MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Top 250

zoeken in:
Shook Ones Part II

zaaf
nope

Extince...duidelijker kan niet.

zaaf
Draai nu playlist van 67 nrs (mijn voorselectie van P t/m 6). Lekkerrrrrr!

HipHop Fiend
Ik denk dat ik het nummer wat al die keren gekozen is kan raden. Er bestaat een soort consensus over dat het bij de beste HipHop-nummers ooit hoort en het is opgedragen aan een overleden oud-danser van Heavy D & the Boyz.... Wilde gok!

Heb mijn lijst ingeleverd, ik ben benieuwd of die mystery track er nu 5x in zit.
Anders overlapt HipHop Fiends' golden age smaak misschien met anderen bij N.W.A?

zaaf
Er zijn inmiddels 7 lijsten binnen en een aantal nrs zijn nu 4x genoemd. 2 daarvan zelfs van dezelfde artiest.

Nas, Mobb Deep of Masta Ace?

zaaf
Ik klap alleen cryptisch uit de school

Je hebt het deels goed, voor een ander deel mis je nog wat artiesten.

HipHop Fiend
GarnalenPeller schreef:
Heb mijn lijst ingeleverd, ik ben benieuwd of die mystery track er nu 5x in zit.
Anders overlapt HipHop Fiends' golden age smaak misschien met anderen bij N.W.A?

Ik zet echt geen overrated NWA in een top 50 aller tijden...

Golden age hip-hop uit N.Y., excuses . Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track.

zaaf
Zou wel leuk zijn, ter afwisseling

GarnalenPeller schreef:
Golden age hip-hop uit N.Y., excuses . Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track.

Wat is BDK? Of bedoel je BDP?

Big daddy kane

HipHop Fiend
GarnalenPeller schreef:

Haha, het hoeft niet per sé NYC golden era te zijn. Maar mijn nummer 1 is een track van iemand van de DITC-crew! Laat ik het zo zeggen, als je het wilt raden heb ik een hint... maar je tijd is op!

zaaf
Ah HHF klapt ook alleen cryptisch uit de oldschool. Moet nog wat op de cryptiek oefenen though...

[quote]HipHop Fiend schreef:
(quote)

Oh (I) see what you did there

Is het toevallig die anthem?

zaaf
Zit jij nou op Die Antwoord te hinten? Ik word paranoia

Hij moet Die Antwoord niet hinten, maar plaatsen! *wacht al 112 nummers*

HipHop Fiend schreef:
(quote)

Haha, het hoeft niet per sé NYC golden era te zijn. Maar mijn nummer 1 is een track van iemand van de DITC-crew! Laat ik het zo zeggen, als je het wilt raden heb ik een hint... maar je tijd is op!

Die kan mijn top 10 ook nog weleens gaan halen!

HipHop Fiend
Arrie schreef:
(quote)

Die kan mijn top 10 ook nog weleens gaan halen!

Zou ik een zeer verstandige keuze vinden

Heb die van mij een paar weken geleden al gestuurd!

zaaf
Oooo, niet gezien, nu wel! Ook het nut van taggen dus. Excuus!

Ja ja alles op z'n tijd

Ohja!

zaaf
zaaf schreef:
Ook het nut van taggen dus.

zaaf schreef:
(quote)

Lach je nu om jezelf zaaf? Dat is een hele goede eigenschap!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.