MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter

zoeken in:

6,5

Hoe je bij dit nummer aan bv. 1,5 komt is mij een raadsel.

johannesA
herman schreef:
6,5

Hoe je bij dit nummer aan bv. 1,5 komt is mij een raadsel.

Omdat ik het een afschuwelijk nummer vind.

johannesA schreef:
(quote)

Omdat ik het een afschuwelijk nummer vind.

Ja, dat is duidelijk. Maar waarom? Vind je het origineel wel goed bv? En andere nummers van Tina?

wavanbuuren
6,5

7.5 Niks mis mee

Origineel natuurlijk van CCR. Die hobbelt lekker voort, maar deze versie is superieur.
Er gebeurt meer en blijft fier overeind.
Te vaak gehoord, maar toch een 8.5

johannesA
herman schreef:
(quote)

Ja, dat is duidelijk. Maar waarom? Vind je het origineel wel goed bv? En andere nummers van Tina?

Het is me te druk en te schreeuwerig. En bij dit nummer kan ik het niet hebben. De opbouw is voorspelbaar en de zang en melodie vind ik lelijk. De CCR versie zou ik een 5 geven. Net geen voldoende. De country zang van John Fogerty past beter bij dit lied wmb. Tina zonder Ike vind ik eigenlijk wel erg goed. On Silent Wings is mijn favoriet van haar. Hopelijk is dit voldoende duidelijk.

Zeker! Dank je wel.

Wel grappig dat bikkel zegt dat er meer gebeurd en dat jij zegt dat het je te druk is Qua opbouw is het niet heel anders dan het origineel denk ik. Origineel heb ik zelf wel veel meer gedraaid zou ik ook hoger geven.

Het origineel van CCR vind ik beter maar dit is een geslaagde en eigenzinnige cover.

93. The Rapsody - Prince Igor (feat. Warren G & Sissel) 7.5

94. Ike & Tina Turner - Proud Mary 6.0

Ik ben er ook geen fan van: 4,8

The Rapsody: 7,5
Ike & Tina: 8,0

Het zonnetje schijnt in november! Tijd om het Spaanse lied nog even snel van stal te halen, ik geef 80's-wonder Paco de eer. Kent u hem nog?

95. Paco - Amor De Mis Amores

[1989, #aw10, #hp10]

zaaf
lief toch.
6,66

Heel mooi
8.5

johannesA
6,8

6,12

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:12 uur

geplaatst: vandaag om 05:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.