Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2020
zoeken in:
4
geplaatst: 30 augustus 2020, 22:59 uur
ArthurDZ schreef:
Transistorcake stuntte meteen in zijn eerste ladder al door bij bijna iedereen in de top 5 te belanden, geen sinecure nu per ladder zoveel mensen meestemmen! Groot was mijn verbazing toen Plop deze puntenpakker plots ontmaskerde als een product van Belgische makelij. Want want blijkt: Transistorcake is een Gentse band, met een zekere Orson Wouters aan het roer.
Heel even bijsturen hier, om mijn geroep over mijn thuisbasis Herentals te rechtvaardigen. Transistorcake stuntte meteen in zijn eerste ladder al door bij bijna iedereen in de top 5 te belanden, geen sinecure nu per ladder zoveel mensen meestemmen! Groot was mijn verbazing toen Plop deze puntenpakker plots ontmaskerde als een product van Belgische makelij. Want want blijkt: Transistorcake is een Gentse band, met een zekere Orson Wouters aan het roer.
Orson is afkomstig van Herentals; ik ken hem niet persoonlijk, maar wel zijn broer (jungle-dj en vinylliefhebber) en ouders die hier nog steeds verblijven. Tegenwoordig woont hijzelf (al geruime tijd?) in Gent en is Transistorcake een electropopband geworden met Wouter Van Asselbergh (drummer bij Shht) en Xavier De Clercq (muzikant/bassist bij talloze projecten), al was het eerst een soloproject, bv. ten tijde van Mr. Croissant Taker. Bovendien maakte hij deel uit van de formatie Sleepers' Reign (met meerdere Herentalsenaren in de gelederen), die de publieksprijs wonnen bij Humo's Rock Rally in 2012 en destijds een beetje airplay kregen op Studio Brussel. Hebben zij ook niet ooit meegedaan in SvhJ?
4
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:12 uur
2. The Avalanches feat. Jamie xx, Neneh Cherry & CLYPSO - Wherever You Go (54 punten, 14 keer genoemd)
(genomineerd door Titmeister, nummer 1 van: Dance Lover, inquestos, jassn, Snoeperd,Titmeister, wibro)
Zo, hebben die amusante Avalanches hier eventjes een heel topteam rondom zich verzameld voor hun nieuwste single zeg, alsof ze even dachten de Avengers te zijn in plaats van de Avalanches ofzo.
De productie-superkrachten van Jamie xx lijken hier te worden aangewend, alsook de gouden keel van de übercoole Neneh Cherry (zo übercool dat ik niet eens hoef te allitereren). Maar wie is in godsnaam die CLYPSO? Wel, dat blijkt niemand minder dan John Talabot te zijn... ik bedoel, dat is een vrij obscure producente waar vooralsnog bijna uitsluitend door de Australische indiepers over is bericht. Misschien is deze samenwerking met mede-aussies The Avalanches voor haar wel de springplank die ze nodig heeft om internationaal op de kaart te komen?
Maar hey, move over Spinvis! Want The Avalanches, da's pas een act die een releasepatroon doorbreekt. Tussen cultplaat Since I Left You en opvolger Wildflower zat 16 jaar, nu 4 jaar later zijn ze alweer boven water met nieuw werk (dit is niet eens de eerste nieuwe single)? En het klinkt zo goed als dit? Laat maar komen die nieuwe plaat!
(genomineerd door Titmeister, nummer 1 van: Dance Lover, inquestos, jassn, Snoeperd,Titmeister, wibro)
Zo, hebben die amusante Avalanches hier eventjes een heel topteam rondom zich verzameld voor hun nieuwste single zeg, alsof ze even dachten de Avengers te zijn in plaats van de Avalanches ofzo.
De productie-superkrachten van Jamie xx lijken hier te worden aangewend, alsook de gouden keel van de übercoole Neneh Cherry (zo übercool dat ik niet eens hoef te allitereren). Maar wie is in godsnaam die CLYPSO? Wel, dat blijkt niemand minder dan John Talabot te zijn... ik bedoel, dat is een vrij obscure producente waar vooralsnog bijna uitsluitend door de Australische indiepers over is bericht. Misschien is deze samenwerking met mede-aussies The Avalanches voor haar wel de springplank die ze nodig heeft om internationaal op de kaart te komen?
