MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
1-1

DjFrankie (moderator)
0-1

Lastig lastig lastig
Moeilijk moeilijk moeilijk
Dan maar tactisch, voor de spanning:
2-3

B.Robertson schreef:
(quote)

Eén van de online leveranciers gaf een 10% kortingsvoucher vanaf 39 euro. Jailbreak besteld, '96 uitgave op CD. Belangrijkste was de prijsdaling van Saxons Inspirations wat de eerste 2021 aankoop gaat worden. Verder het in deze game afgeslachte Pyromania van Def Leppard; heb ik nooit echt de kans gegeven om leuk te vinden, plus nog wat ander spul van Jethro Tull en Kate Bush. Wordt over zo'n anderhalve week verwacht.

Kijk aan, daar is dan toch de échte start van een aanstaand omvangrijk Lizzy-oeuvre.
Def Leppard moest het natuurlijk wel opnemen tegen twee dijken van platen en van die Saxon wist ik niet van het bestaan. Hmmm, de medeMuscimeters zijn niet onverdeeld enthousiast over dat album...
Tull <1980 is allemaal geweldig en Kate Bush is misschien wel de favoriete non-metalzangeres onder de metalheads? Volkomen terecht natuurlijk.

DjFrankie (moderator)
Warlord door

0-2

Sterke klassieker van QR, maar naar mijn idee toch wat ruw in de EP-versie. Iets aan die opbouw heb ik altijd vreemd gevonden.

1-4

Twee geweldige nummers tegen elkaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.