Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 21 november 2019, 19:07 uur
6,5
Hoe je bij dit nummer aan bv. 1,5 komt is mij een raadsel.
Hoe je bij dit nummer aan bv. 1,5 komt is mij een raadsel.
0
geplaatst: 21 november 2019, 20:32 uur
Ja, dat is duidelijk. Maar waarom? Vind je het origineel wel goed bv? En andere nummers van Tina?
0
geplaatst: 21 november 2019, 21:33 uur
Origineel natuurlijk van CCR. Die hobbelt lekker voort, maar deze versie is superieur.
Er gebeurt meer en blijft fier overeind.
Te vaak gehoord, maar toch een 8.5
Er gebeurt meer en blijft fier overeind.
Te vaak gehoord, maar toch een 8.5
1
johannesA
geplaatst: 21 november 2019, 22:15 uur
herman schreef:
Ja, dat is duidelijk. Maar waarom? Vind je het origineel wel goed bv? En andere nummers van Tina?
(quote)
Het is me te druk en te schreeuwerig. En bij dit nummer kan ik het niet hebben. De opbouw is voorspelbaar en de zang en melodie vind ik lelijk. De CCR versie zou ik een 5 geven. Net geen voldoende. De country zang van John Fogerty past beter bij dit lied wmb. Tina zonder Ike vind ik eigenlijk wel erg goed. On Silent Wings is mijn favoriet van haar. Hopelijk is dit voldoende duidelijk.
1
geplaatst: 21 november 2019, 22:19 uur
Zeker! Dank je wel.
Wel grappig dat bikkel zegt dat er meer gebeurd en dat jij zegt dat het je te druk is
Qua opbouw is het niet heel anders dan het origineel denk ik. Origineel heb ik zelf wel veel meer gedraaid zou ik ook hoger geven.
Wel grappig dat bikkel zegt dat er meer gebeurd en dat jij zegt dat het je te druk is
Qua opbouw is het niet heel anders dan het origineel denk ik. Origineel heb ik zelf wel veel meer gedraaid zou ik ook hoger geven.
0
geplaatst: 21 november 2019, 22:56 uur
Het origineel van CCR vind ik beter maar dit is een geslaagde en eigenzinnige cover.
0
geplaatst: 22 november 2019, 00:10 uur
93. The Rapsody - Prince Igor (feat. Warren G & Sissel) 7.5
94. Ike & Tina Turner - Proud Mary 6.0
94. Ike & Tina Turner - Proud Mary 6.0
0
geplaatst: 22 november 2019, 13:30 uur
Het zonnetje schijnt in november! Tijd om het Spaanse lied nog even snel van stal te halen, ik geef 80's-wonder Paco de eer. Kent u hem nog?
95. Paco - Amor De Mis Amores
[1989, #aw10, #hp10]
95. Paco - Amor De Mis Amores
[1989, #aw10, #hp10]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.