Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:09 uur
Wat doen we eigenlijk met singles die op RYM als promo staan, maar die destijds gewoon in de winkel lagen? RYM corrigeren?
Ik heb er hier eentje uit 2003 en op de hoes is het woord promo nergens te bekennen...
Ik heb er hier eentje uit 2003 en op de hoes is het woord promo nergens te bekennen...
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:10 uur
herman schreef:
Wat doen we eigenlijk met singles die op RYM als promo staan, maar die destijds gewoon in de winkel lagen? RYM corrigeren?
Ik heb er hier eentje uit 2003 en op de hoes is het woord promo nergens te bekennen...
of reclameren bij het label dat het woord promo ontbreektWat doen we eigenlijk met singles die op RYM als promo staan, maar die destijds gewoon in de winkel lagen? RYM corrigeren?
Ik heb er hier eentje uit 2003 en op de hoes is het woord promo nergens te bekennen...
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:13 uur
2002:
01. Lemon Jelly - Space Walk
02. Porcupine Tree - Trains
03. Bryan Ferry - One Way Love
04. Doves - There Goes the Fear
05. Alanis Morissette - Hands Clean
06. Doves - Caught by the River
07. Spiritualized - Do It All Over Again
08. Coldplay - The Scientist
09. Zero 7 - Distractions
10. Wilco - War on War
11. Tori Amos - A Sorta Fairytale
12. Peter Gabriel - More Than This
13. Richard Ashcroft - Check the Meaning
14. Mylène Farmer - Pardonne-moi
15. Red Hot Chili Peppers - By the Way
16. Siouxsie & the Banshees - Dizzy
17. The Low Frequency in Stereo - Die Electro Voice
18. Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation
19. Elbow - Asleep in the Back
20. Interpol - NYC
01. Lemon Jelly - Space Walk
02. Porcupine Tree - Trains
03. Bryan Ferry - One Way Love
04. Doves - There Goes the Fear
05. Alanis Morissette - Hands Clean
06. Doves - Caught by the River
07. Spiritualized - Do It All Over Again
08. Coldplay - The Scientist
09. Zero 7 - Distractions
10. Wilco - War on War
11. Tori Amos - A Sorta Fairytale
12. Peter Gabriel - More Than This
13. Richard Ashcroft - Check the Meaning
14. Mylène Farmer - Pardonne-moi
15. Red Hot Chili Peppers - By the Way
16. Siouxsie & the Banshees - Dizzy
17. The Low Frequency in Stereo - Die Electro Voice
18. Elvis vs. JXL - A Little Less Conversation
19. Elbow - Asleep in the Back
20. Interpol - NYC
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:15 uur
01. Archive – Again
02. Peter Gabriel - More Than This
03. Saybia - The Day After Tomorrow
04. a-ha - Forever Not Yours
05. Pet Shop Boys - I Get Along
06. Pulp - Bad Cover Version
07. Doves - There Goes The Fear
08. a-ha – Lifelines
09. Pet Shop Boys - Home and Dry
10. Porcupine Tree - Trains
11. Queens of the Stone Age - No One Knows
12. Manic Street Preachers - There by the Grace of God
13. Múm - Green Grass Of Tunnel
14. Mercury Rev - The Dark Is Rising
15. Foo Fighters - All My Life
16. Pet Shop Boys - London
17. David Bowie - Slow Burn
18. Björk - It's in Our Hands
19. Kylie - Love at First Sight
20. Supergrass - Grace
21. Johnny Cash - Personal Jesus
22. Rush - One Little Victory
23. Bjork - Cocoon
24. Coldplay - The Scientist
25. t.A.T.u. - All the Things She Said
26. Eminem - Lose Yourself
27. Electric Six - Danger! High Voltage
28. Badly Drawn Boy - You Were Right
29. Elbow - Asleep in the Back
30. Moby - We Are All Made of Stars
02. Peter Gabriel - More Than This
03. Saybia - The Day After Tomorrow
04. a-ha - Forever Not Yours
05. Pet Shop Boys - I Get Along
06. Pulp - Bad Cover Version
07. Doves - There Goes The Fear
08. a-ha – Lifelines
09. Pet Shop Boys - Home and Dry
10. Porcupine Tree - Trains
11. Queens of the Stone Age - No One Knows
12. Manic Street Preachers - There by the Grace of God
13. Múm - Green Grass Of Tunnel
14. Mercury Rev - The Dark Is Rising
15. Foo Fighters - All My Life
16. Pet Shop Boys - London
17. David Bowie - Slow Burn
18. Björk - It's in Our Hands
19. Kylie - Love at First Sight
20. Supergrass - Grace
21. Johnny Cash - Personal Jesus
22. Rush - One Little Victory
23. Bjork - Cocoon
24. Coldplay - The Scientist
25. t.A.T.u. - All the Things She Said
26. Eminem - Lose Yourself
27. Electric Six - Danger! High Voltage
28. Badly Drawn Boy - You Were Right
29. Elbow - Asleep in the Back
30. Moby - We Are All Made of Stars
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:18 uur
Ja, ik zocht er ook vruchteloos naar.
