Muziek / Muziekgames / Tip de User Game
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2006, 20:40 uur
Voor El Ninjo
- Sam Cooke - The Man and His Music
Oude Soul, zag Marvin Gaye in je top 10 staan. Dan zal je dit denk ik ook wel leuk vinden. Veel plezier ermee.
- Sam Cooke - The Man and His Music
Oude Soul, zag Marvin Gaye in je top 10 staan. Dan zal je dit denk ik ook wel leuk vinden. Veel plezier ermee.
0
geplaatst: 28 februari 2006, 09:45 uur
Lag tot nu op de plank Onafgemaakte Projecten, ken al wel wat losse nummers (Beneath the Heart.., Apple of my eye).
0
geplaatst: 1 maart 2006, 11:27 uur
Denk niet dat Paalhaas daar veel aan heeft.
Voor Martino: Urban Mystic - Ghetto Revelations
Voor Martino: Urban Mystic - Ghetto Revelations
0
Sietse
geplaatst: 1 maart 2006, 13:40 uur
Martino, het is de bedoeling om een beetje aan te sluiten bij de smaak van de persoon en dus niet willekeurig iets noemen...zou toch vreemd zijn als ik jou iets ga aanraden waar ik al 100% zeker van weet dat je het niks gaat vinden.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 13:51 uur
Martino schreef:
Als je het niet probeert ontdek je nooit iets.
Als je het niet probeert ontdek je nooit iets.
En daarom heb je ook Yonderboi maar over geslagen, en als belachelijke tip aangeduid!
0
geplaatst: 1 maart 2006, 15:46 uur
Martino schreef:
Dat mag hij dus helemaal zelf bepalen.
(quote)
Dat mag hij dus helemaal zelf bepalen.
Ik pas.

0
geplaatst: 1 maart 2006, 15:50 uur
0
aslan (crew)
geplaatst: 1 maart 2006, 16:25 uur
alice russell had ik voor jou, reijersen, of sla je 'm maar een keertje over, vind je 't misschien maar een belachelijke tip of zo en bepaal je dat je 'm niet wilt beluisteren 

0
geplaatst: 1 maart 2006, 16:30 uur
aslan!
Ik heb er nog eentje voor jou. Gezien dat die weirde electronische stuff je vaak wel bevalt, en ik je stemmen nog mis bij Somatic Responses albums, misschien een leuke voor jou
http://www.musicmeter.nl/album/7225]Somatic Responses - Augmented Lines
Ik heb er nog eentje voor jou. Gezien dat die weirde electronische stuff je vaak wel bevalt, en ik je stemmen nog mis bij Somatic Responses albums, misschien een leuke voor jou

http://www.musicmeter.nl/album/7225]Somatic Responses - Augmented Lines
0
geplaatst: 1 maart 2006, 16:30 uur
Ow Aslan, Alice Russell ligt in mn disc-man. Helemaal goed 
Maar omdat ik de laatste was die een tip gaf(aan Martino), dacht ik, wie heeft er dan opvolgend eentje voor mij. Om het topic draaiende te houden.

Maar omdat ik de laatste was die een tip gaf(aan Martino), dacht ik, wie heeft er dan opvolgend eentje voor mij. Om het topic draaiende te houden.
0
aslan (crew)
geplaatst: 1 maart 2006, 18:02 uur
mooi zo Reijersen, alice russell vind ik zelf best heel goed, vandaar dat ik nieuwsgierig werd naar het oordeel van een kenner...
en Onderhond... ik ga op zoek naar somatic responses
0
aslan (crew)
geplaatst: 1 maart 2006, 18:18 uur
naast augmented lines ook touching the void 
daarna zien we wel weer...

daarna zien we wel weer...
0
geplaatst: 1 maart 2006, 20:18 uur
aslan schreef:
mooi zo Reijersen, alice russell vind ik zelf best heel goed, vandaar dat ik nieuwsgierig werd naar het oordeel van een kenner...
Tot nog toe kan ik je allene maar uitermate danken voor je tip. Vind het een heerlijk cd-tje
0
geplaatst: 3 maart 2006, 13:46 uur
Nou ok dan. Beetje een longshot maar probeer Tabula Rasa van Einsturzende Neubauten eens. Wel hier en daar met wat zang van "misnoegde venten" maar wellicht net niet storend. Duurt maar 40 minuutjes ofzo en wie weet.
0
geplaatst: 3 maart 2006, 14:49 uur
Ik heb hem ook nog niet dus als je het niks vind valt er vast wel wat te regelen 

* denotes required fields.