MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

2-0? En dan draag jij nog wel de naam van een van de gitaristen.
Maar ja, op deze plaat was hij er al tussenuit geknepen, dus wellicht daarom.

Afijn, to the point, en die is zeker niet makkelijk, maar ik ga uiteindelijk toch voor 2-1

EvilDrSmith schreef:
(quote)

2-0? En dan draag jij nog wel de naam van een van de gitaristen.
Maar ja, op deze plaat was hij er al tussenuit geknepen, dus wellicht daarom.

Dat is John Sykes die de Tygers of Pan Tang verruilde voor Lizzy. Brian Robertson ging naar Motörhead waar hij vertikte de grootste klassiekers te spelen en valt te horen op het album Another Perfect Day.

DjFrankie (moderator)
3-2

5-2

Wat kan hier nog boven?

DjFrankie (moderator)
1-0

B.Robertson schreef:

Dat is John Sykes die de Tygers of Pan Tang verruilde voor Lizzy. Brian Robertson ging naar Motörhead waar hij vertikte de grootste klassiekers te spelen en valt te horen op het album Another Perfect Day.

Yup, I know, maar ik had gedacht dat jij met jouw nickname wel voor Lizzy zou hebben gekozen.

4-3

Nee, is speciaal ter ere van Another Perfect Day geweest. Nooit bij stilgestaan dat je aan die naam vastzit destijds, had net zo goed Würzel kunnen zijn oid. Ik heb beschamend weinig van Thin Lizzy in huis. Die bekende liveplaat en een verzamel-CD en meer ook niet.

4-4

Mijn like is voor je tekst en uitleg, niet voor de beschamende situatie waarin je verkeert. Maar daar is natuurlijk heel makkelijk wat aan te doen.

Als dat echt moet kan dat overmorgen al opgelost zijn. Er zijn alleen geen bundelingen van een stuk of 4 à 5 albums verschenen, als ik zo bij mijn 3 online leveranciers kijk. Beter is eerst eens in de platenzaak te kijken en me te laten verrassen. Dat staat over zo'n 20 dagen op de planning. Dat hiaat in mijn collectie speelt dusdanig lang dat dat wel te overbruggen valt. En misschien valt er bij familie even een CD te lenen tot die tijd want eigenlijk is het van het absurde dat B.Robertson het album Jailbreak niet eens kent.

Je eerlijkheid is zowel vermakelijk als onthutsend.
Ondertussen is de spanning te snijden: worden het Udo's ballen, of zal John Bush hem een lesje leren?

De 24 uur zijn voorbij, Accept gaat door! Laat het een wijze les zijn voor Armored Saint: dat een groep mannen met hun ballen tegen de muur hangen, wil nog niet zeggen dat je gewonnen hebt!

De volgende ronde mag geloot worden, The_CrY.

EvilDrSmith schreef:
Je eerlijkheid is zowel vermakelijk als onthutsend.

Eén van de online leveranciers gaf een 10% kortingsvoucher vanaf 39 euro. Jailbreak besteld, '96 uitgave op CD. Belangrijkste was de prijsdaling van Saxons Inspirations wat de eerste 2021 aankoop gaat worden. Verder het in deze game afgeslachte Pyromania van Def Leppard; heb ik nooit echt de kans gegeven om leuk te vinden, plus nog wat ander spul van Jethro Tull en Kate Bush. Wordt over zo'n anderhalve week verwacht.

DjFrankie (moderator)
2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.