MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:

Voor El Ninjo

- Sam Cooke - The Man and His Music

Oude Soul, zag Marvin Gaye in je top 10 staan. Dan zal je dit denk ik ook wel leuk vinden. Veel plezier ermee.

aslan (crew)
voor reijersen alice russell

aslan (crew)
me & the heat voorlopig onvindbaar, lebowski

aslan (crew)
me & the heat gevonden, lebowski

Lag tot nu op de plank Onafgemaakte Projecten, ken al wel wat losse nummers (Beneath the Heart.., Apple of my eye).

Martino
Voor Paalhaas heb ik: Lyfe Jennings - Lyfe 268/192

Denk niet dat Paalhaas daar veel aan heeft.

Voor Martino: Urban Mystic - Ghetto Revelations

Martino
Reijersen schreef:
Denk niet dat Paalhaas daar veel aan heeft.

Dat mag hij dus helemaal zelf bepalen.

Sietse
Martino, het is de bedoeling om een beetje aan te sluiten bij de smaak van de persoon en dus niet willekeurig iets noemen...zou toch vreemd zijn als ik jou iets ga aanraden waar ik al 100% zeker van weet dat je het niks gaat vinden.

Martino
Als je het niet probeert ontdek je nooit iets.

Martino schreef:
Als je het niet probeert ontdek je nooit iets.

En daarom heb je ook Yonderboi maar over geslagen, en als belachelijke tip aangeduid!

Sietse
OWNED

Martino schreef:
(quote)

Dat mag hij dus helemaal zelf bepalen.

Ik pas.

Paalhaas schreef:
(quote)

Ik pas.

Dat is wat we al zeiden.

Maar ja, iemand een tip voor mij??

aslan (crew)
alice russell had ik voor jou, reijersen, of sla je 'm maar een keertje over, vind je 't misschien maar een belachelijke tip of zo en bepaal je dat je 'm niet wilt beluisteren

aslan!

Ik heb er nog eentje voor jou. Gezien dat die weirde electronische stuff je vaak wel bevalt, en ik je stemmen nog mis bij Somatic Responses albums, misschien een leuke voor jou

http://www.musicmeter.nl/album/7225]Somatic Responses - Augmented Lines

Ow Aslan, Alice Russell ligt in mn disc-man. Helemaal goed

Maar omdat ik de laatste was die een tip gaf(aan Martino), dacht ik, wie heeft er dan opvolgend eentje voor mij. Om het topic draaiende te houden.

aslan (crew)
mooi zo Reijersen, alice russell vind ik zelf best heel goed, vandaar dat ik nieuwsgierig werd naar het oordeel van een kenner...
en Onderhond... ik ga op zoek naar somatic responses

aslan (crew)
naast augmented lines ook touching the void
daarna zien we wel weer...

aslan schreef:
mooi zo Reijersen, alice russell vind ik zelf best heel goed, vandaar dat ik nieuwsgierig werd naar het oordeel van een kenner...
en Onderhond... ik ga op zoek naar somatic responses

Tot nog toe kan ik je allene maar uitermate danken voor je tip. Vind het een heerlijk cd-tje

Komaan breedkijkend en voor alles openstaand MuM. Ik bijt niet

Nou ok dan. Beetje een longshot maar probeer Tabula Rasa van Einsturzende Neubauten eens. Wel hier en daar met wat zang van "misnoegde venten" maar wellicht net niet storend. Duurt maar 40 minuutjes ofzo en wie weet.

Voor The Scientist Pilgrym - Pilgrimage

Besteld. Potentieel verlies: 12,89

Ik heb hem ook nog niet dus als je het niks vind valt er vast wel wat te regelen

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.