Muziek / Muziekgames / 1967Meter
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2020, 07:28 uur
Vandaag doen we twee folky's die in 1967 wel wat van elkaar weg hadden. De eerste is Tim Buckley met Pleasant Street afkomstig van zijn in 1967 verschenen album, Goodbye And Hello.
De ander is Arlo Guthrie die in 1967 zijn debuutalbum, Alice Restaurant, uitbracht. Meest bekend daarvan is de ellenlange Alice Restaurant Massacree maar met zijn ruim 18 minuten veels te lang voor dit topic en voor mijn geduld. En kies ik voor het Tim Buckley achtige, Chilling Of The Evening.
De ander is Arlo Guthrie die in 1967 zijn debuutalbum, Alice Restaurant, uitbracht. Meest bekend daarvan is de ellenlange Alice Restaurant Massacree maar met zijn ruim 18 minuten veels te lang voor dit topic en voor mijn geduld. En kies ik voor het Tim Buckley achtige, Chilling Of The Evening.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 4 mei 2020, 10:12 uur
Tim Buckley - Pleasant Street: 8,5
Chilling Of The Evening - Arlo Guthrie: 8
Chilling Of The Evening - Arlo Guthrie: 8
0
geplaatst: 7 mei 2020, 21:17 uur
Vandaag gaan we het eens over twee heren hebben die in de jaren 70 tot de Outlaw beweging in de Country gerekend werden. In de jaren 60 waren ze echter beide ook al aktief. En in 1967 had Willie Nelson (de eerste voor vandaag) in eerste instantie een hitje met de single, Blackjack County Chain, totdat het nummer geband werd van de radio door zijn controversieele onderwerp, namelijk over zwarte gevangenen die de sheriff dood mepten.
En de andere latere Outlaw voor vandaag is Waylon Jennings die de LP, Love Of The Commom People in 1967 uitbracht. En de titelsong werd in 1967 ook op single uitgebracht en overigens in de jaren 80 een grote hit werd voor Paul Young.
En de andere latere Outlaw voor vandaag is Waylon Jennings die de LP, Love Of The Commom People in 1967 uitbracht. En de titelsong werd in 1967 ook op single uitgebracht en overigens in de jaren 80 een grote hit werd voor Paul Young.
1
geplaatst: 7 mei 2020, 23:40 uur
Beide onbekend voor mij, maar leuke ontdekkingen.
Willie Nelson - 7.5
Waylon Jennings - 7
Willie Nelson - 7.5
Waylon Jennings - 7
0
geplaatst: 8 mei 2020, 23:40 uur
Tim Buckley - Pleasant Street: 8,5
Chilling Of The Evening - Arlo Guthrie: 6,8
Willie Nelson: 6,7
Waylon Jennings: 6 (de 4 preps hebben bij mij een streepje voor)
Chilling Of The Evening - Arlo Guthrie: 6,8
Willie Nelson: 6,7
Waylon Jennings: 6 (de 4 preps hebben bij mij een streepje voor)
0
geplaatst: 24 mei 2020, 16:32 uur
Heb de meter even laten liggen, druk met de Soul songs K.O., met het in ere herstellen en beluisteren van mijn Cd collectie en de pech van een autongeluk 1,5 week geleden, waarbij er iemand met volle vaart van achteren op me geknald is terwijl ik stil stond en ook nog eens in mijn net nieuwe (recente occasion)verkregen wagen.
Ik ben er denk ik nog zelf redelijk mee weggekomen...heb wel last van whiplash klachten en vooral veel koppijn en problemen met concentreren. Auto is technisch Total Loss verklaard maar ik gelukkig niet....en dankzij de spierverslappers ben ik de godganse dag weer eens heerlijk ouderwets stoned als een garnaal.
En de afgelopen periode is ook Phil May van The Pretty Things overleden dus leek me een goede reden om deze 1967 Meter verder te gaan met The Pretty Things en de song My Time....
Ik ben er denk ik nog zelf redelijk mee weggekomen...heb wel last van whiplash klachten en vooral veel koppijn en problemen met concentreren. Auto is technisch Total Loss verklaard maar ik gelukkig niet....en dankzij de spierverslappers ben ik de godganse dag weer eens heerlijk ouderwets stoned als een garnaal.

En de afgelopen periode is ook Phil May van The Pretty Things overleden dus leek me een goede reden om deze 1967 Meter verder te gaan met The Pretty Things en de song My Time....
0
geplaatst: 24 mei 2020, 22:02 uur
Sterkte AbleMable rot voor je. Beter de auto total loss dan jij. Rustig aan.
The Pretty Things - 7.5
R.I.P: Phil May
The Pretty Things - 7.5
R.I.P: Phil May
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 24 mei 2020, 22:08 uur
Veel sterkte AbleMable!
Mooi eerbetoon aan Phil May.
The Pretty Things - My time: 8,5
Mooi eerbetoon aan Phil May.
The Pretty Things - My time: 8,5
0
geplaatst: 25 mei 2020, 20:00 uur
Hopenlijk ben je gauw weer beter.
The Pretty Things - My time: 7
The Pretty Things - My time: 7
0
geplaatst: 25 mei 2020, 22:27 uur
Ik wens je ondanks de schijnbaar prettige bijkomstigheden toch een totaal herstel toe Ablemable!
Fijn dat je hier weer los gaat.
Wat de keuze betreft. 1967 is zeker "my time" maar de keuze is "not my thing".
6
Fijn dat je hier weer los gaat.
Wat de keuze betreft. 1967 is zeker "my time" maar de keuze is "not my thing".
6
* denotes required fields.