The Trees nog top-20. Best opmerkelijk.
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:24 uur
Voor ik vergeet bedankt zaaf.
1. Tom Waits - Alice
2. Elvis Costello - 45
3. Gorillaz - Tomorrow Comes Today
4. The White Stripes - Fell in Love With a Girl
5. Queens of the Stone Age - No One Knows
6. Eminem - Lose Yourself
7. Spinvis - Voor ik vergeet
8. Atmosphere - Godlovesugly
9. Wilco - Jesus, etc.
10. Interpol - Obstacle 1
11. Johnny Cash - Personal Jesus
12. Coldplay - The Scientist
13. The Libertines - What a Waster / I Get Along
14. Opeth - Deliverance
15. Bruce Springsteen - The Rising
16. Massive Attack and Mos Def - I Against I
17. System of a Down - Toxicity
18. Beck - Lost Cause
19. The Shins - Know Your Onion !
20. Bright Eyes - Lover I Don't Have to Love
1. Tom Waits - Alice
2. Elvis Costello - 45
3. Gorillaz - Tomorrow Comes Today
4. The White Stripes - Fell in Love With a Girl
5. Queens of the Stone Age - No One Knows
6. Eminem - Lose Yourself
7. Spinvis - Voor ik vergeet
8. Atmosphere - Godlovesugly
9. Wilco - Jesus, etc.
10. Interpol - Obstacle 1
11. Johnny Cash - Personal Jesus
12. Coldplay - The Scientist
13. The Libertines - What a Waster / I Get Along
14. Opeth - Deliverance
15. Bruce Springsteen - The Rising
16. Massive Attack and Mos Def - I Against I
17. System of a Down - Toxicity
18. Beck - Lost Cause
19. The Shins - Know Your Onion !
20. Bright Eyes - Lover I Don't Have to Love
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:31 uur
Mijn Top 20 2002:
