een beetje gejat is van John Cale's "I Keep a Close Watch". Ik ga er in ieder geen voldoende voor geven.

5
Dat hoor ik er nou absoluut niet in terug.

Extince: 8
Poema's: 4

7,5

7,5 ik heb er weer weinig problemen mee.

Extince: 7,0
Poema's: 7,5

dix
Ik zal wel in een emo-dip zitten of zo

7

De poema's is toch vooral heel erg Acda & de Munnick, met de nadruk op 'erg'.
3.5

dix schreef:
Ik zal wel in een emo-dip zitten of zo

7

Ach 't is zaterdag en Gall & Gall is tot 20:00 open (en morgen ook nog). Zelf ben ik van de AA Acda-agnosten, vanwege te frequente blootstelling aan zijn aanwezigheid in de media (reclame).

johannesA
6,8

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.