Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Top 250
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 13 oktober 2018, 12:41 uur
Draai nu playlist van 67 nrs (mijn voorselectie van P t/m 6). Lekkerrrrrr!
0
HipHop Fiend
geplaatst: 13 oktober 2018, 23:07 uur
Ik denk dat ik het nummer wat al die keren gekozen is kan raden. Er bestaat een soort consensus over dat het bij de beste HipHop-nummers ooit hoort en het is opgedragen aan een overleden oud-danser van Heavy D & the Boyz.... Wilde gok!
0
geplaatst: 18 oktober 2018, 20:34 uur
Heb mijn lijst ingeleverd, ik ben benieuwd of die mystery track er nu 5x in zit. 
Anders overlapt HipHop Fiends' golden age smaak misschien met anderen bij N.W.A?

Anders overlapt HipHop Fiends' golden age smaak misschien met anderen bij N.W.A?
0
zaaf
geplaatst: 18 oktober 2018, 20:46 uur
Er zijn inmiddels 7 lijsten binnen en een aantal nrs zijn nu 4x genoemd. 2 daarvan zelfs van dezelfde artiest.
1
zaaf
geplaatst: 18 oktober 2018, 22:36 uur
Ik klap alleen cryptisch uit de school 
Je hebt het deels goed, voor een ander deel mis je nog wat artiesten.

Je hebt het deels goed, voor een ander deel mis je nog wat artiesten.
1
HipHop Fiend
geplaatst: 19 oktober 2018, 04:04 uur
GarnalenPeller schreef:
Heb mijn lijst ingeleverd, ik ben benieuwd of die mystery track er nu 5x in zit.

Ik zet echt geen overrated NWA in een top 50 aller tijden...
1
geplaatst: 19 oktober 2018, 15:18 uur
Golden age hip-hop uit N.Y., excuses
. Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track.
. Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track.
0
geplaatst: 19 oktober 2018, 16:09 uur
GarnalenPeller schreef:
. Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track. Wat is BDK? Of bedoel je BDP?
0
HipHop Fiend
geplaatst: 19 oktober 2018, 18:04 uur
GarnalenPeller schreef:
. Dan ATCQ of Nas (Represent & NY State of Mind?), Shook Ones misschien wel inmiddels. Geen idee hoe populair Eric b & Rakim of een BDK nog zijn bij de gemiddelde user. Misschien ook een Kendrick Lamar track. Haha, het hoeft niet per sé NYC golden era te zijn. Maar mijn nummer 1 is een track van iemand van de DITC-crew! Laat ik het zo zeggen, als je het wilt raden heb ik een hint... maar je tijd is op!
0
zaaf
geplaatst: 19 oktober 2018, 18:34 uur
Ah HHF klapt ook alleen cryptisch uit de oldschool. Moet nog wat op de cryptiek oefenen though...
1
geplaatst: 19 oktober 2018, 18:39 uur
0
zaaf
geplaatst: 19 oktober 2018, 19:03 uur
Zit jij nou op Die Antwoord te hinten? Ik word paranoia 

0
geplaatst: 19 oktober 2018, 19:05 uur
Hij moet Die Antwoord niet hinten, maar plaatsen! *wacht al 112 nummers*
0
geplaatst: 19 oktober 2018, 20:45 uur
HipHop Fiend schreef:
Haha, het hoeft niet per sé NYC golden era te zijn. Maar mijn nummer 1 is een track van iemand van de DITC-crew! Laat ik het zo zeggen, als je het wilt raden heb ik een hint... maar je tijd is op!
(quote)
Haha, het hoeft niet per sé NYC golden era te zijn. Maar mijn nummer 1 is een track van iemand van de DITC-crew! Laat ik het zo zeggen, als je het wilt raden heb ik een hint... maar je tijd is op!
Die kan mijn top 10 ook nog weleens gaan halen!
0
zaaf
geplaatst: 27 oktober 2018, 12:20 uur
Nog 48,44 dagen, 7 lijsten binnen
Ik hoop nog op de lijsten van:
123poetertjes, 7744leon, arcade monkeys, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, catchup, catdog, Chrisseh, Dance Lover, deric raven, DjFrankie, Dwejkk_, dynamo d, ecktepatrick, Edgar18, Elohim, Ernie, EttaJamesBrown, Fade., GrafGantz, Gyzzz, Harderwiek, He$$el_01, herman, hoi123, Illa, Improvision, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Kill_illuminati, Koenr, Kos, LarsHiphop, lowieke, -marco-, MAS, mjk87, nedbed, nico1616, niels94, Osiris Apis, panjoe, Ploppesteksel, Poeha, Poek, principal2000, Ralph., Reint, Rudi S, Shelter, Silky & Smooth, Sjaakspeare, Slowgaze, Snoeperd, Teunnis, thgryda, ThingMan, Titmeister, Ward, waxs, west
Ik hoop nog op de lijsten van:
123poetertjes, 7744leon, arcade monkeys, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, catchup, catdog, Chrisseh, Dance Lover, deric raven, DjFrankie, Dwejkk_, dynamo d, ecktepatrick, Edgar18, Elohim, Ernie, EttaJamesBrown, Fade., GrafGantz, Gyzzz, Harderwiek, He$$el_01, herman, hoi123, Illa, Improvision, johan de witt, Johnny Marr, jordidj1, Kill_illuminati, Koenr, Kos, LarsHiphop, lowieke, -marco-, MAS, mjk87, nedbed, nico1616, niels94, Osiris Apis, panjoe, Ploppesteksel, Poeha, Poek, principal2000, Ralph., Reint, Rudi S, Shelter, Silky & Smooth, Sjaakspeare, Slowgaze, Snoeperd, Teunnis, thgryda, ThingMan, Titmeister, Ward, waxs, west
0
zaaf
geplaatst: 27 oktober 2018, 12:35 uur
Oooo, niet gezien, nu wel! Ook het nut van taggen dus. Excuus!
0
geplaatst: 27 oktober 2018, 14:13 uur
* denotes required fields.