01. The Libertines - What a Waster/I Get Along
02. Brendan Benson - Tiny Spark
03. The Coral - Goodbye
04. The Soundtrack of Our Lives - Sister Surround
05. Mary J. Blige - No More Drama
06. Wilco - Jesus, etc.
07. The Flaming Lips - Do You Realize??
08. Elvis Costello - Tear Off Your Own Head (It's a Doll Revolution)
09. Paul Weller - It's Written in the Stars
10. Spinvis - Voor Ik Vergeet
11. Nelly - Hot in Herre
12. India.Arie - Video
13. The Coral - Dreaming of You
14. Nora Jones - Don't Know Why
15. Truth Hurts - Addictive
16. X-Press 2 - Lazy
17. Ryan Adams - Answering Bell
18. Ms. Dynamite - Dy-Na-Mi-Tee
19. Brendan Benson - Good to Me
20. Paul Weller - Leafy Mysteries
01. The Libertines - What a Waster/I Get Along
02. Brendan Benson - Tiny Spark
03. The Coral - Goodbye
04. The Soundtrack of Our Lives - Sister Surround
05. Mary J. Blige - No More Drama
06. Wilco - Jesus, etc.
07. The Flaming Lips - Do You Realize??
08. Elvis Costello - Tear Off Your Own Head (It's a Doll Revolution)
09. Paul Weller - It's Written in the Stars
10. Spinvis - Voor Ik Vergeet
11. Nelly - Hot in Herre
12. India.Arie - Video
13. The Coral - Dreaming of You
14. Nora Jones - Don't Know Why
15. Truth Hurts - Addictive
16. X-Press 2 - Lazy
17. Ryan Adams - Answering Bell
18. Ms. Dynamite - Dy-Na-Mi-Tee
19. Brendan Benson - Good to Me
20. Paul Weller - Leafy Mysteries
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:31 uur
De enige echte:
1. The Faint - Agenda Suicide
2. LCD Soundsystem - Losing My Edge
3. Super Furry Animals - It's Not the End of the World
4. Interpol - Obstacle 1
5. The Ark - Calleth You, Cometh I
6. Flaming Lips - Do You Realize??
7. The Streets - Let's Push Things Forward
8. The Coral - Dreaming of You
9. The Chemical Brothers - Star Guitar
10. Primal Scream - Miss Lucifer
11. Cornershop - Lessons Learned From Rocky I to Rocky III
12. Legowelt - Disco Rout
13. Massive Attack and Mos Def - I Against I
14. DJ Shadow - Six Days
15. Black Rebel Motorcycle Club - Spread Your Love
16. Clinic - Walking With Thee
17. The Soundtrack of Our Lives - Sister Surround
18. Starsailor - Poor Misguided Fool
19. Queens of the Stone Age - No One Knows
20. Jürgen Paape - So weit wie noch nie
1. The Faint - Agenda Suicide
2. LCD Soundsystem - Losing My Edge
3. Super Furry Animals - It's Not the End of the World
4. Interpol - Obstacle 1
5. The Ark - Calleth You, Cometh I
6. Flaming Lips - Do You Realize??
7. The Streets - Let's Push Things Forward
8. The Coral - Dreaming of You
9. The Chemical Brothers - Star Guitar
10. Primal Scream - Miss Lucifer
11. Cornershop - Lessons Learned From Rocky I to Rocky III
12. Legowelt - Disco Rout
13. Massive Attack and Mos Def - I Against I
14. DJ Shadow - Six Days
15. Black Rebel Motorcycle Club - Spread Your Love
16. Clinic - Walking With Thee
17. The Soundtrack of Our Lives - Sister Surround
18. Starsailor - Poor Misguided Fool
19. Queens of the Stone Age - No One Knows
20. Jürgen Paape - So weit wie noch nie
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:34 uur
2002
1. Wilco - Jesus etc.
2. Beck - Lost Cause
3. Death Cab for Cutie - The New Year
4. The Flaming Lips - Do You Realize??
5. Coldplay - The Scientist
6. Mercury Rev - The Dark Is Rising
7. Bruce Springsteen - The Rising
8. Frou Frou - Let Go
9. Doves - There Goes the Fear
10. Bright Eyes - Lover I Don’t Have to Love
11. The Notwist - Pick Up the Phone
12. Archive - Again
13. Damien Rice - Volcano
14. Richard Hawley - Baby, You’re My Light
15. Mercury Rev - Little Rhymes
16. Sugababes - Freak Like Me
17. Justin Timberlake - Cry Me a River
18. Spinvis - Voor ik vergeet
19. Badly Drawn Boy - Silent Sigh
20. The Coral - Dreaming of You
1. Wilco - Jesus etc.
2. Beck - Lost Cause
3. Death Cab for Cutie - The New Year
4. The Flaming Lips - Do You Realize??
5. Coldplay - The Scientist
6. Mercury Rev - The Dark Is Rising
7. Bruce Springsteen - The Rising
8. Frou Frou - Let Go
9. Doves - There Goes the Fear
10. Bright Eyes - Lover I Don’t Have to Love
11. The Notwist - Pick Up the Phone
12. Archive - Again
13. Damien Rice - Volcano
14. Richard Hawley - Baby, You’re My Light
15. Mercury Rev - Little Rhymes
16. Sugababes - Freak Like Me
17. Justin Timberlake - Cry Me a River
18. Spinvis - Voor ik vergeet
19. Badly Drawn Boy - Silent Sigh
20. The Coral - Dreaming of You
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:36 uur
Mijn top 20...
