MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-1

Ik ben niet zo bekend met dit album/nummer van Motörhead, maar bijzonder sterk, slepend bluesy nummer. Doet me wat denken aan het nummer dat ze een paar jaar later maakte: 'Just Cause You Got The Power'. Dit is de eerste keer (bij deze battles) dat ik niet mijn eerste gedachte volg: 3-1.

1 van hun betere platen wat mij betreft, EvilDrSmith (ik doel dan op het volledige album)!

3-3 allebei heel goed

0-2

Ondertussen staat de EP weer op de site onder het jaar 1982, wie kan het nog bijhouden?

Ik volg het ook niet meer, iemand onder de puristen heeft het op '82 gezet en het lijkt me beter om niet overijverig '83 in te vullen

1-2

DjFrankie (moderator)
1-4 jeugdsentiment uit de soos

Deze is makkelijk:

0-1

DjFrankie (moderator)
1-1 nederlands trots uit vervlogen dagen, en ook jeugdsentiment zoals zoveel hier in de lijst

2-1 verdient toch een sympathiestem en men zet ook een lekker heavy geluid neer in een degelijke song

Huh, gelijkspel? Wat zijn dit voor chauvinistische praktijken?
Jongens, Bodine is natuurlijk wel leuk en aardig, maar we hebben het hier over the mighty Where focking Eagle Dare!

2-3, 2-4 en 2-5. Hupsakee, volgende!

2-5 idd. Eagles is buitencategorie.

2-4 dus nu

Fantastisch nummer van Sortilège, misschien wel mijn favoriete 80s metalsong van Franse bodem, maar ja...
2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.