Maar hey, move over Spinvis! Want The Avalanches, da's pas een act die een releasepatroon doorbreekt. Tussen cultplaat Since I Left You en opvolger Wildflower zat 16 jaar, nu 4 jaar later zijn ze alweer boven water met nieuw werk (dit is niet eens de eerste nieuwe single)? En het klinkt zo goed als dit? Laat maar komen die nieuwe plaat!
7
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:15 uur
1. Sufjan Stevens - My Rajneesh (59 punten, 14 keer genoemd)
(automatisch genomineerd via RYM, nummer 1 van: aerobag, arcade monkeys, Edgar18, Gyzzz, herman, hoi123, Johnny Marr, Teunnis)
En zo is het wel degelijk die slet van een Sufjan die hier bij bijna iedereen in bed kruipt en zo op zijn sloffen (nee, hij trok niet eens zijn sloffen uit) onze song van de maand juli 2020 wordt.
Ja jongens, wat vinden we nou eigenlijk precies zo goed aan dit nummer? Zelf heb ik deze song toevallig al de hele dag in mijn kop zitten, en het stoort me absoluut niet moet ik zeggen. Waar ik America een beetje te conceptueel en uitgedacht vind klinken om me echt mee te slepen (en daar sta ik waarschijnlijk niet alleen in, het nummer haalde hier vorige maand de finale niet), daar slaagt My Rajneesh er wel in om me moeiteloos te overtuigen van diens schoonheid. Eén van de vele talenten van Suffe Jan is voor mij dat hij er altijd in slaagt zijn liedjes zo mooi te laten 'openbreken', en dat heb ik bij deze ook. Wanneer hij in het toch al prachtige refrein plots bijgestaan wordt door drumslagen en koor, dat is bijvoorbeeld zooooo'n mooi moment vind ik.
Het vreemde van de zaak is dat America de afsluiter wordt van Sufjan's nieuwste plaat The Ascention, terwijl My Rajneesh doorverwezen werd naar de categorie 'non-album b-sides'. Wat een gekkigheid! Misschien kan het succes van My Rajneesh in dit topic de beste man nog overtuigen om dit pareltje alsnog zijn rechtmatige plek op de plaat te bezorgen? Wie heeft hier in godsnaam zijn e-mailadres (jij vast niet he, Choconas)?
Anyway, zo zit deze finale, en mijn bijhorende presentatie, er ook alweer op. Ik vond het best uitdagend om met iets leesbaars te komen nadat eerdere finalepresentatoren de lat zo hoog gelegd hebben, dus heb ik er maar gewoon uit de losse pols al het voorgaande uitgeramd. Hopelijk hebben jullie er alsnog van genoten. Groetjes, de amusante/amoureuze/artisanale Arthur
(automatisch genomineerd via RYM, nummer 1 van: aerobag, arcade monkeys, Edgar18, Gyzzz, herman, hoi123, Johnny Marr, Teunnis)
En zo is het wel degelijk die slet van een Sufjan die hier bij bijna iedereen in bed kruipt en zo op zijn sloffen (nee, hij trok niet eens zijn sloffen uit) onze song van de maand juli 2020 wordt.
Ja jongens, wat vinden we nou eigenlijk precies zo goed aan dit nummer? Zelf heb ik deze song toevallig al de hele dag in mijn kop zitten, en het stoort me absoluut niet moet ik zeggen. Waar ik America een beetje te conceptueel en uitgedacht vind klinken om me echt mee te slepen (en daar sta ik waarschijnlijk niet alleen in, het nummer haalde hier vorige maand de finale niet), daar slaagt My Rajneesh er wel in om me moeiteloos te overtuigen van diens schoonheid. Eén van de vele talenten van Suffe Jan is voor mij dat hij er altijd in slaagt zijn liedjes zo mooi te laten 'openbreken', en dat heb ik bij deze ook. Wanneer hij in het toch al prachtige refrein plots bijgestaan wordt door drumslagen en koor, dat is bijvoorbeeld zooooo'n mooi moment vind ik.
Het vreemde van de zaak is dat America de afsluiter wordt van Sufjan's nieuwste plaat The Ascention, terwijl My Rajneesh doorverwezen werd naar de categorie 'non-album b-sides'. Wat een gekkigheid! Misschien kan het succes van My Rajneesh in dit topic de beste man nog overtuigen om dit pareltje alsnog zijn rechtmatige plek op de plaat te bezorgen? Wie heeft hier in godsnaam zijn e-mailadres (jij vast niet he, Choconas)?
