Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 23 december 2019, 13:57 uur
west schreef:
Vriendelijke verzoek: zouden de broertjes luigifort en johan de witt wat kunnen minderen met hun 1-2'tjes? Alvast bedankt.
Vriendelijke verzoek: zouden de broertjes luigifort en johan de witt wat kunnen minderen met hun 1-2'tjes? Alvast bedankt.
Dit: jammer...
3
geplaatst: 23 december 2019, 13:57 uur
01. R.E.M. - At My Most Beautiful 
Om te janken zo mooi!
Van Blur heb ik een andere, Tinder of zo

Om te janken zo mooi!
1
geplaatst: 23 december 2019, 13:59 uur
Ik volg RYM in deze, en daar is het een promo.
Maar goed, ook als ik het wel als single had gerekend had het mijn top-20 niet gehaald.
2
geplaatst: 23 december 2019, 14:00 uur
vigil schreef:
Om te janken zo mooi!

Om te janken zo mooi!
Coffee & TV is de 90's versie van Netflix and chill.
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:00 uur
Echt een giller he dat RYM. Staat vol met promo's en songs die geen eens promo zijn en hier maken ze een promo van 

0
geplaatst: 23 december 2019, 14:05 uur
Ahja, RYM. Ook voor het komende jaar weer singles gevonden die één tot zelfs drie jaar verkeerd staan. En heel wat singles die ontbreken. Ik erger mij er op dat moment even aan, maar er is genoeg anders om te nomineren. We moeten het doen met wat wél geldig is, dat gaat ook. 

1
geplaatst: 23 december 2019, 14:05 uur
Stem van het volk he draaide het hier om in dit topic, las ik net

1
geplaatst: 23 december 2019, 14:07 uur
Volgend jaar niks van Kid A en Bloodflowers wil ik zien in jullie lijsten. Geen enkele is een single...
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:16 uur
[quote]GrafGantz schreef:
Ik heb Blur met 2 andere nummers, [/quote ]
Dito, deze REM heb ik dan weer wel.
Die Blur's verwacht ik morgenmiddag tegen vieren pas
Ik heb Blur met 2 andere nummers, [/quote ]
Dito, deze REM heb ik dan weer wel.
Die Blur's verwacht ik morgenmiddag tegen vieren pas

0
geplaatst: 23 december 2019, 14:18 uur
Iedereen heeft de hele kerstvakantie om RYM vanaf 2000 aan te vullen en corrigeren
Er mist inderdaad bij de nieuwere muziek best veel, zeker singles die als download uitgebracht zijn (fysiek werd na 2000 al minder en na 2010 helemaal). Sommige zijn ook als download commercieel en fysiek als promo uitgebracht. Het is dan maar net wie ze op RYM heeft ingevoerd welke versies wel en niet en welke als primary staat. Soms is de fysieke promo primary en de commerciele download als andere versie, dat is dan geen promo single natuurlijk.
Als ze op itunes of discogs als single staan mogen ze ook op RYM.
Er mist inderdaad bij de nieuwere muziek best veel, zeker singles die als download uitgebracht zijn (fysiek werd na 2000 al minder en na 2010 helemaal). Sommige zijn ook als download commercieel en fysiek als promo uitgebracht. Het is dan maar net wie ze op RYM heeft ingevoerd welke versies wel en niet en welke als primary staat. Soms is de fysieke promo primary en de commerciele download als andere versie, dat is dan geen promo single natuurlijk.
Als ze op itunes of discogs als single staan mogen ze ook op RYM.
1
geplaatst: 23 december 2019, 14:23 uur
luigifort schreef:
Volgend jaar niks van Kid A en Bloodflowers wil ik zien in jullie lijsten. Geen enkele is een single...
Er is in ieder geval een promo verdwijn'single , erg mooi nummer

0
geplaatst: 23 december 2019, 14:23 uur
Ja, maar die mag dus niet...
Sowieso, als de helft alleen singles kiest en de helft het niet uitmaakt krijg je helemaal geen representatieve lijst...
Sowieso, als de helft alleen singles kiest en de helft het niet uitmaakt krijg je helemaal geen representatieve lijst...
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:27 uur
Ik verwacht iig nog Zzzigur, Travis, The Roots, Mercury Rev (2×?), dEUS, Aphex Twin en nog een Blur.
Ms nog Massive Attack en Moby...
Ms nog Massive Attack en Moby...
1
geplaatst: 23 december 2019, 14:28 uur
luigifort schreef:
Dit was wat zaaf hier eerder over zei " Voor de puristen: dit is eigenlijk geen single in 1972. Wel als promo uitgebracht en ws daarom op RYM. Maar zoals ik zei: "op RYM, dan mag ie ook hier"
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:29 uur
Ja, snap ik. Dus een aantal kiezen m wel en een aantal niet. Was t een single dan koos iedereen van dat clubje 'm...
1
geplaatst: 23 december 2019, 14:31 uur
Ja, klopt, daarom hebben echte singles - dus songs waarover geen twijfel bestaat dat het een single is - een streepje voor. Lijkt me wel te billijken. Al is het jammer dat je dan dingen als No Scrubs in de lijst krijgt.
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:32 uur
En daarom zullen de niet singles op RYM niet in de hoogste regionen van onze lijst komen...
1
geplaatst: 23 december 2019, 14:33 uur
Nou ik denk dat de Radiohead fanclub hier nou toch wel wakker is 

2
geplaatst: 23 december 2019, 14:35 uur
johan de witt schreef:
Al is het jammer dat je dan dingen als No Scrubs in de lijst krijgt.
Al is het jammer dat je dan dingen als No Scrubs in de lijst krijgt.
Ga je mond spoelen.
3
geplaatst: 23 december 2019, 14:37 uur
7. Mos Def - Ms. Fat Booty / Mathematics
15. Blur - Coffee + Tv
Zeer content met de singles tot nu toe
Nu al zin om volgend jaar op al die Radiohead's te stemmen
15. Blur - Coffee + Tv
Zeer content met de singles tot nu toe
Nu al zin om volgend jaar op al die Radiohead's te stemmen
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:42 uur
Ik volg RYM in deze, en daar is het een promo.
[/quote]
Ik zie het woord promo niet staan?
Suspicion by R.E.M. (Single, Alternative Rock): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Wel limited edition, maar dat is niet bij de primary.
0
geplaatst: 23 december 2019, 14:57 uur
Limited edition zegt ook weinig.... soms heb je singles die zijn genummerd van 1-1000 maar van sommige daarvan worden er niet eens 1000 verkocht 
Ik zie in inderdaad ook niks over promo. Ook niet bij het cat. nummer wat bij promos soms anders is of begint met pr of pro.

Ik zie in inderdaad ook niks over promo. Ook niet bij het cat. nummer wat bij promos soms anders is of begint met pr of pro.
0
geplaatst: 23 december 2019, 15:16 uur
Ik krijg deze:
Suspicion by R.E.M. (Single, Alternative Rock): Reviews, Ratings, Credits, Song list - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Promo in Duitsland, limited edition elders.
Promo in Duitsland, limited edition elders.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.