Muziek / Muziekgames / Tip de User Game
zoeken in:
0
Toine Rorije
geplaatst: 3 maart 2006, 15:01 uur
'Good' is zo'n plaat waar je je eigenlijk geen bult aan kunt vallen, dus met dat verlies zal het wel meevallen. 
En voor bono deze

En voor bono deze
0
Toine Rorije
geplaatst: 3 maart 2006, 23:31 uur
Ja de Shins, die stonden ooit in mijn wachtlijst, maar hebben het nooit gered tot het muziekverwerkingscentrum ergens in mijn hoofd. Ik zal ze eens prominent in de nog-te-luisteren-lijst zetten, want aan het gemiddelde te zien, zou het de moeite nog wel eens waard kunnen zijn. 

0
geplaatst: 3 maart 2006, 23:41 uur
Voor Ward deze wereldplaat, past mooi tussen je andere 80-s-stemmen
0
Sietse
geplaatst: 3 maart 2006, 23:48 uur
ik had wel iets kunnen noemen voor OH om te proberen, maar ik wil zelf geen tips...moet nog te veel horen (waaroder de vorige tip die ik kreeg)
0
geplaatst: 3 maart 2006, 23:56 uur
Je kan het ook gewoon zeggen hoor, het hoeft niet via dit spelletje 

0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2006, 17:57 uur
Ok, SND - Tenderlove http://www.musicmeter.nl/album/21085 (is een van de meeste kille glitch platen die ik ken)
Oval - Ovalprocess (hmm staat nog niet op de site...wordt gezien als de eerste echte glitch plaat (1994 ofzo) Geweldige cd manipulaties, gepiep gekraak en geknor. heerlijk)
Alec Empire - The Destroyer. (Hmm ok al niet op de site, Tyfus herrie met jungle en gabber invloeden met daarover heen Alec Empire z'n gebler...wat wil je nog meer
)
Is denk ik voorlopig wel genoeg om mee te beginnen
geen tips voor mij graag...kan het niet bij houden... :s
Oval - Ovalprocess (hmm staat nog niet op de site...wordt gezien als de eerste echte glitch plaat (1994 ofzo) Geweldige cd manipulaties, gepiep gekraak en geknor. heerlijk)
Alec Empire - The Destroyer. (Hmm ok al niet op de site, Tyfus herrie met jungle en gabber invloeden met daarover heen Alec Empire z'n gebler...wat wil je nog meer
)Is denk ik voorlopig wel genoeg om mee te beginnen

geen tips voor mij graag...kan het niet bij houden... :s
0
geplaatst: 5 maart 2006, 17:42 uur
Jammer dat de pindakaas erg schaars is, maar Winning belooft veel goeds.
0
geplaatst: 6 maart 2006, 08:53 uur
Maar als Sietse geen tip wil. Wie is er dan aan de beurt een tip te krijgen?
0
geplaatst: 6 maart 2006, 14:53 uur
0
geplaatst: 6 maart 2006, 14:57 uur
0
geplaatst: 6 maart 2006, 15:05 uur
Die wou ik ook net voorstellen ja. Zou wel wat voor lebowski moeten zijn (en voor vele anderen ook eigenlijk)
0
geplaatst: 10 maart 2006, 09:32 uur
0
geplaatst: 10 maart 2006, 09:48 uur
0
geplaatst: 10 maart 2006, 19:36 uur
Het valt een beetje stil met de tips. Misschien is Nick Cave iets voor Bono? En dan met name de cd Henry´s Dream.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 19:49 uur
Dat heeft rayman net even gedaan en dat gaat ie inderdaad vaker doen. 

0
geplaatst: 10 maart 2006, 19:58 uur
en dan gaat The Scientist maar eens Love - Forever Changes proberen 

0
geplaatst: 13 maart 2006, 21:02 uur
Nou Scientist, als jij je dan eens waagt aan Tabula Rasa van Einsturzende Neubauten. Laat je niet misleiden door het relatief lage gemiddelde want dat komt door een bizarre score van onze megastemmer
0
geplaatst: 13 maart 2006, 21:04 uur
Reijersen schreef:
Darius Rucker - Back to Then
Darius Rucker - Back to Then
Ik ga t proberen. Niet te hopen dat zijn naam een voorbode is voor wat tzt uit de boxen gaat komen. Tot zover mijn dagelijkse flauwe woordgrap.
0
geplaatst: 17 maart 2006, 09:55 uur
Darius Rucker is voormalig leadzanger van Hootie & The Blowfish
0
geplaatst: 17 maart 2006, 10:24 uur
Nieuw voor mij. Dank voor de info. Mmm...ik vrees wel dat deze tip dan onderaan het lijstje komt te staan . Eerst even wat andere tips uitchecken.
0
geplaatst: 5 april 2006, 16:32 uur
BoordAppel, die op 3 februari alweer schreef schreef:
Met Herman kan je lekker alle kanten op, vandaar dit gevarieerde plaatje: C-Mon - Cereal
.
Met Herman kan je lekker alle kanten op, vandaar dit gevarieerde plaatje: C-Mon - Cereal
.Heb hem eindelijk gehoord. Zeker een lekker plaatje! Past ook goed bij het zonnige weer en ga ik vaker draaien.

* denotes required fields.