Muziek / Muziekgames / Oude, onbekende Metal Knock-out Game
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2020, 17:44 uur
0
geplaatst: 2 januari 2020, 17:49 uur
0
geplaatst: 2 januari 2020, 18:38 uur
Ben nog een beetje terughoudend soms met stemmen, omdat ik in veel gevallen de plaat eerst terug wil horen. Maar deze van HM staat me nog redelijk goed bij, dus ****. Snare klinkt niet bepaald geweldig, maar ja. Themaatje in 'Near Dark' doet denken aan die van Halloween, de film.
Wint het niet van Leather...
1-1
Wint het niet van Leather...
1-1
0
geplaatst: 3 januari 2020, 17:50 uur
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:14 uur
Prima band Mordred, zeker ten tijde van hun debuut 'Fool's Game'.
'In This Life' is ook goed te doen, maar het vervolg was in mijn beleving een stuk minder.
Ze waren destijds ook nog een keer op Dynamo Open Air te bewonderen.
Volgens mij kwam de zanger toen volledig bauw geschminkt op het podium.
0-2 derhalve...
'In This Life' is ook goed te doen, maar het vervolg was in mijn beleving een stuk minder.
Ze waren destijds ook nog een keer op Dynamo Open Air te bewonderen.
Volgens mij kwam de zanger toen volledig bauw geschminkt op het podium.
0-2 derhalve...
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:30 uur
Idd, als smurf, toch?
Je stemt nu wel op Mordred (niet dat ik dat erg vind), maar je vond ze later toch juist een stuk minder?
Je stemt nu wel op Mordred (niet dat ik dat erg vind), maar je vond ze later toch juist een stuk minder?
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:45 uur
Dynamo '90 moet dat zijn geweest, van die smurf weet ik niets, wel dat ik die band een x gezien heb,
met Fool's Game hadden ze een redelijke bekendheid, vind dat nummer uit '92 niet zo opvallend.
1-2
met Fool's Game hadden ze een redelijke bekendheid, vind dat nummer uit '92 niet zo opvallend.
1-2
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:59 uur
't Was even zoeken: http://1.bp.blogspot.com/_qGPHGACD1cw/RcZtwVe_p1I/AAAAAAAAAKA/eKq_21QFz2A/s1600/Mordred+blue+dynamo.jpg
Geen smurf, maar: "I liked the second Dynamo fest, the first one was great also, when I painted myself like Krishna." bron. En hier nog 1tje backstage.
Geen smurf, maar: "I liked the second Dynamo fest, the first one was great also, when I painted myself like Krishna." bron. En hier nog 1tje backstage.
1
geplaatst: 4 januari 2020, 15:15 uur
ZAP! schreef:
Minder dan het debuut idd, maar nog steeds prima en ook beter dan Leather imo.Je stemt nu wel op Mordred (niet dat ik dat erg vind), maar je vond ze later toch juist een stuk minder?
0
geplaatst: 4 januari 2020, 19:27 uur
0
geplaatst: 5 januari 2020, 13:49 uur
Tot de 5 met de 24 uursregel, zoals het bij de meeste (metal) games geldt.
0
geplaatst: 6 januari 2020, 15:24 uur
Leuk nummer, 'Filthchain', maar Mordred blijft de baas...
2-1
2-1
0
geplaatst: 6 januari 2020, 17:12 uur
* denotes required fields.