Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
1
geplaatst: 24 september 2021, 22:56 uur
Zo zo zo, daar hebben we Lemmy weer die door jullie valsspelerij, nepotisme, vriendjespolitiek, onkunde, doorgestoken kaarten etc.etc.etc. dat wereldnummer van Metal Church er volkomen onterecht uitknikkerde.
Nu zou het volkomen logisch zijn als ik uit rancune een hele dikke tegenstem uitbreng, helemaal als die tegenstem naar het almachtige Savatage gaat met de broertjes Oliva in een glansrol qua zang- en gitaarspel, ware het niet dat ik het nummer van Motörhead eigenlijk ook wel heel erg tof vind. Ik denk zelfs dat '1916' misschien wel (een van) mijn favoriete album(s) van de band is.
Lang lulverhaal, conclusie: met een pukkellengte verschil 2-0
Nu zou het volkomen logisch zijn als ik uit rancune een hele dikke tegenstem uitbreng, helemaal als die tegenstem naar het almachtige Savatage gaat met de broertjes Oliva in een glansrol qua zang- en gitaarspel, ware het niet dat ik het nummer van Motörhead eigenlijk ook wel heel erg tof vind. Ik denk zelfs dat '1916' misschien wel (een van) mijn favoriete album(s) van de band is.
Lang lulverhaal, conclusie: met een pukkellengte verschil 2-0
1
geplaatst: 25 september 2021, 00:01 uur
0
geplaatst: 25 september 2021, 08:54 uur
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 september 2021, 09:09 uur
Nou Lemmy en co. slopen de concurrentie. Nietsontziend vermorzelen ze alle andere songs op hun pad. We kunnen net zo goed stoppen en alvast Motorhead tot winnaar uitroepen, nietwaar EvilDrSmith?
1
geplaatst: 25 september 2021, 09:46 uur
Mssr Renard schreef:
Nou Lemmy en co. slopen de concurrentie. Nietsontziend vermorzelen ze alle andere songs op hun pad. We kunnen net zo goed stoppen en alvast Motorhead tot winnaar uitroepen, nietwaar EvilDrSmith?
Motörheads zegetocht is tot nu toe als een bloederige Slag aan de Somme, maar als de battletombola van The_CrY er nu voor zorgt dat in de volgende ronde Lemmy als een Duitse Stahlhelm tegen de volgens Dieter 0% metal van Mr. Bungle strijdt, dan voorspel ik tot snot gekookte elleboogjes van Lemmy.
Moet de non-metal van Bungle nu nog wel even de metal pur sang van Morbid Angel weten uit te schakelen. In een metalforum als deze moet dat toch geen probleem zijn.
1-2
0
geplaatst: 25 september 2021, 10:19 uur
EvilDrSmith schreef:
door jullie valsspelerij, nepotisme, vriendjespolitiek, onkunde, doorgestoken kaarten etc.etc.etc.
door jullie valsspelerij, nepotisme, vriendjespolitiek, onkunde, doorgestoken kaarten etc.etc.etc.
Ja wat is er, ik word geroepen

0
geplaatst: 25 september 2021, 10:25 uur
Nee hoor, er is niks (meer): ik zie dat je je bril in deze ronde wel goed had opgezet en steekpenningen op zak hebt gehouden. Ga vooral zo door!

1
geplaatst: 25 september 2021, 18:46 uur
Bedankt maar nee, Mssr Renard, ben maar eventjes online...
0
geplaatst: 25 september 2021, 21:06 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.