MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Waar hoort de quote....?

zoeken in:
dit is een erg bekende ja...

de reactie van Onderhond was:

"Zo, denk jij in je vrije tijd aan mij.."
of iets in die richting

is het
Plaid - Not For Threes,

Nee dat is hem niet, maar dat had je zelf al kunnen zien natuurlijk.

Eerste hint: Deze band is misschien wel de meest energieke band allertijden.

Het is Kraftwerk ja!!! nu nog het album zoeken

EDIT: The Man-Machine

Ik zal meteen een nieuwe zetten, hij voelt weer niet echt moeilijk aan, maar dat hebben we vaker gehoord

****** schreef:
Machtig mooi album.
Stamt uit een beetje uit het zelfde tijdperk als bv ***. Als ik echt moet kiezen denk ik dat deze het dan net gaat winnen.
En dat hij niet kan zingen of gitaarspelen ? Kan mij dat nu schelen; het raakt me, en daar gaat het om.

dutch2
Iets van Neil Young?

nope, komt wel in de buurt, allebei mooi, en allebei smaak die ik van mijn ouders heb overgenomen

Zou ook Lou Reed kunnen zijn - Berlin wellicht?

?????? schreef:
Erg goed album, maar toch minder dan *** en ***. Het probleem zit hem in de stem van ***. Waarom liet die eikel nou niet gewoon *** zingen, die kan dat toch veel beter. De muziek blijft natuurlijk prachtig, maar dat van die zang is echt jammer.

Genesis, toen Collins ging zingen?

Nee, maar qua genre ben je op temperatuur...

Toine Rorije
volgens mij ergens bij pink floyd, even zoeken

Ik ben al op marillion aan het zoeken, maar ik vind em daar zo niet

Hmm, ik heb een donkerbruin vermoeden.

Toine Rorije
gemaster schreef:
Hmm, ik heb een donkerbruin vermoeden.

hmm, opvallend.

Het is inderdaad Pink floyd en inderdaad Gemaster. En dan bij Animals.

Toine Rorije
over de schreef:
Dit album eindigt altijd hoog in 'beste albums allertijden'-lijstjes van popcritici. Moet m nog eens helemaal horen, niet echt een album waar je ns even een nummer uitpikt geloof ik.

haha, die heb ik net nog gelezen, toen ik aan het zoeken was naar een opgave van iemand anders

is Van Morrison - Astral Weeks

Toine Rorije
hij is inderdaad goed

********** schreef:
Fascinerende maar ook een ietwat nerveus gespeelde en gezongen rockplaat. Ik zet voorlopig in op 3,5* (ik vind de nummers soms wat inwisselbaar) maar de waardering van mijn kant kan de komende maanden misschien nog wat hoger uitkomen .
Overigens hoor ik meer overeenkomsten met de Talking Heads dan met ************, maar dat terzijde.

De betreffende persoon heeft em nu op 5* staan

aaah ik heb hem afgelopen week nog gelezen naar mijn idee......

, zou goed kunnen ja,

Tip:
De 2e serie stippeltjes staat voor een band waar de 21e eewse band waar dit bericht stond nogal vaak mee wordt vergeleken
(ten onrechte naar mijn mening)

is het Love is All?

Infadels?

Toine Rorije
Was het niet "Gymnastiekoefeningen op lampenkappen"?

Elmeromero bij Turn On The Bright Lights van Interpol.

De volgende:

Het zal me nooit lukken om dit album grijs te draaien; als ik het luister klinkt het alsof ik het in mijn vorige leven al eens heb grijsgedraaid. Twee nummers achter elkaar is daarom teveel van het goeie.

Dat komt denk ik omdat ik alle nummers al kende. En hoewel sommige akkoordenschema's behoorlijk over de kop zijn gegooid vind ik de variaties op zoals het origineel in elkaar zit toch maar minimaal. **** zelf speelt de nummers namelijk niet zoveel anders dan ze al eerder deden.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:30 uur

geplaatst: vandaag om 02:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.