Muziek / Muziekgames / NederPopMeter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2019, 18:01 uur
Air is een stemmig stuk op een dag als vandaag, maar in de klassieke setting komt het wat mij betreft nog beter over. Air scoort in de uitvoering van Ekseption een magere 6,219 (13).
Van Inkel vraagt toestemming om Dotan te draaien en Dotan maakt comeback na ophef onderzoek
Deze week is de PR-comeback van Dotan. DJ's vragen ofdat mag (om vervolgens gewoon zonder vraag Michael Jackson te draaien). Maar hoe scoort de grootste Nederpop hit van 2014 eigenlijk?
Dotan - Home
Van Inkel vraagt toestemming om Dotan te draaien en Dotan maakt comeback na ophef onderzoek
Deze week is de PR-comeback van Dotan. DJ's vragen ofdat mag (om vervolgens gewoon zonder vraag Michael Jackson te draaien). Maar hoe scoort de grootste Nederpop hit van 2014 eigenlijk?
Dotan - Home
0
geplaatst: 4 mei 2019, 18:08 uur
Beetje overhyped, maar buiten het feit dat Dotan een mafkees is, best een aardig nummer.
7.3
7.3
8
geplaatst: 4 mei 2019, 18:29 uur
6
Dotan heeft ooit eens uren lang naast mij gezeten, maar hij had echt geen idee.
Dotan heeft ooit eens uren lang naast mij gezeten, maar hij had echt geen idee.
0
geplaatst: 4 mei 2019, 19:36 uur
Ik ben ooit met zijn troll leger op vakantie geweest , dat was best saai
0
geplaatst: 4 mei 2019, 19:38 uur
Wat is verder de overeenkomst met Michael Jackson behalve dat ze ooit in opspraak zijn geweest 
6,5

6,5
1
geplaatst: 4 mei 2019, 20:28 uur
Wie was dat ook al weer?
Popartiest die zijn imago met prachtige verhalen over ontmoetingen met zieke kinderen probeerde op te vijzelen ... helaas het bleek allemaal fake ... en die Dotan zagen we nooit meer terug.
Er zijn nog wel veel ergere dingen die je als mens kan doen, anderzijds zijn er ook nog veel meer andere artiesten die dit soort klote-geintjes niet nodig hebben. Lijkt me niet dat ik iets mis aan een leven zonder Dotan. Dat ging voor 2015 heel erg goed, dat ging de afgelopen vier jaar heel erg fijn en wat mij betreft laten we dat ook voor de rest van mijn leven zo.
Popartiest die zijn imago met prachtige verhalen over ontmoetingen met zieke kinderen probeerde op te vijzelen ... helaas het bleek allemaal fake ... en die Dotan zagen we nooit meer terug.
Er zijn nog wel veel ergere dingen die je als mens kan doen, anderzijds zijn er ook nog veel meer andere artiesten die dit soort klote-geintjes niet nodig hebben. Lijkt me niet dat ik iets mis aan een leven zonder Dotan. Dat ging voor 2015 heel erg goed, dat ging de afgelopen vier jaar heel erg fijn en wat mij betreft laten we dat ook voor de rest van mijn leven zo.
0
geplaatst: 4 mei 2019, 20:34 uur
Ik vond de muziek van Dotan altijd al niks. Prima dat hij een tweede kans krijgt, maar met hetzelfde repertoire? Driewerf Nee!
3
3
0
geplaatst: 5 mei 2019, 10:14 uur
IK vond al niks aan dit nummer, toen speelde hij op Dauwpop, ik was daar ook, per ongeluk klein stukje gezien en alle vooroordelen werden waargemaakt in een paar seconden.
1
1
3
geplaatst: 5 mei 2019, 13:53 uur
Ongetwijfeld gaat Dotan schuil achter één van de users die nu gestemd hebben. De verdenking rust op Poeha die een 8,4 gaf, maar de 8 van Brunniepoo valt mij ook op. Of volgt er nog een user met een dikke 9?
* denotes required fields.