Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2019, 19:00 uur
vigil schreef:
Dit zijn toch de oer symfonische jaren en daarin is toch al zo weinig steun hier te vinden.
Dit zijn toch de oer symfonische jaren en daarin is toch al zo weinig steun hier te vinden.
En dan te bedenken dat ik alleen maar symfo ben gaan luisteren om jou te steunen en met Casartelli in contact te komen. Dan toch maar meer soul in mijn lijstje, misschien levert dat nog wat nieuwe contacten op.

0
geplaatst: 6 juni 2019, 19:10 uur
In mijn lijst van 1973 19 unieke acts waarvan 2 nederlands, 1 frans en 1 zweeds.
Keiharde strijd tussen de nummers 1 en 2.
Keiharde strijd tussen de nummers 1 en 2.
1
geplaatst: 6 juni 2019, 19:19 uur
Bonk schreef:
En dan te bedenken dat ik alleen maar symfo ben gaan luisteren om jou te steunen en met Casartelli in contact te komen. Dan toch maar meer soul in mijn lijstje, misschien levert dat nog wat nieuwe contacten op.
(quote)
Kijk je wel uit met al die wisselende contacten?
4
geplaatst: 6 juni 2019, 19:46 uur
vigil schreef:
Als iedereen gaat afhaken zodra jij iets verkeerd zegt dan blijven er wel heel weinig over...
Als iedereen gaat afhaken zodra jij iets verkeerd zegt dan blijven er wel heel weinig over...

0
geplaatst: 7 juni 2019, 13:58 uur
Veel verschillende titels, maar wel vaak dezelfde artiesten. Volgens mij kun je met vier, vijf uitvoerenden al bijna een top 20 samenstellen.
Daar zal mijn lijstje geen verandering in brengen verwacht ik zo. Komt ie zaaf ...
zaaf schreef:
Er is nog geen song die meer dan eens bovenaan staat in de individuele lijstjes.
Er is nog geen song die meer dan eens bovenaan staat in de individuele lijstjes.
Daar zal mijn lijstje geen verandering in brengen verwacht ik zo. Komt ie zaaf ...
1
geplaatst: 8 juni 2019, 16:22 uur
EttaJamesBrown schreef:
het is weer voorbij die mooie zomer.....
het is weer voorbij die mooie zomer.....
Ja Gerard, dan verwijten ze mij dat mijn tips te duidelijk zijn!

0
geplaatst: 8 juni 2019, 16:38 uur
Ik ben vanwege de grote hoeveelheid sterke songs maar weer voor 1 song per artiest in mijn top 20 gegaan.
Daarin 9x rock en 11x funk/soul. 14x USA, 5x UK & 1x NL. En die laatste is niet Gerard Cox.
Daarin 9x rock en 11x funk/soul. 14x USA, 5x UK & 1x NL. En die laatste is niet Gerard Cox.
0
geplaatst: 8 juni 2019, 16:47 uur
0
geplaatst: 8 juni 2019, 18:24 uur
Ik mag ook weer meedoen van zaaf
. Zestien keer soul, drie keer country en één buitenaards goede popsong. Schitterend lijstje al zeg ik het zelf.
. Zestien keer soul, drie keer country en één buitenaards goede popsong. Schitterend lijstje al zeg ik het zelf.
0
zaaf
geplaatst: 8 juni 2019, 18:50 uur
Nog 1,09 dagen over voor de editie 1973 , 35 lijsten binnen...
Ik hoop nog zeer op:
Bonk, catchup, Hacker, johan de witt, luigifort, Marzipaintree, nico1616, Poek en Teunnis
Ik hoop nog zeer op:
Bonk, catchup, Hacker, johan de witt, luigifort, Marzipaintree, nico1616, Poek en Teunnis
1
geplaatst: 8 juni 2019, 19:26 uur
Ter compensatie van de sterke songs van west en het schitterende lijstje van Edgar18 heb ik een maar matige lijst ingestuurd. Het kan niet elk jaar feest zijn, al zitten er vier soulnummers in en nog een keer soul in een titel. Ook nog een Nederlandstalig nummer, slechts één vrouw.
0
geplaatst: 8 juni 2019, 22:52 uur
4 x soul, 1 x reggae en de rest zijn vooral stoere mannen met gitaren liedjes.
0
catchup
geplaatst: 9 juni 2019, 11:56 uur
Sjefke, Sjimmie, gekke Gerrit, juffrouw Jannie, Jolene en Angela zijn ook van de partij.
0
geplaatst: 9 juni 2019, 12:06 uur
Poek schreef:
Ter compensatie van de sterke songs van west en het schitterende lijstje van Edgar18 heb ik een maar matige lijst ingestuurd.
Ter compensatie van de sterke songs van west en het schitterende lijstje van Edgar18 heb ik een maar matige lijst ingestuurd.

Haha en ho. Ik had het over de sterke songs in 1973, een sterk muziekjaar dus vind ik. Edgar18 heeft het over zijn eigen schitterende lijst. Zo wil ik mijn eigen lijst zeker niet noemen.
PS: dit heeft toch niets te maken met mijn reactie in een ander forum?
0
geplaatst: 9 juni 2019, 12:13 uur
Als je je eigen lijst al niet schitterend vindt hoe moeten wij dat dan ooit vinden?
0
geplaatst: 9 juni 2019, 13:38 uur
west schreef:
Haha en ho. Ik had het over de sterke songs in 1973, een sterk muziekjaar dus vind ik. Edgar18 heeft het over zijn eigen schitterende lijst.
Haha en ho. Ik had het over de sterke songs in 1973, een sterk muziekjaar dus vind ik. Edgar18 heeft het over zijn eigen schitterende lijst.
Dat is precies wat ik schrijf!
PS: dit heeft toch niets te maken met mijn reactie in een ander forum?
Gelukkig heb je van muziek meer verstand! Hoewel ik de mening over 1973 als sterk muziekjaar ook niet deel...
0
geplaatst: 9 juni 2019, 13:58 uur
Poek schreef:
Gelukkig heb je van muziek meer verstand! Hoewel ik de mening over 1973 als sterk muziekjaar ook niet deel...
Gelukkig ligt dat aan jou en niet aan het muziekjaar.(quote)
(quote)
1
geplaatst: 9 juni 2019, 16:53 uur
2
geplaatst: 9 juni 2019, 16:55 uur
Ik kijk alleen bij de eerste 10 pagina's van RYM. Soul en funk staat vast daarna.
0
zaaf
geplaatst: 9 juni 2019, 21:02 uur
En 1973 inzenden behoort ook tot het verleden. Resumé volgt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.