Anyway, zo zit deze finale, en mijn bijhorende presentatie, er ook alweer op. Ik vond het best uitdagend om met iets leesbaars te komen nadat eerdere finalepresentatoren de lat zo hoog gelegd hebben, dus heb ik er maar gewoon uit de losse pols al het voorgaande uitgeramd. Hopelijk hebben jullie er alsnog van genoten. Groetjes, de amusante/amoureuze/artisanale Arthur

2
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:16 uur
Ploppesteksel schreef:
Orson is afkomstig van Herentals; ik ken hem niet persoonlijk, maar wel zijn broer (jungle-dj en vinylliefhebber) en ouders die hier nog steeds resideren. Tegenwoordig woont hijzelf (al geruime tijd?) in Gent en is Transistorcake een electropopband geworden met Wouter Van Asselbergh (drummer bij Shht) en Xavier De Clercq (muzikant/bassist bij talloze projecten), al was het eerst een soloproject, bv. ten tijde van Mr. Croissant Taker. Bovendien maakte hij deel uit van de formatie Sleepers' Reign (met meerdere Herentalsenaren in de gelederen), die de publieksprijs wonnen bij Humo's Rock Rally in 2012 en destijds een beetje airplay kregen op Studio Brussel. Hebben zij ook niet ooit meegedaan in SvhJ?
(quote)
Heel even bijsturen hier, om mijn eigen geroep over mijn thuisbasis Herentals te rechtvaardigen.
Orson is afkomstig van Herentals; ik ken hem niet persoonlijk, maar wel zijn broer (jungle-dj en vinylliefhebber) en ouders die hier nog steeds resideren. Tegenwoordig woont hijzelf (al geruime tijd?) in Gent en is Transistorcake een electropopband geworden met Wouter Van Asselbergh (drummer bij Shht) en Xavier De Clercq (muzikant/bassist bij talloze projecten), al was het eerst een soloproject, bv. ten tijde van Mr. Croissant Taker. Bovendien maakte hij deel uit van de formatie Sleepers' Reign (met meerdere Herentalsenaren in de gelederen), die de publieksprijs wonnen bij Humo's Rock Rally in 2012 en destijds een beetje airplay kregen op Studio Brussel. Hebben zij ook niet ooit meegedaan in SvhJ?
Bedankt voor de aanvulling Plop! Allemaal informatie die ikzelf niet heb weten opsnorren op het web

Mausie schreef:
Die band is mij vooral bijgebleven door de uitstekende album art:
(afbeelding)
(quote)
Die band is mij vooral bijgebleven door de uitstekende album art:
(afbeelding)
Haha die plaat ken ik nog niet, maar voorganger Home, Like NoPlace Is There is

1
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:18 uur
Leuke presentatie, AA!
Heb genoten, perfecte winnaar. My Rajneesh is tig beter dan America, maar miss werkt die laatste als albumtrack beter. Niemand weet. En: Emo

Heb genoten, perfecte winnaar. My Rajneesh is tig beter dan America, maar miss werkt die laatste als albumtrack beter. Niemand weet. En: Emo

2
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:34 uur
Toppresentatie Arthur, bedankt! En is dit een nummeréénrecord voor Sufjan?
1
geplaatst: 30 augustus 2020, 23:48 uur
Hartelijk dank Arthur! Fijne leeswaardige finale zo. En de 2 beste nummers ook nog eens bovenaan!
Laat die volgende editie maar losbarsten...
Laat die volgende editie maar losbarsten...
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 00:12 uur
ArthurDZ schreef:
Misschien kan het succes van My Rajneesh in dit topic de beste man nog overtuigen om dit pareltje alsnog zijn rechtmatige plek op de plaat te bezorgen? Wie heeft hier in godsnaam zijn e-mailadres (jij vast niet he, Choconas)?
Misschien kan het succes van My Rajneesh in dit topic de beste man nog overtuigen om dit pareltje alsnog zijn rechtmatige plek op de plaat te bezorgen? Wie heeft hier in godsnaam zijn e-mailadres (jij vast niet he, Choconas)?
Nee, sorry, dat heb ik weggegooid...

Welbedankt voor de vermakelijke presentatie, amusante Arthur!