01 The Raveonettes - Attack of the Ghost Riders
02 Ikara Colt - Rudd
03 Queen Adreena - Pretty Like Drugs
04 The White Stripes - Fell in Love With a Girl
05 Queens of the Stone Age - No One Knows
06 LCD Soundsystem - Losing My Edge
07 Avril Lavigne - Skater Boy
08 J.C.A. - I Begin to Wonder
09 Tegan and Sara - Monday Monday Monday
10 Natalie Imbruglia - Wrong Impression
11 Dot Allison - Strung Out
12 Sophie Ellis-Bextor - Music Gets the Best of Me
13 Melys - So Good
14 Electric Six - Danger! High Voltage
15 The Jon Spencer Blues Explosion - Sweet N Sour
16 Krezip - You Can Say
17 Pretty Girls Make Graves - Speakers Push the Air
18 Émilie Simon - Désert
19 Gemma Hayes - Let a Good Thing Go
20 Ladytron - Seventeen
Dot Allison stond in 2000 nog op 1 samen met Death in Vegas. In 2002 stond ze op het al eerder genoemde Pukkelpop en dat was zo'n indrukwekkend optreden, geweldig. Na afloop had ik even helemaal geen zin in gitaarherrie ondanks dat inmiddels Trail of Dead begonnen was.
Electric Six zag ik op Metropolis maar dat was pas in 2003 ook heerlijk optreden, vuige rock'n'roll zoals vuige rock'n'roll bedoeld is.
01 The Raveonettes - Attack of the Ghost Riders
02 Ikara Colt - Rudd
03 Queen Adreena - Pretty Like Drugs
04 The White Stripes - Fell in Love With a Girl
05 Queens of the Stone Age - No One Knows
06 LCD Soundsystem - Losing My Edge
07 Avril Lavigne - Skater Boy
08 J.C.A. - I Begin to Wonder
09 Tegan and Sara - Monday Monday Monday
10 Natalie Imbruglia - Wrong Impression
11 Dot Allison - Strung Out
12 Sophie Ellis-Bextor - Music Gets the Best of Me
13 Melys - So Good
14 Electric Six - Danger! High Voltage
15 The Jon Spencer Blues Explosion - Sweet N Sour
16 Krezip - You Can Say
17 Pretty Girls Make Graves - Speakers Push the Air
18 Émilie Simon - Désert
19 Gemma Hayes - Let a Good Thing Go
20 Ladytron - Seventeen
Dot Allison stond in 2000 nog op 1 samen met Death in Vegas. In 2002 stond ze op het al eerder genoemde Pukkelpop en dat was zo'n indrukwekkend optreden, geweldig. Na afloop had ik even helemaal geen zin in gitaarherrie ondanks dat inmiddels Trail of Dead begonnen was.
Electric Six zag ik op Metropolis maar dat was pas in 2003 ook heerlijk optreden, vuige rock'n'roll zoals vuige rock'n'roll bedoeld is.
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:38 uur
Merci, zaaf.
De nummer één heb ik ook overwogen.
Toch nog wat van mijn nummers binnen de TOP 50 gespot, alsook in anderen hun TOP 20. Goody. Fijn dat ook anderen aan Heather Nova & Eskobar gedacht hebben. Of aan Nelly, Norah Jones, ... En zelfs aan Frou Frou! Badly Drawn Boy ben ik vergeten. Electric Six ook. Sorry. Ik had verwacht dat Hooverphonic zou scoren, helaas. Buiten de TOP 20 veel meer variatie, dat is fijn. Geeft mij hoop voor 2003.
De nummer één heb ik ook overwogen.
Toch nog wat van mijn nummers binnen de TOP 50 gespot, alsook in anderen hun TOP 20. Goody. Fijn dat ook anderen aan Heather Nova & Eskobar gedacht hebben. Of aan Nelly, Norah Jones, ... En zelfs aan Frou Frou! Badly Drawn Boy ben ik vergeten. Electric Six ook. Sorry. Ik had verwacht dat Hooverphonic zou scoren, helaas. Buiten de TOP 20 veel meer variatie, dat is fijn. Geeft mij hoop voor 2003.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:45 uur
herman schreef:
Wat doen we eigenlijk met singles die op RYM als promo staan, maar die destijds gewoon in de winkel lagen? RYM corrigeren?
Wat doen we eigenlijk met singles die op RYM als promo staan, maar die destijds gewoon in de winkel lagen? RYM corrigeren?
