Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2019]
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2019, 21:26 uur
Yes!!! Jubilee Street did it! Eindelijk! Zeer terechte winnaar!
En dik ook dit keer 
En dik ook dit keer 
0
geplaatst: 22 december 2019, 21:28 uur
Weet ik, maar ik verwacht niet zoveel punten van Dance lover voor Red Eyes.
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:30 uur
Mijn grote dank aan Onweerwolf voor deze grandioze finale. Hopelijk kan het volgend jaar opnieuw zo leuk en spannend worden.
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:31 uur
Wel geniaal dat OnweerwolfAlice de spanning vanavond nog zo láng mogelijk heeft te rekken 
Thanks eendje
MOOISTE LIJST FOREVER

Thanks eendje

MOOISTE LIJST FOREVER

3
geplaatst: 22 december 2019, 21:31 uur
Wat een ontknoping, blijft toch de mooiste lijst op Mume.
Thanks onweerwolf!
Thanks onweerwolf!
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:32 uur
Onweerwolf for President! De winnaar kan me niet bekoren, maar what the hell, het was een superspannende dag met heerlijke muziek en zo... I had fun! Ik hoop de luisteraars ook!
En het is natuurlijk nog niet gedaan, zo die heerlijke top24 in zijn geheel met Kaj en Tim!
http://www.orinocoradio.nl/luister
En het is natuurlijk nog niet gedaan, zo die heerlijke top24 in zijn geheel met Kaj en Tim!
http://www.orinocoradio.nl/luister
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:33 uur
Superbedankt!, Onweerwolf, en alvast een voorspoedig herstel morgen.
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:34 uur
Thanks Onweerwolf het was weer mooi om een weekend lang de ontknoping te volgen.
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:34 uur
Ik was eerder x
123poetertjes schreef:
Net even met J en G alle nummers ge-csl'd dus op naar de voorspellingen:
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Jubilee Street
vorig jaar kwam ie drie puntjes tekort, en laat Red Eyes nou net gezelschap krijgen van een tweede Lost In The Dream. Heb er tien euro om gewed met J dat ie m wint
vorig jaar kwam ie drie puntjes tekort, en laat Red Eyes nou net gezelschap krijgen van een tweede Lost In The Dream. Heb er tien euro om gewed met J dat ie m wint
5
geplaatst: 22 december 2019, 21:35 uur
123poetertjes schreef:
kak
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:35 uur
Onweerwolf wat een werk man, maar het wordt enorm gewaardeerd!
3
geplaatst: 22 december 2019, 21:37 uur
Onweerwolf, Marcel, je bent een held.
Respect, wederom, voor deze marathonpresentatie.
Mannen van Orinoco, jullie ook bedankt voor jullie prestaties, die nog lopen.
Respect, wederom, voor deze marathonpresentatie.
Mannen van Orinoco, jullie ook bedankt voor jullie prestaties, die nog lopen.
3
geplaatst: 22 december 2019, 21:39 uur
Geweldig gedaan Onweerwolf. Wat een prestatie weer!
Ook mooi om alles te volgen via Orinoco Radio.
aan de dj’s die er veel uren in hebben gestoken.
Ook mooi om alles te volgen via Orinoco Radio.
aan de dj’s die er veel uren in hebben gestoken.
1
geplaatst: 22 december 2019, 21:40 uur
Eigenlijk zoals verwacht een vrij ruime overwinning, maar door het spelverloop bleef het lang, heel lang spannend. Ben erg benieuwd naar volgend jaar: laatste keer The National (en de ervaring leert dat die een soort van bonus krijgen) en hopelijk dan zonder tweede keer TWOD (ondanks dat die andere beter is), zodat er een betere tegenstand geleverd kan worden. Ik denk dat de positie van AF dit jaar wel heeft laten zien dat het een nadeel is om met meerdere nummers in de finale te komen.
Hoewel ik dit jaar alleen een top 12 heb opgesteld, zou het zomaar kunnen dat de nummer 1 mijn nummer laatst geweest zou zijn. Ik waardeer Nick Cave enorm, maar Jubilee Street ben ik door overkill steeds minder gaan waarderen. Maar bon, het slot is nog altijd erg mooi. En laten we wel wezen, het is een veel beter afsluiter dan een Bloodbuzz Ohio of Red Eyes.
Dank aan Onweerwolf voor de wederom weergaloze presentatie.
Hoewel ik dit jaar alleen een top 12 heb opgesteld, zou het zomaar kunnen dat de nummer 1 mijn nummer laatst geweest zou zijn. Ik waardeer Nick Cave enorm, maar Jubilee Street ben ik door overkill steeds minder gaan waarderen. Maar bon, het slot is nog altijd erg mooi. En laten we wel wezen, het is een veel beter afsluiter dan een Bloodbuzz Ohio of Red Eyes.
Dank aan Onweerwolf voor de wederom weergaloze presentatie.

* denotes required fields.