Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar
zoeken in:
1
zaaf
geplaatst: 14 september 2019, 11:12 uur
fijn plan. en dan misschien wat minder bekende numners/artiesten? de kans is vrij klein dat mensen REM's Driver 8 of The Smiths' How Soon Is Now over het hoofd zien.
0
geplaatst: 14 september 2019, 11:39 uur
1
geplaatst: 14 september 2019, 11:43 uur
0
zaaf
geplaatst: 14 september 2019, 13:58 uur
Nog 1,29 dagen over voor de editie 1985 , 30 lijsten binnen...
Ik hoop op onledige bijdragen van:
Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, Gretz, herman, johan de witt, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, Poek, remcodulac, vigil, yeahyeahyeah
Ik hoop op onledige bijdragen van:
Arbeidsdeskundige, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, Gretz, herman, johan de witt, Justus18, Koenr, luigifort, Marzipaintree, Poek, remcodulac, vigil, yeahyeahyeah
1
geplaatst: 14 september 2019, 14:32 uur
Net mijn lijstje opgestuurd en jongens, wat een slagveld is het geworden! Ik had wel 40 nummers in die top 20 willen proppen maar zo werkt het nu eenmaal niet. Daarom toch nog even een honourable mentions-ronde voor enkele pareltjes die het bij mij net niet gehaald hebben. RIP The Style Council - Come To Milton Keynes, Bryan Ferry - Don't Stop The Dance, R.E.M. - Driver 8, Depeche Mode - Shake The Disease, Sting - Love Is The Seventh Wave, Bruce Springsteen - I'm On Fire, Prince - Raspberry Beret en Green River - Come On Down, ik zal jullie missen! 

0
geplaatst: 14 september 2019, 17:15 uur
Poek schreef:
Voor The Smiths is dat makkelijker, gewoon allemaal.
Voor The Smiths is dat makkelijker, gewoon allemaal.
Klopt, en toch ben ik erin geslaagd om eentje te vergeten ??? Maar die haalt het toch wel. Hoe laat is het nu?
O ja en tussen de dagen door van het geneesmiddel heb ik ook over het hoofd gezien, schijt. Maak niet dezelfde fout als ik mensen die nog moeten inleveren! Ik roep het naar de top!
zaaf schreef:
(quote)
de kans is vrij klein dat mensen REM's Driver 8 of The Smiths' How Soon Is Now over het hoofd zien. Toch gelukt hoor hier

1
geplaatst: 14 september 2019, 17:21 uur
Johnny Marr schreef:
Klopt, en toch ben ik erin geslaagd om eentje te vergeten ??? Maar die haalt het toch wel. Hoe laat is het nu?
(quote)
Maar goed, die zie je nog al snel over het hoofd

1
geplaatst: 14 september 2019, 18:20 uur
Wel, ik vraag me af...is de B-kant nóg mooier dan de A-kant? Antwoord: ja, dat is ie zeker. luigifort en johan de witt zeg er es wat van.
1
geplaatst: 14 september 2019, 18:27 uur
Johnny Marr schreef:
Wel, ik vraag me af...is de B-kant nóg mooier dan de A-kant? Antwoord: ja, dat is ie zeker. luigifort en johan de witt zeg er es wat van.
(quote)
De b kant is echt een grote Smittie favoriet van mij, gasping

2
geplaatst: 14 september 2019, 18:32 uur
Johnny Marr schreef:
Die grap over de b-kant is niet grappig meer.
https://data.whicdn.com/images/994114/large.jpg
1
geplaatst: 14 september 2019, 18:46 uur
Maar goed, ik ging een clip bekijken en zag iets raars op het gezicht van Paddy. Ik meen dat dat een pratende en dan een woord dat de mods hier verbieden genoemd wordt, maar dan onaf. Vond het schokkend.
https://i.ytimg.com/vi/NS0hpiN_z3g/maxresdefault.jpg
En toen zocht ik een wat recentere foto. De schok werd er niet minder op.
https://i.postimg.cc/d0gPfTJ2/a379200e39bfd723729f448bcbc2ecca.jpg
Het is nog niet zo dat mijn eetlust verdwenen is, maar toch.
https://i.ytimg.com/vi/NS0hpiN_z3g/maxresdefault.jpg
En toen zocht ik een wat recentere foto. De schok werd er niet minder op.
https://i.postimg.cc/d0gPfTJ2/a379200e39bfd723729f448bcbc2ecca.jpg
Het is nog niet zo dat mijn eetlust verdwenen is, maar toch.
1
geplaatst: 14 september 2019, 18:54 uur
Antiques!
...Is het eerste woord dat in me opkwam toen ik de tweede foto zag.
...Is het eerste woord dat in me opkwam toen ik de tweede foto zag.
0
geplaatst: 14 september 2019, 21:59 uur
Mijn zouteloze lijstje is door zaaf mooi genoemd.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Op 1 staat wel een nummer dat al jaren in de MuMeladder is terug te vinden.
Het is maar hoe je het bekijkt.Op 1 staat wel een nummer dat al jaren in de MuMeladder is terug te vinden.
1
zaaf
geplaatst: 14 september 2019, 22:02 uur
dit is een voldoende halen en zeggen dat je geprobeerd hebt alle vragen fout te beantwoorden.
0
geplaatst: 14 september 2019, 22:32 uur
Zegt Zaaf ook wel eens "Wat een prutlijst! Dat je dat durft in te leveren!" ?
0
geplaatst: 15 september 2019, 11:30 uur
Over kritiek gesproken: ik vind 1986 vergeleken met de 5 jaar daarvoor maar een prutjaar!
0
geplaatst: 15 september 2019, 11:36 uur
Oh dat moet een hint zijn die mij compleet ontgaat want 1986 singles 

0
geplaatst: 15 september 2019, 13:38 uur
Mijn playlist 1986 is nog wel 75 nummers, maar de 5 jaar ervoor had ik er zo'n 40 meer. Ook vind ik de hoeveelheid bijzonder goede nummers minder.
0
zaaf
geplaatst: 15 september 2019, 15:52 uur
Nog 0.2 dag... Ik hoop nog op lijsten van niet de minsten:
Arbeidsdeskundige, Bonk, Gretz, Koenr, Marzipaintree, remcodulac, yeahyeahyeah
Arbeidsdeskundige, Bonk, Gretz, Koenr, Marzipaintree, remcodulac, yeahyeahyeah
0
geplaatst: 15 september 2019, 16:41 uur
Ik haak voorlopig ff af. Mooi maar tijdrovend topic en ik ben weer eens aan het MuMeMinderen 

1
zaaf
geplaatst: 15 september 2019, 16:47 uur
yeahyeahyeah schreef:
Ik haak voorlopig ff af. Mooi maar tijdrovend topic en ik ben weer eens aan het MuMeMinderen
ik zal je smaakvolle lijsten missen (jaja dat zegt ie tegen iedereen).Ik haak voorlopig ff af. Mooi maar tijdrovend topic en ik ben weer eens aan het MuMeMinderen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.