Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2019]
zoeken in:
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:05 uur
Bloodbuzz Ohio is even wat weggezakt. Maar dat zal niet voor lang zijn.
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 december 2019, 11:05 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Ik heb het snel ff opgezocht. Volgens wiki is dit nummer officieel uitgegeven op 22 december 2009. Dit is de bron die ze gebruiken. Ja, dat is een lastige kwestie want digitaal.
Nu zijn er natuurlijk inmiddels ook nummers die alleen digitaal worden uitgebracht maar in principe pak ik nog zoveel mogelijk een fysieke release.
0
geplaatst: 22 december 2019, 11:12 uur
Porcupine Head schreef:
(quote)
Ik heb het snel ff opgezocht. Volgens wiki is dit nummer officieel uitgegeven op 22 december 2009. Dit is de bron die ze gebruiken. En RYM heeft het over 21 december 2009, maar dat is user-submitted en lijkt me niet heel betrouwbaar.
2
geplaatst: 22 december 2019, 11:12 uur
De laatste twee plekken zullen verlaten worden 
Wel een héél schrale troost

Wel een héél schrale troost

0
geplaatst: 22 december 2019, 11:14 uur
SanderT schreef:
Papillon is wel flink aan het verrassen zeg
Papillon is wel flink aan het verrassen zeg
Aan het verassen ja. Kan echt niet.
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:15 uur
Dat grapje met Papillon heeft inderdaad lang genoeg geduurd.
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:16 uur
Arno schreef:
Arno weet dingen.
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:19 uur
Fun facts:
- Bloodbuzz Ohio van The National is het enige nummer dat in alle zeven de edities tot de finale reikte (2019).
- Arcade Fire en The National zijn de enige artiesten die het voor elkaar kregen om met twee nummers in de top 10 te komen. Eerstgenoemde slaagde er in 2013 en 2014 zelfs in om zowel de winnaar als de runner-up te leveren.
De Witte Trui / Varia - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Later vanavond meer leuke stats X
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:21 uur
De perfecte top-3, luigi weet dingen 
Jammer dat de rest het licht (nog) niet ziet.

2
geplaatst: 22 december 2019, 11:24 uur
johan de witt schreef:

Ik heb ze alledrie in m'n top 12, ik weet ook dingen.
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:31 uur
Waarom komt The Joy Formidable uit Wales en de rest van de Britse acts uit Groot-Brittanië? Is er weer een wexit geweest die ik heb gemist?
0
geplaatst: 22 december 2019, 11:41 uur
Glen Hansard schreef:
Waarom komt The Joy Formidable uit Wales en de rest van de Britse acts uit Groot-Brittanië? Is er weer een wexit geweest die ik heb gemist?
en Belle & Sebastian uit Schotland

2
geplaatst: 22 december 2019, 11:43 uur
Gelukkig is de OWWexit door een meerderheid van stemmen ongedaan gemaakt, anders zaten we hier nu niet 

0
geplaatst: 22 december 2019, 11:43 uur
Glen Hansard schreef:
Bij UK moet je gewoon Engeland invullen, want voor alle andere landen van de Britse Koninkrijk heeft OWW
gewoon een apart vlaggetje gemaakt
🇬🇧 + Noord-Ierland zonder emoji-vlag
0
geplaatst: 22 december 2019, 11:45 uur
En thumbs up voor al degenen die het fantastische nummer van London Grammar hoog staan hebben, die staat namelijk veel te laag in deze lijst.
1
geplaatst: 22 december 2019, 11:49 uur
esteban schreef:
En thumbs up voor al degenen die het fantastische nummer van London Grammar hoog staan hebben, die staat namelijk veel te laag in deze lijst.

* denotes required fields.