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 00:23 uur
ArthurDZ schreef:
Stage Four van deze band is zoals gezegd een essential listen, en ook La Dispute en The Hotelier hebben in dit genre recentelijk geweldige dingen gemaakt. Er valt ook voor mij nog genoeg te ontdekken in dit hoekje dus niet zuinig zijn met jullie tips mochten jullie ze hebben, heren!
Stage Four van deze band is zoals gezegd een essential listen, en ook La Dispute en The Hotelier hebben in dit genre recentelijk geweldige dingen gemaakt. Er valt ook voor mij nog genoeg te ontdekken in dit hoekje dus niet zuinig zijn met jullie tips mochten jullie ze hebben, heren!
Recente tips heb ik niet echt, maar in het verleden heb ik in deze hoek (ongeveer) veel geluisterd naar Thursday, Boysetsfire, Sunny Day Real Estate, At the Drive-In, AFI, The Spirit That Guides Us, Face Tomorrow en Far. Thursday heb ik eind vorig jaar nog gezien, At the Drive-in een paar jaar terug, maar de meeste andere bands zijn volgens mij allang ter ziele... gelukkig hebben we de albums nog.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 01:23 uur
Face Tomorrow, dat was me nog eens een liveband.
Een goede vriend van me was rond in het begin van de 00s helemaal weg van bands zoals La Dispute en Touche Amore. Herinner me ook nog namen als Saetia, Shai Halud en La Quiete.
Een goede vriend van me was rond in het begin van de 00s helemaal weg van bands zoals La Dispute en Touche Amore. Herinner me ook nog namen als Saetia, Shai Halud en La Quiete.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 01:30 uur
Go Tuur, heerlijke schrijfsels! Volgende keer iets meer Lukashenkomode en Limelight eindigt gewoon bovenaan met 133 punten
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 07:07 uur
Leuke presentatie ArthurDZ! Helaas is de uitslag wat minder, mijn volledige top 5 heeft de top 5 niet gehaald
Maar weer veel mooi spul ontdekt deze maand, daar gaat het uiteindelijk om.
Maar weer veel mooi spul ontdekt deze maand, daar gaat het uiteindelijk om.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 07:12 uur
Mooie afronding van de maand, Arthur. Twee
nominaties in de finale, dat is toch wel een verrassing. Beide nummers scoorden namelijk niet goed in ronde 1. Tof om te zien dat Videoclub groeide naar de finale toe en uiteindelijk een 5e positie pakte.
nominaties in de finale, dat is toch wel een verrassing. Beide nummers scoorden namelijk niet goed in ronde 1. Tof om te zien dat Videoclub groeide naar de finale toe en uiteindelijk een 5e positie pakte.
2
geplaatst: 31 augustus 2020, 07:19 uur
Ha ArthurDZ, wat een sneltrein tempo. Bedankt voor de presentaties van formaat. Ben je al uit over je bijnaam voor de erelijst? Artisanale Arthur allitereert wel het lekkerst.
De vakjury van 31, wederom bedankt voor de stemmen!
123poetertjes, aerobag, arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Choconas, Dance Lover, dumb_helicopter, Edgar18, Gretz, Gyzzz, herman, hoi123, inquestos, jassn, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, Masimo, Mausie, panjoe, Ploppesteksel, Simon77, Snoeperd, stardust_be, stoepkrijt,Teunnis, Titmeister, wibro, yeahyeahyeah
De maand Augustus zal eerst nog ten einde lopen om de automatische nomi’s te vullen, maar dinsdagavond 1 september kunnen we weer los met nummers nomineren. To be continued.
De vakjury van 31, wederom bedankt voor de stemmen!
123poetertjes, aerobag, arcade monkeys, Arno, ArthurDZ, AstroStart, Choconas, Dance Lover, dumb_helicopter, Edgar18, Gretz, Gyzzz, herman, hoi123, inquestos, jassn, Johnny Marr, jordidj1, Koenr, Masimo, Mausie, panjoe, Ploppesteksel, Simon77, Snoeperd, stardust_be, stoepkrijt,Teunnis, Titmeister, wibro, yeahyeahyeah
De maand Augustus zal eerst nog ten einde lopen om de automatische nomi’s te vullen, maar dinsdagavond 1 september kunnen we weer los met nummers nomineren. To be continued.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 07:44 uur
Dank voor de presentatie, Arthur! Redelijke uitslag, ik had - tegen beter weten in - gehoopt dat Avalanches voor Sufjan zouden kunnen blijven, maar helaas.
