menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

AOVV schreef:
Nou niet verbaasd, verongelijkt of teleurgesteld gaan doen jongens, maar dit is - denk ik - de eerste keer dat ik naar een song van Mr. Bungle luister. En ik vond het gelijk een wonderlijke ervaring, een beetje Between the Buried and Me in het kwadraat met wat minder "metal" in de meervoudige identiteit.

5-2

Massacra is ook best goed, maar het zal de eerste indruk zijn die me voor Mr. Bungle doet kiezen. Ik ben erg benieuwd of, als ik hier eenmaal vaker naar heb geluisterd, die indruk blijft hangen, zelfs nog verstevigt, of eerder wat dooit.

Faith No More ken je wel toch? Zo niet, dan tip ik die gelijk ook maar. Op het randje van rock en metal (soms).

Mssr Renard schreef:
(quote)

Faith No More ken je wel toch? Zo niet, dan tip ik die gelijk ook maar. Op het randje van rock en metal (soms).

Die ken ik wel.

Hier gaat m'n stem naar Bathory, trouwens.

0-2

Sneu voor het geweldige Pestilence, maar dit is one bloody magnificent overdonderend vikingmetalvalhalla. 1-3

aslan (crew)
1-4

B.Robertson (crew)
1-5

1-1 voor mijn ooit favoriete band van een toch wel onbekende en ondergewaardeerde plaat.

Toch wel een meer dan aardige song, inderdaad.

1-2

B.Robertson (crew)
3-3

3-4

We gaan hard vandaag.
een paar interessante battles gemist.

3-5

Best een lekker nummer!

1-0

Een erg makkelijke keuze (voor mij).
Ik voorspel dat de techthrash van Heathen het gaat afleggen tegen deze gothic-klassieker.

Net beiden gehoord. Ik ga mee met Heathen.

2-0

2-1 beide zeer prima

Wel potverhierenginder? Hebben jullie de euvele moed gehad om tijdens mijn afwezigheid die fantastische track van Metal Church er stiekem uit te knikkeren? Lemmy hoofdschudt 6(,66) feet under om zoveel miskenning. En ik ga even in een hoekje mopperen en mee-grommen met Nick Holmes. Hier is 'het laatste woord' nog niet over gezongen!
2-2 (sorry Heathen, ik had jullie een beter lot gegund)

3-2

Twee toffe nummers.

4-3

5-4 maar zijn idd even goed

Gast
geplaatst: vandaag om 22:03 uur

geplaatst: vandaag om 22:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.