MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:
1-4

Allebei toppers, lichte voorkeur voor Coroner.

2-4

Mijn sympathie gaat naar Bolt T.

Mssr Renard
2-5

DjFrankie (moderator)
0-1

2-2

Carcass op z'n best, type o ging nog veel beter worden.

3-2

Twee topnummers, lichte voorkeur voor Type O Negative.

4-2

Iene miene mutte..

Mssr Renard
5-3

Mssr Renard
0-1

0-2

Wie kent deze niet...?

Jacoto schreef:
0-2

Wie kent deze niet...?

Halverwege het nummer, bij die piano-break op 3'37", moet ik altijd aan de eerste akkoorden van dit liedje denken: Heart - Alone (Official Music Video) - YouTube

In de eerste ronde veegde Ozzy al die andere Yorkshire-band meedogenloos van tafel (eigenlijk ook wel terecht).
Gaat dat nu weer gebeuren?
Momenteel houdt Nick Holmes & Co. stand: 3-2

EvilDrSmith schreef:

Halverwege het nummer, bij die piano-break op 3'37", moet ik altijd aan de eerste akkoorden van dit liedje denken: Heart - Alone (Official Music Video) - YouTube
Inderdaad zeer herkenbaar.

Ik kan me herinneren dat in de tijd dat No More Tears op single werd uitgebracht dit regelmatig gedraaid werd op 3FM, of heette het toen nog gewoon Radio 3?
Was het niet Hanneke Kappen die een grote fan van Ozzy was en in haar programma 'Kappen met Kappen' of 'Stampij het nummer veelvuldig draaide' ?

Jacoto schreef:

Ik kan me herinneren dat in de tijd dat No More Tears op single werd uitgebracht dit regelmatig gedraaid werd op 3FM, of heette het toen nog gewoon Radio 3?
Was het niet Hanneke Kappen die een grote fan van Ozzy was en in haar programma 'Kappen met Kappen' of 'Stampij het nummer veelvuldig draaide' ?

Hanneke was net voor mijn tijd, ik voegde in toen Henk Westbroek de hardrock-dj van Radio 3/3FM ging uithangen. Ik heb ooit wel eens wat opnames van Stampij teruggevonden op het net - en tevens alle draailijsten in het korte bestaan van het programma - maar die zijn verloren gegaan toen mijn harddisk crashte. Maar misschien nog steeds terug te vinden in de krochten van het net? 't Zal me niks verbazen als Hanneke destijds heel erg veel van de eerste twee albums van Ozzy liet horen.
Dit nummer was dan weer in de nadagen van Vara's Vuurwerk.

EDIT: het staat nu 4-3.
(Wederom lul ik te veel en wordt mijn punt weer overgeslagen/genegeerd )

lambfv2
5-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:39 uur

geplaatst: vandaag om 01:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.