MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
Ilse 6
Dré 5

dix
Ilse 5,5

André Rieux, da's toch een reserveduitser? Niks Nederpop.

Ilse: 6.6

Rieu: 4

3

Veel respect voor de beste man, en hij lijkt me ook nog eens sympathiek, maar aanhoren kan ik het niet echt.

johannesA
Rieu 7,5

Ilse 6,25
Rieu - doet me denken aan Depeche Mode Music for the Masses 3

Bertolf - Another Day

6,75

Bertolf is altijd top!

8

6,25

Ik heb Bertolf een keer op Lowlands gezien, had een uur gekregen samen met Miss Montreal. Elk een half uur en ook nog 1 nummer samen. Best aardig die Bertolf maar ook niet meer dan dat.
6.4

wavanbuuren
7,3

Ilse DeLange - Miracle 6,5
Bertolf - Another Day 7

6.5

Jullie hadden de score van André Rieu nog te goed. Helaas was geluidskwaliteit niet best. Zijn en Ajax enthousiasme levert hem toch nog een 5,013 (16 stemmers) op. Ilse heeft nog veel latere stemmers gekregen, haar gemiddelde is echter gedaald tot onder de zeven: 6,887 (23 stemmers) daarmee blijft ze haar oude gitarist voorlopig net voor. Bertolf haalt met Another Day een 6,823 (13 stemmers).

Tijd voor een vers kopje thee

Rene Froger & Het Goede Doel - Een Eigen Huis (Alles Kan Een Mens Gelukkig maken)

Het begon zo leuk met Froog...

7

Een 4 voor zetemopeyelove en een 7 voor de Henk(en) compositie

Maakt een 5.5

Aardige compositie maar Froger kan ik slecht hebben.

Een 5.7.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.