Een boom over opzetten in dit topic. Daar heb je heel wat gereedschap voor.
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:50 uur
Merci zaaf! Leuk om nog wat fijne nummers net buiten de top 20 te zien.
1. Queens of the Stone Age - No One Knows
2. Wilco - Jesus, etc.
3. Interpol - NYC
4. Interpol - Obstacle 1
5. Coldplay - In My Place
6. System of a Down - Toxicity
7. Coldplay - The Scientist
8. Admiral Freebee - Rags ‘N’ Run
9. Eskobar Feat. Heather Nova - Someone New
10. Interpol - PDA
11. Eminem - Lose Yourself
12. Hooverphonic - Sometimes
13. Tori Amos - A Sorta Fairytale
14. System of a Down - Aerials
15. t.A.T.u. - All The Things She Said
16. Bowling for Soup - Girl All the Bad Guys Want
17. Junior Senior - Move Your Feet
18. Avril Lavigne - Complicated
19. Muse - Dead Star
20. Spinvis - Smalfilm
1. Queens of the Stone Age - No One Knows
2. Wilco - Jesus, etc.
3. Interpol - NYC
4. Interpol - Obstacle 1
5. Coldplay - In My Place
6. System of a Down - Toxicity
7. Coldplay - The Scientist
8. Admiral Freebee - Rags ‘N’ Run
9. Eskobar Feat. Heather Nova - Someone New
10. Interpol - PDA
11. Eminem - Lose Yourself
12. Hooverphonic - Sometimes
13. Tori Amos - A Sorta Fairytale
14. System of a Down - Aerials
15. t.A.T.u. - All The Things She Said
16. Bowling for Soup - Girl All the Bad Guys Want
17. Junior Senior - Move Your Feet
18. Avril Lavigne - Complicated
19. Muse - Dead Star
20. Spinvis - Smalfilm
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:50 uur
Graf's Hete 50 van 2002:
