MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1960 t/m 1962

zoeken in:
Jimmy Dean: 7.5
The Kingston Trio: 8.5

Marzipaintree bedankt voor de spelleiding met daarbij je uitgebreide info

Jimmy Dean: 7,7
The Kingston Trio: 7,5

Marzipaintree, bedankt voor de reis langs de historische meesterwerkjes, de achtergrondinformatie en het leggen van grotere (en kleinere) verbanden.

Als gevolg van drukke feestdagen en gelimiteerde beschikbaarheid van mijn computer hierbij mijn poging om de mosterdnademaaltijdtrofee binnen te slepen.

Lawrence: 5,5
Freddie: 7,0
Charlie: 6,5
Bob: 5,0
John: 8,0
Elvis: 6,0
Bobby: 7,5
Sam: 8,5
Jimmy: 6,0
Trio: 8,5

Jimmy Dean: 7,8
The Kingston Trio: 9

Weinig tijd en een vakantie zorgden ervoor dat ik de laatste nummers heb moeten missen. Hierbij nog een inhaalslag:

John Coltrane - Giant steps : 2 (dit vind ik zo'n beetje de meest verschrikkelijke jazz die ik ken, wat een stressgetoeter)

Elvis Presley - Return To Sender : 7,5 (ik vind het een mindere Presley-song)

Bobby Vee - The Night Has A Thousand Eyes : 6,5

Sam Cooke - Bring It On Home to Me : 8 (ik vind Sam Cooke meestal net iets te glad (ik hoor liever Otis), maar dit nummer gaat nog wel, al zijn er betere uitvoeringen)

Jimmy Dean - Big Bad John : 8

Kingston Trio - It Was A Very Good Year : 7,5

Dank je wel, Marzipaintree, voor alle fraaie verhalen bij deze oude pareltjes. Ik heb met veel plezier meegedaan aan dit spel.

Arbeidsdeskundige
Jimmy Dean: 7
The Kingston Trio: 8

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.