MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Tip de User Game

zoeken in:
Toine Rorije
'Good' is zo'n plaat waar je je eigenlijk geen bult aan kunt vallen, dus met dat verlies zal het wel meevallen.
En voor bono deze

Deze voor Toine

Toine Rorije
Ja de Shins, die stonden ooit in mijn wachtlijst, maar hebben het nooit gered tot het muziekverwerkingscentrum ergens in mijn hoofd. Ik zal ze eens prominent in de nog-te-luisteren-lijst zetten, want aan het gemiddelde te zien, zou het de moeite nog wel eens waard kunnen zijn.

Voor Ward deze wereldplaat, past mooi tussen je andere 80-s-stemmen

Ik ga er meteen achteraan.

Sietse
ik had wel iets kunnen noemen voor OH om te proberen, maar ik wil zelf geen tips...moet nog te veel horen (waaroder de vorige tip die ik kreeg)

Je kan het ook gewoon zeggen hoor, het hoeft niet via dit spelletje

Sietse
Ok, SND - Tenderlove http://www.musicmeter.nl/album/21085 (is een van de meeste kille glitch platen die ik ken)
Oval - Ovalprocess (hmm staat nog niet op de site...wordt gezien als de eerste echte glitch plaat (1994 ofzo) Geweldige cd manipulaties, gepiep gekraak en geknor. heerlijk)
Alec Empire - The Destroyer. (Hmm ok al niet op de site, Tyfus herrie met jungle en gabber invloeden met daarover heen Alec Empire z'n gebler...wat wil je nog meer )

Is denk ik voorlopig wel genoeg om mee te beginnen

geen tips voor mij graag...kan het niet bij houden... :s

lebowski schreef:
Voor Ward deze wereldplaat, past mooi tussen je andere 80-s-stemmen

Jammer dat de pindakaas erg schaars is, maar Winning belooft veel goeds.

Maar als Sietse geen tip wil. Wie is er dan aan de beurt een tip te krijgen?

Toine Rorije
Lebowski

Ik kan niets voor Lebowksi bedenken. Iemand anders?

Voor Lebowski

deze : A New Order Rising van Washington

Die wou ik ook net voorstellen ja. Zou wel wat voor lebowski moeten zijn (en voor vele anderen ook eigenlijk)

Voor VanDeGriend:

Darius Rucker - Back to Then

Het valt een beetje stil met de tips. Misschien is Nick Cave iets voor Bono? En dan met name de cd Henry´s Dream.

en dan gaat rayman Zitilites luisteren

Dat heeft rayman net even gedaan en dat gaat ie inderdaad vaker doen.

en dan gaat The Scientist maar eens Love - Forever Changes proberen

goeie, dat schiet er altijd bij in,

en rayman

om maar weer even verder te gaan Talking Heads voor obsessed

Daar moet ik me inderdaad ook eens aan wagen

Nou Scientist, als jij je dan eens waagt aan Tabula Rasa van Einsturzende Neubauten. Laat je niet misleiden door het relatief lage gemiddelde want dat komt door een bizarre score van onze megastemmer

Reijersen schreef:
Darius Rucker - Back to Then

Ik ga t proberen. Niet te hopen dat zijn naam een voorbode is voor wat tzt uit de boxen gaat komen. Tot zover mijn dagelijkse flauwe woordgrap.

Wederom een briljante, daarom niet minder flauw.

Darius Rucker is voormalig leadzanger van Hootie & The Blowfish

Nieuw voor mij. Dank voor de info. Mmm...ik vrees wel dat deze tip dan onderaan het lijstje komt te staan . Eerst even wat andere tips uitchecken.

BoordAppel, die op 3 februari alweer schreef schreef:
Met Herman kan je lekker alle kanten op, vandaar dit gevarieerde plaatje: C-Mon - Cereal .

Heb hem eindelijk gehoord. Zeker een lekker plaatje! Past ook goed bij het zonnige weer en ga ik vaker draaien.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:31 uur

geplaatst: vandaag om 20:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.