MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

Mssr Renard
1-0

DjFrankie (moderator)
2-0

4-1

Ik blijf vrolijk tegen de stroom in stemmen.

marsupilami schreef:
4-1

Ik blijf vrolijk tegen de stroom in stemmen.

Hulde, maar deze keer zal het niet genoeg zijn.
5-2

Zware battle zo meteen in de eerste ronde. Geweldig bruut nummer van Sepultura, maar Mother Man!

1-0

Lastig kiezen. Maar deze keer verlaat ik toch de jazzvelden en sla ik het Amazonepad in, vooral vanwege die supervette groove op 3'10". En om ook even op zijn Marsupilami's tegen de stroom in te stemmen. 3-1.

Mssr Renard
4-1 ik geloof niet

Deze battle moet verboden worden. Veel te goed. Kan niet kiezen. Moet gewoon verdorie tegen mijn eigen nominatie stemmen uiteindelijk. Dead Embryonic Cells is zo'n krankzinnig goed nummer. Die overgangen en timingwisselingen, zo soepel en meesterlijk gedaan. Sepultura op zijn best.

4-3

Eindelijk weer eens een makkelijke battle.
Mr. Bungle gaat met mij mee het graf in.
1-0

Mssr Renard
Tegen de stroom in nog snel een punt voor mijn nominatie. De enige Franse band in de lijst.

4-1

4-2 Niets mis met Mr. Bungle, maar dit nummer is 0% metal

Mssr Renard schreef:
Tegen de stroom in nog snel een punt voor mijn nominatie. De enige Franse band in de lijst.

4-1

Dat is toch nog een band meer dan Duitsland heeft afgevaardigd. Op voorhand zou je dat niet verwachten.

Mssr Renard
EvilDrSmith schreef:
(quote)

Dat is toch nog een band meer dan Duitsland heeft afgevaardigd. Op voorhand zou je dat niet verwachten.

Geen teutothrash in 1990? Zeker een jaar pauze.

Nou niet verbaasd, verongelijkt of teleurgesteld gaan doen jongens, maar dit is - denk ik - de eerste keer dat ik naar een song van Mr. Bungle luister. En ik vond het gelijk een wonderlijke ervaring, een beetje Between the Buried and Me in het kwadraat met wat minder "metal" in de meervoudige identiteit.

5-2

Massacra is ook best goed, maar het zal de eerste indruk zijn die me voor Mr. Bungle doet kiezen. Ik ben erg benieuwd of, als ik hier eenmaal vaker naar heb geluisterd, die indruk blijft hangen, zelfs nog verstevigt, of eerder wat dooit.

Twee eigen nominaties; dan ga ik voor de "mooie" slepende doom van Solitude Aeturnus.

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:04 uur

geplaatst: vandaag om 03:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.