Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (per jaar)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2020, 15:35 uur
0-2
Wat heb ik al veel brakke nummers moeten aanhoren zeg. 2011 was geen al te denderend jaar zo te horen. Heel jammer van Steak Number Eight, al was de tegenstander nog wel aan te horen.
Wat heb ik al veel brakke nummers moeten aanhoren zeg. 2011 was geen al te denderend jaar zo te horen. Heel jammer van Steak Number Eight, al was de tegenstander nog wel aan te horen.
0
geplaatst: 29 juni 2020, 16:37 uur
Johnny Marr schreef:
0-2
Voordat ik mijn score plaats, zal ik van jouw 0-2 eerst 1-2 maken? 0-2

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je Feed The Machine een brak nummer vindt.
0
geplaatst: 29 juni 2020, 17:16 uur
Jacoto schreef:

(quote)
Voordat ik mijn score plaats, zal ik van jouw 0-2 eerst 1-2 maken? 
Ik zal 'm nog eens beluisteren. Ik stem vanavond dan voor echt

0
geplaatst: 29 juni 2020, 18:40 uur
0
geplaatst: 30 juni 2020, 11:05 uur
1-1
Ik zit zo hard in 40 Watt Sun tegenwoordig, wat een bloedmooie muziek hebben die mannen geschreven, ongelofelijk. Zo intens en emotioneel.
Momenteel beluister ik deze, een andere band van de zanger maar klinkt echt net als 40 Watt Sun:
Warning - Watching from a Distance (2006)
Ik zit zo hard in 40 Watt Sun tegenwoordig, wat een bloedmooie muziek hebben die mannen geschreven, ongelofelijk. Zo intens en emotioneel.
Momenteel beluister ik deze, een andere band van de zanger maar klinkt echt net als 40 Watt Sun:
Warning - Watching from a Distance (2006)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.