1. LCD Soundsystem - Losing My Edge
2. Interpol - NYC
3. Justin Timberlake - Cry Me a River
4. Mercury Rev - The Dark Is Rising
5. Legowelt - Disco Rout
6. Interpol - Obstacle 1
7. Jürgen Paape - So weit wie noch nie
8. The Knife - Heartbeats
9. The Notwist - Pick Up the Phone
10. The Juan Maclean - You Can't Have It Both Ways
11. The Rapture - House of Jealous Lovers
12. Golden Boy with Miss Kittin - Rippin Kittin
13. Interpol - PDA
14. Ladytron - Seventeen
15. Sigur Rós - ( ) [Untitled #4]
16. Underworld - Two Months Off
17. Spinvis - Smalfilm
18. Múm - Green Grass of Tunnel
19. Röyksopp - Remind Me
20. Coldplay - The Scientist
21. Spinvis - Voor ik vergeet
22. Björk - Cocoon
23. FPU - Crockett's Theme
24. Closer Musik - You Don't Know Me
25. Beth Gibbons & Rustin Man - Mysteries
26. British Sea Power - The Lonely
27. ADULT. - Hand to Phone Remixed
28. Kylie - Come Into My World
29. The Strokes - Someday
30. Motorpsycho - Go to California
31. The Other People Place / Mystic Tribe - Sunday Night Live at the Laptop Café
32. Eminem - Lose Yourself
33. Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra
34. Death in Vegas - Hand Around My Throat
35. Death Cab for Cutie - The New Year
36. 2raumwohnung - Ich und Elaine
37. British Sea Power - Childhood Memories
38. Kylie - Love at First Sight
39. Missy Elliott - Work It
40. Felix da Housecat - Madame Hollywood
41. Hope Sandoval & the Warm Inventions - Suzanne
42. The Chemical Brothers - Star Guitar
43. Mercury Rev - Little Rhymes
44. Toktok vs. Soffy O. - Day of Mine (Ludicrous Idiots)
45. R.E.M. - The Lifting / I've Been High
46. The Streets - Let's Push Things Forward
47. The Flaming Lips - Do You Realize??
48. The Coral - Dreaming of You
49. Paul Oakenfold - Southern Sun
50. Vive la fête - Maquillage
1. LCD Soundsystem - Losing My Edge
2. Interpol - NYC
3. Justin Timberlake - Cry Me a River
4. Mercury Rev - The Dark Is Rising
5. Legowelt - Disco Rout
6. Interpol - Obstacle 1
7. Jürgen Paape - So weit wie noch nie
8. The Knife - Heartbeats
9. The Notwist - Pick Up the Phone
10. The Juan Maclean - You Can't Have It Both Ways
11. The Rapture - House of Jealous Lovers
12. Golden Boy with Miss Kittin - Rippin Kittin
13. Interpol - PDA
14. Ladytron - Seventeen
15. Sigur Rós - ( ) [Untitled #4]
16. Underworld - Two Months Off
17. Spinvis - Smalfilm
18. Múm - Green Grass of Tunnel
19. Röyksopp - Remind Me
20. Coldplay - The Scientist
21. Spinvis - Voor ik vergeet
22. Björk - Cocoon
23. FPU - Crockett's Theme
24. Closer Musik - You Don't Know Me
25. Beth Gibbons & Rustin Man - Mysteries
26. British Sea Power - The Lonely
27. ADULT. - Hand to Phone Remixed
28. Kylie - Come Into My World
29. The Strokes - Someday
30. Motorpsycho - Go to California
31. The Other People Place / Mystic Tribe - Sunday Night Live at the Laptop Café
32. Eminem - Lose Yourself
33. Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra
34. Death in Vegas - Hand Around My Throat
35. Death Cab for Cutie - The New Year
36. 2raumwohnung - Ich und Elaine
37. British Sea Power - Childhood Memories
38. Kylie - Love at First Sight
39. Missy Elliott - Work It
40. Felix da Housecat - Madame Hollywood
41. Hope Sandoval & the Warm Inventions - Suzanne
42. The Chemical Brothers - Star Guitar
43. Mercury Rev - Little Rhymes
44. Toktok vs. Soffy O. - Day of Mine (Ludicrous Idiots)
45. R.E.M. - The Lifting / I've Been High
46. The Streets - Let's Push Things Forward
47. The Flaming Lips - Do You Realize??
48. The Coral - Dreaming of You
49. Paul Oakenfold - Southern Sun
50. Vive la fête - Maquillage
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:52 uur
En dan massaal in de aanval gaan over dit speciale geval? Daar ben ik de l'uomo niet naar.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:53 uur
herman schreef:
30. Westbam - Oldschool, Baby (feat. Nena)
30. Westbam - Oldschool, Baby (feat. Nena)
Oh, die had bij mij nog beter gescoord, als ik hem niet over het hoofd gezien had. Bij jou had ik The Juan Maclean overigens wel verwacht, bewust niet in de lijst of per ongeluk?
2
geplaatst: 4 februari 2020, 16:54 uur
1. Jürgen Paape - So weit wie noch nie
2. The Streets - Let's Push Things Forward
3. Dannii Minogue - Put the Needle on It
4. Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra
5. LCD Soundsystem - Losing My Edge / Beat Connection
6. Massive Attack & Mos Def - I Against I
7. Beth Gibbons & Rustin Man - Mysteries
8. Tool - Parabola
9. The Strokes - Someday
10. Closer Musik - You Don't Know Me
11. The Blood Brothers - Ambulance / USA Nails / At the Waterfront
12. Swayzak - Make Up Your Mind
13. Jimmy Eat World - A Praise Chorus
14. Nelly - Hot in Herre
15. Liam Lynch - United States of Whatever
16. Peaches - Set It Off
17. Caesars Palace - Jerk It Out
18. The Juan Maclean - You Can't Have It Both Ways
19. Sugababes - Freak Like Me
20. Death in Vegas - Hands Around My Throat
2. The Streets - Let's Push Things Forward
3. Dannii Minogue - Put the Needle on It
4. Miss Kittin & The Hacker - Frank Sinatra
5. LCD Soundsystem - Losing My Edge / Beat Connection
6. Massive Attack & Mos Def - I Against I
7. Beth Gibbons & Rustin Man - Mysteries
8. Tool - Parabola
9. The Strokes - Someday
10. Closer Musik - You Don't Know Me
11. The Blood Brothers - Ambulance / USA Nails / At the Waterfront
12. Swayzak - Make Up Your Mind
13. Jimmy Eat World - A Praise Chorus
14. Nelly - Hot in Herre
15. Liam Lynch - United States of Whatever
16. Peaches - Set It Off
17. Caesars Palace - Jerk It Out
18. The Juan Maclean - You Can't Have It Both Ways
19. Sugababes - Freak Like Me
20. Death in Vegas - Hands Around My Throat
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:54 uur
GrafGantz schreef:
Graf's Hete 50 van 2002:
1. LCD Soundsystem - Losing My Edge
2. Interpol - NYC
3. Justin Timberlake - Cry Me a River
Graf's Hete 50 van 2002:
1. LCD Soundsystem - Losing My Edge
2. Interpol - NYC
3. Justin Timberlake - Cry Me a River
Aardig wat overeenkomsten. En ook dezelfde Interpol als hoogste. Deze van Justin had mijn lijst ook wel gehaald als ik hem niet over het hoofd had gezien, al had ie bij mij wel wat lager gestaan.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 16:56 uur
GrafGantz schreef:
Oh, die had bij mij nog beter gescoord, als ik hem niet over het hoofd gezien had. Bij jou had ik The Juan Maclean overigens wel verwacht, bewust niet in de lijst of per ongeluk?
