Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Top 250
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 16:35 uur
Hiervoor heeft zaaf een hiphop album top 100 gedaan, zeg maar de voorloper op deze song game.
Raad eens wie er met 2 albums in de top 10 stond daar

0
geplaatst: 11 oktober 2018, 16:36 uur
Rudi S schreef:
Hiervoor heeft zaaf een hiphop album top 100 gedaan, zeg maar de voorloper op deze song game.
(quote)
Mac Miller?
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 17:37 uur
bennerd schreef:
Overigens #@$!, zaaf. 61 tracks. En ik heb al vier keer geschrapt.
In die fase zit ik helaas ook nog...66 tracks and counting...down.Overigens #@$!, zaaf. 61 tracks. En ik heb al vier keer geschrapt.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 18:12 uur
jordidj1 schreef:
Gisteren nog maar eens verdiept in het solowerk van de heren Ghostface Killah & Method Man. Vooral Assasination Day kwam hard binnen, tfoe, wat een track is dat. Dan doet GK himself niet eens mee daarop.
Gisteren nog maar eens verdiept in het solowerk van de heren Ghostface Killah & Method Man. Vooral Assasination Day kwam hard binnen, tfoe, wat een track is dat. Dan doet GK himself niet eens mee daarop.
Tical en Supreme Clientele, om die platen draait het.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 19:25 uur
Oh ha, grappig. XD
Toch gok ik dat het met albums misschien anders ligt dan met losse tracks, maar het is ook goed mogelijk dat ik 'Ricks ("Ik heet niet Riiiiik!!") populariteit heb onderschat omdat ik er zelf geen grote fan van ben en hem in de hiphopsectie van het forum weinig tegenkom.
Ik denk zelf dat er bij mij best wat spul tussen zal zitten wat niemand anders erin gooit, maar als ik het niet doe, dan ben ik eigenlijk niet eerlijk.
Toch gok ik dat het met albums misschien anders ligt dan met losse tracks, maar het is ook goed mogelijk dat ik 'Ricks ("Ik heet niet Riiiiik!!") populariteit heb onderschat omdat ik er zelf geen grote fan van ben en hem in de hiphopsectie van het forum weinig tegenkom.

Ik denk zelf dat er bij mij best wat spul tussen zal zitten wat niemand anders erin gooit, maar als ik het niet doe, dan ben ik eigenlijk niet eerlijk.

0
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:05 uur
Ironman is ook fantastisch, misschien wel de best geproduceerde wu plaat. Maar Supreme Clientele is de Ghostface show.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:15 uur
Elohim schreef:
het is ook goed mogelijk dat ik 'Ricks ("Ik heet niet Riiiiik!!") populariteit heb onderschat omdat ik er zelf geen grote fan van ben en hem in de hiphopsectie van het forum weinig tegenkom.
het is ook goed mogelijk dat ik 'Ricks ("Ik heet niet Riiiiik!!") populariteit heb onderschat omdat ik er zelf geen grote fan van ben en hem in de hiphopsectie van het forum weinig tegenkom.
Dat weet ik wel zeker. Kendrick is hier enorm geliefd.
3
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:38 uur
De hip-hopsectie van het forum is dan ook meer voor de professors.
0
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:52 uur
Hmmmm misschien dat ik XO Tour Llif3 dan ook maar in mijn lijst zet 

0
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:53 uur
1
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:56 uur
1
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:56 uur
Dat is oprecht een fantastisch nummer. Joram, kan jij zaaf wat beter opvoeden?
1
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:57 uur
3
zaaf
geplaatst: 11 oktober 2018, 21:58 uur
Arrie schreef:
Dat is oprecht een fantastisch nummer. Joram, kan jij zaaf wat beter opvoeden?
ik volg nog een les internetcommunicatie om Joram op te kunnen voeden.... Dat is oprecht een fantastisch nummer. Joram, kan jij zaaf wat beter opvoeden?

0
Ik heb dat nummer ook honderden keren gehoord (oké, wellicht overdreven, maar wel echt enorm vaak), omdat ik voor mijn studie een keer een presentatie heb gegeven over de videoclip en een uitgebreide analyse daarvan. En ik ben hem nog steeds niet zat, dat zegt ook wel wat. 

0
zaaf
als ik zo doorga, als ik zo doorga, als ik zo doorga... als ik....
maar als je hem plaatst heb ik dat ws toch niet in de gaten
maar als je hem plaatst heb ik dat ws toch niet in de gaten
0
HipHop Fiend
geplaatst: 11 oktober 2018, 23:28 uur
Tical is een slecht geproduceerd, niet af klinkend product dat zelfs als mixtape nog te matig is. Dat er 3 of 4 dope tracks op staan doet daar niets aan af. Ik vind het echt een monster van een album.
1
geplaatst: 12 oktober 2018, 06:52 uur
Dat is het net: ik houd wel van slecht gemaakte mixtapes.
zaaf: Wil je de lijst met features bij de tracktitels?
zaaf: Wil je de lijst met features bij de tracktitels?
0
zaaf
geplaatst: 12 oktober 2018, 06:55 uur
Is natuurlijk wel aardig. Zonder verwerk ik het toch wat trager.
3
zaaf
geplaatst: 12 oktober 2018, 16:15 uur
4 lijsten binnen en 1 nummer is 4 x genoemd...
en echt enorm veel nummers 0 keer
en echt enorm veel nummers 0 keer
* denotes required fields.