MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game

zoeken in:
24 uur om... Sieges Even weer door. Ronde 21:

Sieges Even - Repression and Resistance (album) vs. Harter Attack - Death Bells of the Apocalypse (album)

1-2

Hangt ook wel af van waar je even zin in hebt... HA ragt lekker!

Arbeidsdeskundige
1-3

24 uur om... Harter Attack door. Ronde 22:

Ignorance - Questions (album) vs. Harter Attack - Death Bells of the Apocalypse (album)

Da's lang geleden @ Ignorance!

0-1

Arbeidsdeskundige
2-1

24 uur om... Ignorance door, want die kwam het eerst op 2 stemmen... Ronde 23:

Ignorance - Questions (album) vs. Wasted Youth - Good Day for a Hanging (album)

VOLUME 10

Arbeidsdeskundige
0-1

Wasted Youth door! Ronde 24:

Wasted Youth - Good Day for a Hanging (album) vs. X (= X-Japan) - I'll Kill You (album)

Arbeidsdeskundige
2-1

Wasted Youth nog eens door. Ronde 25:

Wasted Youth - Good Day for a Hanging (album) vs. Calhoun Conquer - Disgust and Hate (album)

P.s.: Ik heb nog gedacht aan af en toe een battle tussen de bands die meerdere keren door gingen, maar wegens matige belangstelling laat ik de game voorlopig zoals het is.

Arbeidsdeskundige
0-1

ZAP! schreef:
P.s.: Ik heb nog gedacht aan af en toe een battle tussen de bands die meerdere keer door gingen, maar wegens matige belangstelling laat ik de game voorlopig zoals het is.

Lekker door gaan zo. Weinig animo helaas, maar zeer vermakelijk. Ik heb nog een heel lijstje van bands/songs die in aanmerking komen. Ga zeker nog e.a. nomineren.

In ieder geval mooi dát er animo is...! Moeten we de dagen van de week nog verdelen?

2-2

Ik weet op zijn tijd ook wel een nominatie als er eens een gat valt met de battles.

aslan (crew)
4-2

En weer is Wasted Youth door. Ronde 26:

Wasted Youth - Good Day for a Hanging (album) vs. Indestroy - U.S.S.A (album)

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.