(quote)
Oh, die had bij mij nog beter gescoord, als ik hem niet over het hoofd gezien had. Bij jou had ik The Juan Maclean overigens wel verwacht, bewust niet in de lijst of per ongeluk?
The Juan MacLean wel overwogen, maar viel er bij mij net buiten. Vanaf 2003 gaat ie het wel halen.
1
geplaatst: 4 februari 2020, 16:59 uur
Laatste album kwam uit in een tijd dat ik even niet zo into Pulp was, later nog wel goed leren kennen, maar Bad Cover Version heeft me nooit helemaal gegrepen. Wel een geweldige videoclip.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 17:00 uur
herman schreef:
En dan massaal in de aanval gaan over dit speciale geval? Daar ben ik de l'uomo niet naar.
(quote)
En dan massaal in de aanval gaan over dit speciale geval? Daar ben ik de l'uomo niet naar.
Massaal in de aanval gaan...
Ik denk dat je het nu over Tool hebt. Mogelijk dat ik wat enthousiast over ben gekomen. Maar zoveel boeit het me nou ook weer niet. Wilco van dit jaar vind ik ook prachtig, maar ik meld me niet meer hierover.
Misschien kun je het nummer hier wel melden, dan weten wij allemaal dat het geen promo is, mochten er nog mensen zijn die ze niet meenemen. Ik neem promo's altijd wel mee in mijn afspeellijst, want muziek is er om van te genieten, niet waar?
1
geplaatst: 4 februari 2020, 17:09 uur
west schreef:
Massaal in de aanval gaan...
Ik denk dat je het nu over Tool hebt. Mogelijk dat ik wat enthousiast over ben gekomen. Maar zoveel boeit het me nou ook weer niet. Wilco van dit jaar vind ik ook prachtig, maar ik meld me niet meer hierover.
Misschien kun je het nummer hier wel melden, dan weten wij allemaal dat het geen promo is, mochten er nog mensen zijn die ze niet meenemen. Ik neem promo's altijd wel mee in mijn afspeellijst, want muziek is er om van te genieten, niet waar?
(quote)
Massaal in de aanval gaan...
Ik denk dat je het nu over Tool hebt. Mogelijk dat ik wat enthousiast over ben gekomen. Maar zoveel boeit het me nou ook weer niet. Wilco van dit jaar vind ik ook prachtig, maar ik meld me niet meer hierover.
Misschien kun je het nummer hier wel melden, dan weten wij allemaal dat het geen promo is, mochten er nog mensen zijn die ze niet meenemen. Ik neem promo's altijd wel mee in mijn afspeellijst, want muziek is er om van te genieten, niet waar?
