Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2006, 17:57 uur
Ja hoor, alleen is de kans wel heel klein dat je hem vind 
en dit lijkt wel heel erg op een Zachary Glass tekst

en dit lijkt wel heel erg op een Zachary Glass tekst
0
Ruby1966
geplaatst: 1 februari 2006, 18:09 uur
zwaar gelovig, cryptisch, masochistische teksten, zondig...dit klinkt als Dave Eugene Edwards, is het 16 Horsepower?
0
Ruby1966
geplaatst: 1 februari 2006, 18:17 uur
Een nieuwe dan:
De titel volstaat al: *******
En dat is het zeker: een schat aan sfeer en geluid en natuurlijk de stem van **********. Dat je niet verstaat wat ze zingt vind ik bij dese muziek totaal niet belangrijk: de stem is een instrument op zich (zeker hier).
En dat is het zeker: een schat aan sfeer en geluid en natuurlijk de stem van **********. Dat je niet verstaat wat ze zingt vind ik bij dese muziek totaal niet belangrijk: de stem is een instrument op zich (zeker hier).
0
geplaatst: 1 februari 2006, 19:49 uur
Nou jaaaaaa: ik wist het zelf niet meer. Heerlijk om ook die s in dese te zien staan
(Was ik toen verkouden?)
Toch maar beter nalezen die stukjes.
(Was ik toen verkouden?)Toch maar beter nalezen die stukjes.
0
dutch2
geplaatst: 1 februari 2006, 19:51 uur
Ik geef het eerlijk toe: ik had vroeger altijd een enorme hekel aan de muziek van ***. Noem het een allergische reactie.
Maar een allergie kan over gaan, zo ook bij ***. Pas later ben ik dit album goed gaan waarderen en kon ook ik concluderen dat zijn eerste stappen op solo-gebied zeer goed uit de verf kwamen.
Maar een allergie kan over gaan, zo ook bij ***. Pas later ben ik dit album goed gaan waarderen en kon ook ik concluderen dat zijn eerste stappen op solo-gebied zeer goed uit de verf kwamen.
Misschien wel erg lastig. Dan komen er wel tips.
0
Ruby1966
geplaatst: 1 februari 2006, 19:52 uur
aERodynamIC schreef:
Nou jaaaaaa: ik wist het zelf niet meer. Heerlijk om ook die s in dese te zien staan
(Was ik toen verkouden?)
Sou ik maar doen ja

0
dutch2
geplaatst: 1 februari 2006, 19:53 uur
aERodynamIC schreef:
(Was ik toen verkouden?)
Sonder die karakteristieke fout had ik het ook nooit geraden

0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:16 uur
Eerste stappen op sologebied: Iets van Mark Knopfler misschien?
0
dutch2
geplaatst: 1 februari 2006, 20:17 uur
Nope en nope. Maar jullie zitten wel al lekker dichtbij.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:24 uur
Inderdaad. Ik heb het ook net gevonden (na wat opzoekingswerk op de site, maar dat mag
)
)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:27 uur
Ik luisterde vandaag een paar nummers uit deze langspeler. Dacht: "hmm, ik vermoed dat Onderhond hier niet veel aan zou hebben."
Het heeft nog het meeste weg van het kijken naar foto's van oude Shell-tankstations (wat ik graag doe )
0
geplaatst: 1 februari 2006, 20:32 uur
Aaargh. Prachtig bericht, maar waar stond het ook alweer bij... Het is wel duidelijk van wie de quote is.
* denotes required fields.