MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
Zo zo zo, daar hebben we Lemmy weer die door jullie valsspelerij, nepotisme, vriendjespolitiek, onkunde, doorgestoken kaarten etc.etc.etc. dat wereldnummer van Metal Church er volkomen onterecht uitknikkerde.

Nu zou het volkomen logisch zijn als ik uit rancune een hele dikke tegenstem uitbreng, helemaal als die tegenstem naar het almachtige Savatage gaat met de broertjes Oliva in een glansrol qua zang- en gitaarspel, ware het niet dat ik het nummer van Motörhead eigenlijk ook wel heel erg tof vind. Ik denk zelfs dat '1916' misschien wel (een van) mijn favoriete album(s) van de band is.

Lang lulverhaal, conclusie: met een pukkellengte verschil 2-0

Deze is toch echt voor Oliva & co: 2-1

4-1

Fijn dat je toch deels kleur bekent, EvilDrSmith!

DjFrankie (moderator)
4-2

Mssr Renard
Mooiste gitaarsolo van Cris Oliva.

5-3

Mssr Renard
1-1

Mssr Renard
Nou Lemmy en co. slopen de concurrentie. Nietsontziend vermorzelen ze alle andere songs op hun pad. We kunnen net zo goed stoppen en alvast Motorhead tot winnaar uitroepen, nietwaar EvilDrSmith?

Mssr Renard schreef:
Nou Lemmy en co. slopen de concurrentie. Nietsontziend vermorzelen ze alle andere songs op hun pad. We kunnen net zo goed stoppen en alvast Motorhead tot winnaar uitroepen, nietwaar EvilDrSmith?

Motörheads zegetocht is tot nu toe als een bloederige Slag aan de Somme, maar als de battletombola van The_CrY er nu voor zorgt dat in de volgende ronde Lemmy als een Duitse Stahlhelm tegen de volgens Dieter 0% metal van Mr. Bungle strijdt, dan voorspel ik tot snot gekookte elleboogjes van Lemmy.

Moet de non-metal van Bungle nu nog wel even de metal pur sang van Morbid Angel weten uit te schakelen. In een metalforum als deze moet dat toch geen probleem zijn.

1-2

1-3 voor de gein

EvilDrSmith schreef:

door jullie valsspelerij, nepotisme, vriendjespolitiek, onkunde, doorgestoken kaarten etc.etc.etc.

Ja wat is er, ik word geroepen

Rudi S schreef:
(quote)

Ja wat is er, ik word geroepen

Nee hoor, er is niks (meer): ik zie dat je je bril in deze ronde wel goed had opgezet en steekpenningen op zak hebt gehouden. Ga vooral zo door!

DjFrankie (moderator)
3-4

Mssr Renard
Doe je ook mee ZAP!?

Bedankt maar nee, Mssr Renard, ben maar eventjes online...

Mssr Renard
ZAP! schreef:
Bedankt maar nee, Mssr Renard, ben maar eventjes online...

Ja, dit spel vergt veel online zijn.

Mssr Renard
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:02 uur

geplaatst: vandaag om 05:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.