MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 60sMeter: De jaren 1963 en 1964

zoeken in:

6.2
Nog een 7.5 voor Moody Blues

Kapotgaan, dit nummer.

7,5

johannesA
7

Vier punten uit mijn laatste vier partijen met de Bird, daarom een ruime voldoende.

7

Dat was dus André van Duin in zijn debuutoptreden voor de TV in AVRO's Nieuwe Oogst met een parodie op Surfin' Bird van The Trashmen. De meningen hierover waren sterk verdeeld. Behalve twee tienen ook twee drieën voor het nummer Surfin' Bird. Dat leverde een gemiddelde op van 7,03 en een voorlaatste plaats.

Gaan we nu weer verder met serieuze muziek;

Baby Washington - That's How Heartaches are Made

De uitvoering van Dusty Springfield vind ik net wat mooier
Maar deze mag er ook zijn ..
7.5

Ik ken alleen deze versie van Baby Washington, maar ik zie nu pas dat dit nummer zeer veel gecoverd is o.a. door The Marvelettes, Randy Crawford, The Temptations, Paul Young, The Dells en zoals jij zegt door Dusty Springfield.

Beter dan Dinah.

7.5

Poek schreef:
Beter dan Dinah.

Ook beter dan Denzel?

GrafGantz schreef:
(quote)

Ook beter dan Denzel?

En Keith en Grover en Sabrina (George is voor mijn tijd).

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.