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 07:50 uur
De muziek van Suffe Jan is nooit mijn ding geweest maar The Avalanches is natuurlijk top. Nummer klinkt wel heel anders dan Frontier Psychiatrist dat maffe nummer met die geweldige videoclip. 

0
geplaatst: 31 augustus 2020, 10:44 uur
Titmeister schreef:
Dank voor de presentatie, Arthur! Redelijke uitslag, ik had - tegen beter weten in - gehoopt dat Avalanches voor Sufjan zouden kunnen blijven, maar helaas.
Geen onterechte hoop, toen ik de helft van de stemmen geteld had, stond Avalanches ferm bovenaan, op eenzame hoogte en bungelde de indie droeftoeter nog ergens in de middenmoot. Leek een gestreden strijd, maar toen bleven ze echter 10 stemmen op rij puntloos en begon de opmars van Sufjan. Op het einde leek Touché Amore zelfs nog even de lachende derde te worden, maar kwam net wat nr. 1 plekken te kort.
Je hoort mij niet klagen overigens, Sufjan haalt naar mijn mening weer zijn volle potentie, waar The Avalanches wat potentie laat liggen. Vorige twee albums van Avalanches zijn wel favorieten, ik had daardoor verwacht dat dit nummer wel wat zou groeien bij mij, maar het kwartje is niet gevallen. Het zou zomaar kunnen dat het in de context van een volledig album wel gebeurd... of in de grand finale. We'll meet again.
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 10:50 uur
Dank voor de complimenten, heren!
En dank aan herman en Choconas voor de tips, paar namen die bij me wel een belletje deden rinkelen, en paar namen waar ik nog niet van gehoord had. Daar ga ik eens achteraan! En misschien moet ik At The Drive-In nog eens een kans geven, hun certified RYM-classic staat voorlopig slechts op een 3* bij mij. Ook wel indrukwekkend dat die vriend van je al naar Touché Amoré en La Dispute luisterde toen die bands nog moesten worden opgericht, herman. Heeft ie al een MuMe-account eigenlijk, zo'n cutting edge persoonlijkheid kunnen we hier best gebruiken!
Alleszins alles voor de aliteratie dus de Artisanale Arthur it is!
En dank aan herman en Choconas voor de tips, paar namen die bij me wel een belletje deden rinkelen, en paar namen waar ik nog niet van gehoord had. Daar ga ik eens achteraan! En misschien moet ik At The Drive-In nog eens een kans geven, hun certified RYM-classic staat voorlopig slechts op een 3* bij mij. Ook wel indrukwekkend dat die vriend van je al naar Touché Amoré en La Dispute luisterde toen die bands nog moesten worden opgericht, herman. Heeft ie al een MuMe-account eigenlijk, zo'n cutting edge persoonlijkheid kunnen we hier best gebruiken!

aerobag schreef:
Ha ArthurDZ, wat een sneltrein tempo. Bedankt voor de presentaties van formaat. Ben je al uit over je bijnaam voor de erelijst? Artisanale Arthur allitereert wel het lekkerst.
Alleszins alles voor de aliteratie dus de Artisanale Arthur it is!
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 11:04 uur
Daar staat hij hoor, in zijn volle glorie, vereeuwigd voor zolang MusicMeter bestaat. Iemand die zichzelf al vast wilt leggen voor Augustus?
Erelijst der SvhJ presentatoren
Januari: De Honorabele Hoi123
Februari: De Tintelende Titmeister
Maart: De Koesterende Koenr
April: De Chique Choconas
Mei: De Pientere (123)poetertjes
Juni: De Aesopische Aerobag
Juli: De Artisanale ArthurDZ
Aug: ???
https://i.makeagif.com/media/10-28-2015/SmCIUP.gif
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 11:24 uur
herman schreef:
Shai Hulud, ik was ze al bijna weer vergeten! Die schurken in mijn herinnering trouwens wel een stuk meer tegen metal aan, ik zal ze weer eens gaan draaien.
Ik kan me nog een wervelend optreden van Face Tomorrow herinneren in het Paard, met The Spirit That Guides Us als een chique voorprogramma (of double bill). Ook op Lowlands heb ik FT volgens mij twee keer aan het werk gezien, indrukwekkende liveband inderdaad.
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 11:43 uur
Tnx Arthur, was een vermakelijke presentatie!
Daoko in het rechterrijtje.
