Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 september 2021, 11:52 uur
0
geplaatst: 4 september 2021, 15:41 uur
0
geplaatst: 4 september 2021, 19:19 uur
Lastig lastig lastig
Moeilijk moeilijk moeilijk
Dan maar tactisch, voor de spanning:
2-3
Moeilijk moeilijk moeilijk
Dan maar tactisch, voor de spanning:
2-3
1
geplaatst: 4 september 2021, 19:33 uur
B.Robertson schreef:
Eén van de online leveranciers gaf een 10% kortingsvoucher vanaf 39 euro. Jailbreak besteld, '96 uitgave op CD. Belangrijkste was de prijsdaling van Saxons Inspirations wat de eerste 2021 aankoop gaat worden. Verder het in deze game afgeslachte Pyromania van Def Leppard; heb ik nooit echt de kans gegeven om leuk te vinden, plus nog wat ander spul van Jethro Tull en Kate Bush. Wordt over zo'n anderhalve week verwacht.
(quote)
Eén van de online leveranciers gaf een 10% kortingsvoucher vanaf 39 euro. Jailbreak besteld, '96 uitgave op CD. Belangrijkste was de prijsdaling van Saxons Inspirations wat de eerste 2021 aankoop gaat worden. Verder het in deze game afgeslachte Pyromania van Def Leppard; heb ik nooit echt de kans gegeven om leuk te vinden, plus nog wat ander spul van Jethro Tull en Kate Bush. Wordt over zo'n anderhalve week verwacht.
Kijk aan, daar is dan toch de échte start van een aanstaand omvangrijk Lizzy-oeuvre.

Def Leppard moest het natuurlijk wel opnemen tegen twee dijken van platen en van die Saxon wist ik niet van het bestaan. Hmmm, de medeMuscimeters zijn niet onverdeeld enthousiast over dat album...
Tull <1980 is allemaal geweldig en Kate Bush is misschien wel de favoriete non-metalzangeres onder de metalheads? Volkomen terecht natuurlijk.
0
geplaatst: 5 september 2021, 17:49 uur
0-2
Sterke klassieker van QR, maar naar mijn idee toch wat ruw in de EP-versie. Iets aan die opbouw heb ik altijd vreemd gevonden.
Sterke klassieker van QR, maar naar mijn idee toch wat ruw in de EP-versie. Iets aan die opbouw heb ik altijd vreemd gevonden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.