Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 02:23 uur
Ik knal er lekker een 8 in. Stond nog zelfs in mijn singleslijst voor 1978 

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 22 augustus 2019, 08:21 uur
Leren kennen door de cover van Jimmy Sommerville. In mijn herinnering was het nummer beter en dat komt vooral doordat het nummer inzakt na het uitstekende begin.
Toch nog een 7,5
Toch nog een 7,5
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 13:57 uur
1. Desireless - Voyage Voyage 7,687142857 gemiddeld uit 35 stemmen
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,10862069 gemiddeld uit 29 stemmen
De volgende die uit de bus komt, is er eentje van dit decennium. Katy Perry is zeker geen onbekende, de madame heeft al zeker 26 Top 40-hits achter haar naam staan. E.T. is de vierde single van haar album Teenage Dream, maar deze versie staat officieel niet op het album. Voor de singleversie vroeg Katy aan Kanye West om zijn zegje te doen en daar stemde hij mee in, dus deze werd uiteindelijk gereleased voor de radio i.p.v. de solo-single.
Het werd geen grote hit in Nederland, maar het haalde de eerste positie in de VS, Polen en Nieuw-Zeeland. California Gurls, Teenage Dream én Firework haalden óók de topspot in Nieuw-Zeeland! In Polen werd de laatste single van het album, The One That Got Away, ook een nummer 1-hit.
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West)
[2011, #aw6, #hp27]
2. Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real) 7,10862069 gemiddeld uit 29 stemmen
De volgende die uit de bus komt, is er eentje van dit decennium. Katy Perry is zeker geen onbekende, de madame heeft al zeker 26 Top 40-hits achter haar naam staan. E.T. is de vierde single van haar album Teenage Dream, maar deze versie staat officieel niet op het album. Voor de singleversie vroeg Katy aan Kanye West om zijn zegje te doen en daar stemde hij mee in, dus deze werd uiteindelijk gereleased voor de radio i.p.v. de solo-single.
Het werd geen grote hit in Nederland, maar het haalde de eerste positie in de VS, Polen en Nieuw-Zeeland. California Gurls, Teenage Dream én Firework haalden óók de topspot in Nieuw-Zeeland! In Polen werd de laatste single van het album, The One That Got Away, ook een nummer 1-hit.
3. Katy Perry - E.T. (feat. Kanye West)
[2011, #aw6, #hp27]
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 15:29 uur
Nog een 8,3 voor Sylvester. Hij wordt trouwens vooral queen of disco genoemd ipv drag queen of disco. In ieder geval wel een icoon en belangrijk artiest, los van zijn beperkte aantal hitnoteringen.
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 15:35 uur
Voor Katy gewoon een 8,5, één van haar tofste nummers, knalt er zo lekker in.
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 16:50 uur
Deze doet me altijd aan t.A.T.u. denken. Is dat toeval of hebben ze iets hergebruikt?
Een 7,5 (het is geen Dark Horse)
Een 7,5 (het is geen Dark Horse)
1
Onweerwolf
geplaatst: 22 augustus 2019, 16:57 uur
7,1
Was hoger uitgevallen als ome Kanye dat meisje uit de opnames had geschrapt.
Was hoger uitgevallen als ome Kanye dat meisje uit de opnames had geschrapt.
0
geplaatst: 22 augustus 2019, 17:16 uur
6,25
Ik denk ook wel het hoogste cijfer dat ik tot nu aan een song van Katy Perry zou geven. De productie is sterk en haar stem niet al te overheersend.
Ik denk ook wel het hoogste cijfer dat ik tot nu aan een song van Katy Perry zou geven. De productie is sterk en haar stem niet al te overheersend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.