MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / NederPopMeter

zoeken in:
dix schreef:
Ongetwijfeld gaat Dotan schuil achter één van de users die nu gestemd hebben. De verdenking rust op Poeha die een 8,4 gaf, maar de 8 van Brunniepoo valt mij ook op. Of volgt er nog een user met een dikke 9?
Ik kan ook niet reageren... maar wil je het navolgende verduidelijken:

Count me out. Hier schuilt de originele Poeha gebruiker achter en geen Dotan-kloon. Wat je daar verder van vindt, of denkt, is voor je eigen rekening.
En een ieder mag het verder met je eens zijn, geen probleem. Maar ik ga niet meedoen aan
het MuMe-conformisme dat als het om Dotan, Blof, Anouk, Kensington, e.d. gaat, dat men dan per definitie maar verantwoord laag moet gaan stemmen, of stemt. In dit geval een prima nummer. Wat hij uiteindelijk verder heeft uitgespookt is niet fraai, maar interesseert me niet t.o.v. deze track. Die 8,4 verdient dit nummer wat mij betreft.

22 stemmers brengen Dotan geen verlichting: een 5,723 voor Home.

Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben

Een verre voorloper van Guus Meeuwis Niet qua stem, maar in stijl zou het kunnen.
Maar dit vind ik wel een geinig liedje.
Beetje kneuterig, maar doet niemand kwaad.

7.2

dix
Poeha schreef:
Heel verhaal
Dotan heeft ook weinig zelfspot. Een 7,3 voor de sympathieke hoempa van Nuissl.

8,1

Psst...Joost Nuissl in the house

8!

7,8 Joost is oké

bikkel2 schreef:
Een verre voorloper van Guus Meeuwis Niet qua stem, maar in stijl zou het kunnen.
Maar dit vind ik wel een geinig liedje.
Beetje kneuterig, maar doet niemand kwaad.

7.2

Verwarde mensen hier: Meeuwis is Brabo, Nuissl is geboren in Mokum en sinds wanneer is Mokumse muziek kneuterig? Ha6, Drukwerk, Johnny, Tante Leen, Houtsnijders - allemaal misschien goed voor de pimpelaritis, maar kneuterig …

6

6,5

Qua zangstem doet het me vooral denken aan Herman van Veen maar hij maakt z'n woorden wel gewoon af. Beter.
6.1

Mjuman schreef:
(quote)

Verwarde mensen hier: Meeuwis is Brabo, Nuissl is geboren in Mokum en sinds wanneer is Mokumse muziek kneuterig? Ha6, Drukwerk, Johnny, Tante Leen, Houtsnijders - allemaal misschien goed voor de pimpelaritis, maar kneuterig …

Guus Meeuwis & Vagant - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben (Audio Only) - YouTube

wavanbuuren
7

dix
Mjuman schreef:
Houtsnijders
U zegt?

johannesA
7,4

6,7

Score voor Joost volgt

Geschreven door Robbie Van Leewen

Short '66 - Mary Is My Sweetheart Again

joost Nuissl, dat is wel een hele fijne meezinger: 9,5
Short '66: 7,9

Nou, gelukkig kan Robbie ook wél leuke nummers schrijven.
5.2

wavanbuuren
6,3

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.