Daoko in het rechterrijtje.

1
geplaatst: 31 augustus 2020, 12:02 uur
Thx voor de puike presentatie, Artis-uitgang Arthur!
Mooie uitslag voor de Avalanches; dat nummer blijft steeds leuker worden.
Mooie uitslag voor de Avalanches; dat nummer blijft steeds leuker worden.
0
geplaatst: 31 augustus 2020, 14:43 uur
Ploppesteksel schreef:
Bovendien maakte hij deel uit van de formatie Sleepers' Reign (met meerdere Herentalsenaren in de gelederen), die de publieksprijs wonnen bij Humo's Rock Rally in 2012 en destijds een beetje airplay kregen op Studio Brussel. Hebben zij ook niet ooit meegedaan in SvhJ?
Zelfs maandfinale gehaald dacht ik, of toch top 20.Bovendien maakte hij deel uit van de formatie Sleepers' Reign (met meerdere Herentalsenaren in de gelederen), die de publieksprijs wonnen bij Humo's Rock Rally in 2012 en destijds een beetje airplay kregen op Studio Brussel. Hebben zij ook niet ooit meegedaan in SvhJ?
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 14:45 uur
ArthurDZ schreef:
Ook wel indrukwekkend dat die vriend van je al naar Touché Amoré en La Dispute luisterde toen die bands nog moesten worden opgericht, herman. Heeft ie al een MuMe-account eigenlijk, zo'n cutting edge persoonlijkheid kunnen we hier best gebruiken!
Ook wel indrukwekkend dat die vriend van je al naar Touché Amoré en La Dispute luisterde toen die bands nog moesten worden opgericht, herman. Heeft ie al een MuMe-account eigenlijk, zo'n cutting edge persoonlijkheid kunnen we hier best gebruiken!
Haha, hij is niet zo van het internet. En ik bedoelde natuurlijk bands die muziek maken als Touché Amoré en La Dispute, want echt iets nieuws doen ze natuurlijk niet.
Maar heb een tijdje geleden wel deze tip van hem toegevoegd aan MuMe:
Chain Cult - Shallow Grave (2019)
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 17:20 uur
Linkerrijtje hoor!
Wel onderaan, dat is dan weer jammer. Ik had op meer gehoopt na haar halve finale.
Arthur, dank voor de vermakelijke presentatie!
Wel onderaan, dat is dan weer jammer. Ik had op meer gehoopt na haar halve finale.Arthur, dank voor de vermakelijke presentatie!
1
geplaatst: 31 augustus 2020, 19:46 uur
dumb_helicopter schreef:
Ik vraag me trouwens al enkele uren af welk nummer ik terughoor in Enfance 80. Ik denk aan een recent nummer van een Nederlandse artieste, genre Eefje De Visser/Aafke Romeijn. Misschien hoort Gretz, het ook? Kan er gewoonweg niet opkomen welk nummer het is. Frustrerend!
Ik vraag me trouwens al enkele uren af welk nummer ik terughoor in Enfance 80. Ik denk aan een recent nummer van een Nederlandse artieste, genre Eefje De Visser/Aafke Romeijn. Misschien hoort Gretz, het ook? Kan er gewoonweg niet opkomen welk nummer het is. Frustrerend!
Ben er mee bezig. Bij het riedeltje in het refrein heb ik ook een duidelijk déjà-vu gevoel
Paar suggesties die het volgens mij niet zijn:
2
geplaatst: 31 augustus 2020, 20:30 uur
Even de Gretz in me losgelaten en gezocht... In 2016 nomineerde Co Jackso het nummer Blood Lift, maar dat strandde op plaats 7 in de voorrondeladder. In 2012 eindigde King Into Delight, door jou genomineerd, op plaats 14 in de maand februari. In het jaaroverzicht finishte het op plaats 201.
0
geplaatst: 1 september 2020, 14:50 uur
ArthurDZ schreef:
Jessie, die we in 2012 allemaal leerden kennen met de moody oorwurm (al een beter woord gevonden, Choconasty?) Wildest Moments
Jessie, die we in 2012 allemaal leerden kennen met de moody oorwurm (al een beter woord gevonden, Choconasty?) Wildest Moments
Misschien vergis ik me, maar ik weer bijna 100% zeker dat we haar hier het eerst leerde kennen via Running. Volgens mij kwam de Disclosure Remix best ver.
* denotes required fields.