MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-1

Lastig, lastig.
Aangezien ik Anvil zelf heb aangedragen én omdat het andere (nóg betere) nummer van Savage al doorgaat naar de volgende ronde speel ik tactisch: 1-2.

(toch ook omdat ik het nummer gaver vind, dus eigenlijk helemaal niks tactisch. ♫ Wiiiiiinged Assassins!♪)

DjFrankie (moderator)
2-0

3-0

Tof nummer van Quiet Riot, maar Exciter is net wat meer m'n ding, denk ik.

AOVV schreef:
3-0

Tof nummer van Quiet Riot, maar Exciter is net wat meer m'n ding, denk ik.

Wellicht ten overvloede, maar het is een (idd lekkere) cover van Slade Cum On Feel The Noize 1973 - YouTube

Dat lelijke en onbegrepen nageboorte van 'Born Again' altijd best weten te waarderen (was Disturbing The Priest gekozen, dan was de keuze nog moeilijk geworden), maar tegen een piepjonge, bezeten Slayer is geen metalmidlifecrises van Gillan & Iommi gewassen.
3-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:04 uur

geplaatst: vandaag om 20:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.