Mijn reactie was een vrij letterlijke hint naar een obscure remix. Als je massaal en aanval vertaalt kom je al een heel eind. Het heeft verder niets met eerdere reacties te maken
De singleversie met de remix waar ik naar verwijs zou een promo zijn, maar heb ik destijds gewoon bij Plato gekocht. Het was een 2-track single die je ook in je computer kon stoppen, dan kreeg je een filmpje te zien. Net als je een paar jaar eerder ook zo'n soort single van Aphex Twin's Windowlicker had.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 17:30 uur
herman schreef:
De singleversie met de remix waar ik naar verwijs zou een promo zijn
De singleversie met de remix waar ik naar verwijs zou een promo zijn
Je kijkt niet goed denk ik? Er staat bij de primary "Enhanced CD, Paper/Cardboard Sleeve". Het woord promo ontbreekt.
Of is dat net aangepast?
0
geplaatst: 4 februari 2020, 17:34 uur
Zo snel gaat dat niet Laatste wijziging is van 2017 van de primary. Er staan 7 versies op waarvan 2 promo's. De rest is dus niet zo gelabeled,
2
geplaatst: 4 februari 2020, 17:36 uur
In 2002 was ik een beetje afwezig op muziekgebied. Mijn idee was:
1. Tom Waits - Alice
2. Beck - Lost Cause
3. DJ Shadow - Six Days
4. OutKast - The Whole World
5. Turin Brakes - Long Distance
6. The Streets - Weak Become Heroes
7. Starsailor - Poor Misguided Fool
8. Bright Eyes - Lover I Don't Have to Love
9. The Coral - Dreaming of You
10. Spinvis - Smalfilm
11. Mercury Rev - The Dark Is Rising
12. Archive - Again
13. Eskobar - Someone New [feat. Heather Nova]
14. Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
15. The Strokes - Someday
16. The Raveonettes - Attack of the Ghost Riders
17. Spinvis - Voor ik vergeet
18. Death Cab for Cutie - A Movie Script Ending
19. Tom Waits - God's Away on Business
20. Moby - Extreme Ways
Natuurlijk met Eskobar (esteban), omdat ik Heather top vind.
Knap werk Zaaf. Dat komt wel goed in het beoordelingsgesprek.
1. Tom Waits - Alice
2. Beck - Lost Cause
3. DJ Shadow - Six Days
4. OutKast - The Whole World
5. Turin Brakes - Long Distance
6. The Streets - Weak Become Heroes
7. Starsailor - Poor Misguided Fool
8. Bright Eyes - Lover I Don't Have to Love
9. The Coral - Dreaming of You
10. Spinvis - Smalfilm
11. Mercury Rev - The Dark Is Rising
12. Archive - Again
13. Eskobar - Someone New [feat. Heather Nova]
14. Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
15. The Strokes - Someday
16. The Raveonettes - Attack of the Ghost Riders
17. Spinvis - Voor ik vergeet
18. Death Cab for Cutie - A Movie Script Ending
19. Tom Waits - God's Away on Business
20. Moby - Extreme Ways
Natuurlijk met Eskobar (esteban), omdat ik Heather top vind.
Knap werk Zaaf. Dat komt wel goed in het beoordelingsgesprek.
1
geplaatst: 4 februari 2020, 17:36 uur
herman schreef:
Mijn reactie was een vrij letterlijke hint naar een obscure remix. Als je massaal en aanval vertaalt kom je al een heel eind. Het heeft verder niets met eerdere reacties te maken
(quote)
Mijn reactie was een vrij letterlijke hint naar een obscure remix. Als je massaal en aanval vertaalt kom je al een heel eind. Het heeft verder niets met eerdere reacties te maken
Ah mooi!
0
geplaatst: 4 februari 2020, 17:47 uur
Poek schreef:
Je kijkt niet goed denk ik? Er staat bij de primary "Enhanced CD, Paper/Cardboard Sleeve". Het woord promo ontbreekt.
Of is dat net aangepast?
(quote)
Je kijkt niet goed denk ik? Er staat bij de primary "Enhanced CD, Paper/Cardboard Sleeve". Het woord promo ontbreekt.
Of is dat net aangepast?
Dat is niet de versie die ik heb. Ik heb die met het doorzichtige hoesje.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 17:54 uur
herman schreef:
Dat is niet de versie die ik heb. Ik heb die met het doorzichtige hoesje.
Dat is niet de versie die ik heb. Ik heb die met het doorzichtige hoesje.
Maar de promo-alert was dus niet nodig, het is gewoon een officiele single volgens RYM. De primary telt voor dit spel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.