menu

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)

zoeken in:

avatar van The_CrY
Mssr Renard schreef:
... geen Hammerfall o.i.d. ...


Denk dat dat nummer van Freedom Call wel iets voor je is


avatar van Mssr Renard
The_CrY schreef:
(quote)


Denk dat dat nummer van Freedom Call wel iets voor je is


Ik had vroeger ooit wel eens twee platen van Freedom Call op cd gehad. Maar dat is (gezien dit jaartal) toch al snel 20 jaar geleden. Jeetje, wat gaat tijd snel.




avatar van marsupilami
3-2

Laten we maar voor de vrolijke muziek gaan.


avatar van EvilDrSmith
marsupilami schreef:
3-2

Laten we maar voor de vrolijke muziek gaan.

Laten we dat zeker niet gaan doen!
Alhoewel, het tweede deel is Windir is best wel opmerkelijk luchtig, maar ik vermoed dat je niet zover was gekomen. .
3-4



avatar van EvilDrSmith


3-5, I presume?

Windir dus door.

2. Static-X - Structural Defect vs. Fantômas - Rosemary's Baby

Eigenlijk best geinig om Static-X weer eens te luisteren. Lang, heul lang niet gedaan. Tand des tijds mijns inziens opmerkelijk goed doorstaan. Maar kansloos tegen het tijdloze horrorwiegelied in een sludgy doommetal-rompertje.

0-1

avatar van Mssr Renard
Beide heb ik merkwaardig genoeg op cd gehad.

0-2



avatar van EvilDrSmith
Mssr Renard schreef:
Beide heb ik merkwaardig genoeg op cd gehad.

0-2

Merkwaardig idd. Met name dat je ze op cd heb gehad, en nu dus niet meer. Alleen al vanwege het artwork zou ik ze beide bewaren.

avatar van Mssr Renard
EvilDrSmith schreef:
(quote)

Merkwaardig idd. Met name dat je ze op cd heb gehad, en nu dus niet meer. Alleen al vanwege het artwork zou ik ze beide bewaren.


Dat is een lang en persoonlijk verhaal. Lang verhaal kort; ik had niks meer en nu gelukkig weer wel. Nieuwe kansen.



avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
3-4








avatar van marsupilami
0-4

De eerste groep maakt zijn naam wel helemaal waar.

avatar van AOVV
1-4

Beiden goed, maar ik ga in deze voor het kort maar krachtig gebalde geweld van Extreme Noise Terror.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.