Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2019, 17:24 uur
maar weer eens inhalen (Sorry 50tracks)....
geen probleemMeteors 8.5
0
geplaatst: 9 april 2019, 18:00 uur
Persoonlijk favorietje It's You, Only You (Mein Schmerz) van The Meteors blijft met een 6,918 achter bij Brood.
We hebben de Nederlandse Kacey Musgraves nog niet gehad. Alhoewel ze hier wel erg poppy is. Haar grootste hit:
Ilse DeLange - Miracle
We hebben de Nederlandse Kacey Musgraves nog niet gehad. Alhoewel ze hier wel erg poppy is. Haar grootste hit:
Ilse DeLange - Miracle
0
geplaatst: 9 april 2019, 20:34 uur
Leuke meid, prima stem, maar de liedjes gaan wat aan mij voorbij. Dit is inderdaad wel één van haar betere.
6.7
6.7
0
geplaatst: 10 april 2019, 17:59 uur
17 stemmers en een 7,021 voor Ilse DeLange met Miracle.
Ons grootste muzikale exportproduct had ik nog beloofd bij een vorige Champions League avond
André Rieu - Slavenkoor
Ons grootste muzikale exportproduct had ik nog beloofd bij een vorige Champions League avond
André Rieu - Slavenkoor
2
geplaatst: 10 april 2019, 18:29 uur
8,2
Opa, vergeten doe ik je nooit. Menne maat vond dit altijd geweldig. Mooie herinneringen. Damn...
Opa, vergeten doe ik je nooit. Menne maat vond dit altijd geweldig. Mooie herinneringen. Damn...
1
geplaatst: 10 april 2019, 19:19 uur
De compositie is natuurlijk geweldig, maar dien ik deze opname van Rieu op het voetbalveld met meejoelende voetbalfans te beoordelen als ware het een plaatopname, dan wordt het resultaat onvoldoende: 2,9
1
wavanbuuren
geplaatst: 10 april 2019, 19:43 uur
ilse 7,7
Andre Rieu is in een bomvolle Arena toch zeker sfeerverhogend en opzwepend. Zo objectief mogelijk: 6,5
Nu op naar Juventus.
Andre Rieu is in een bomvolle Arena toch zeker sfeerverhogend en opzwepend. Zo objectief mogelijk: 6,5
Nu op naar Juventus.
1
geplaatst: 10 april 2019, 21:01 uur
Normaal niet voor Ajax, vanavond wel.
Andre maakt toch altijd mensen blij, vooruit (hand over het hart) 7,5
Andre maakt toch altijd mensen blij, vooruit (hand over het hart) 7,5
0
geplaatst: 11 april 2019, 00:19 uur
Rieu is natuurlijk de man die het licht klassieke genre tot volksvermaak maakte.
Ik moet er niet aan denken het de hele avond aan te moeten horen.
Objectief voor dit een 6.5
Ik moet er niet aan denken het de hele avond aan te moeten horen.
Objectief voor dit een 6.5
* denotes required fields.