MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Singles Top 20 Per Jaar #2

zoeken in:
Zeer zeker ja, om Koeman te quoten

De lijst is eindelijk binnen.

2005 is ook het jaar met één van de meest charmante clips aller tijden. Een T-Rex, een Transformer, de camionette van The A-Team, een vliegende bulldozer én de zoon van Bruce Lee.

Liefhebbers van messen kan ik van harte een remix van een Zweedse zangeres aanbevelen. Single uit 2005, maar staat helemaal niet in de RYM-toplijst (niet bij de beste 1500 iig). Die gaat bij mij nog hoger scoren dan de single van de groep zelf (terwijl die op pagina 1 staat bij RYM). De zangeres in kwestie zong in 2003 ook al eens mee op een single van haar landgenoten...

zaaf
Nog 2,61 dagen over voor de editie 2005 , 23 lijsten binnen...

Ik hoop op schrandere bijdragen van:

123poetertjes, 50tracks, ArthurDZ, Bonk, Bucquoy, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Gretz, herman, J.J. Wever, JoaMuse, johan de witt, Koenr, Lukas, Marzipaintree, motel matches, nico1616, remcodulac, Rudi S, Salvadore, stardust_be, wibro

Je bent een shit en dat zeurt

herman schreef:
Liefhebbers van messen kan ik van harte een remix van een Zweedse zangeres aanbevelen. Single uit 2005, maar staat helemaal niet in de RYM-toplijst (niet bij de beste 1500 iig). Die gaat bij mij nog hoger scoren dan de single van de groep zelf (terwijl die op pagina 1 staat bij RYM). De zangeres in kwestie zong in 2003 ook al eens mee op een single van haar landgenoten...

Heb ik weer wat gemist? Ik heb die van pagina 1 in m'n lijst, maar dan vooral met een van die fantastische remixen in het achterhoofd.

Wat is er nog meer dan?

Nou, Hoppibolla en popplapiet bv...

In de marges

Mooi nummer! Top 10 bij mij

Ja hun laatste echte topper wmb

Parthenon Drive had een single moeten zijn

Goed nieuws voor de fanboys: een zangeres uit Canada staat op 1 bij mij, met een duo uit Noorwegen, dat wel. Uit Noorwegen staat ook nog een andere band in mijn lijst, uit Canada ook, maar twee bands uit Montreal hebben het net niet gehaald. Twee vrouwen wel, maar die komen uit Calgary. Verder nog een Zweedse en een Zeeuwse band en de rest Brits en Amerikaans.

Het is wel jammer dat de Latijnse raaf uit Duitsland het niet gehaald heeft (want promo), noch de fluitist en de duiven, want die hadden het vast gezellig gevonden met de twee soorten beren, de zeevogels en de wolf.

Er is een stroomstoring in de buurt, dus hoop dat het gaat lukken.

Al die electrische auto's ook...

jordidj1 schreef:
Je bent een shit en dat zeurt

een shit?

Arrie schreef:
(quote)

een shit?

Ja?

Je bent duidelijk niet 'bout it 'bout x

Mijn lijst van 2005 wordt gewonnen door de UK met 8 verschillende acts tegen US 5 en Australie, Nederland, Denemarken, Zweden, Ierland en Frankrijk elk 1. Dan kom je op 19 en dus staat er 1 dubbelaar in.

zaaf
Nog 1,37 dagen over voor de editie 2005 , 29 lijsten binnen...

Ik hoop op opzwepende bijdragen van:

123poetertjes, 50tracks, ArthurDZ, Bucquoy, Film Pegasus, ForWhomThePeteTolls, Gretz, JoaMuse, johan de witt, Koenr, Lukas, Marzipaintree, motel matches, remcodulac, Rudi S, wibro

Arrie schreef:
Je bent duidelijk niet 'bout it 'bout x

Houdt je gemene sjembek!

zaaf
houdt?

Ja, snijt houdt...

zaaf
zo. 41 lijsten deze keer. en de spreiding slaat toch enigszins toe.

dat leiden we nog niet af aan de nr 1, 24x gekozen en 553 punten is een goede prestatie

338 singles is ook nog geen record, maar 4 singles met 142 punten op plekken 17 t/m 20 is veelbetekenend.

tot morgen!

Spoiler alert: we hebben niet 4x Nelly op het podium dit keer

De video van het jaar is van een band die veel prijzen gewonnen met hun clips, maar slechts één grammy, namelijk hiermee:

Al had esteban wellicht ook nog een leuke?

Poek schreef:
De video van het jaar is van een band die veel prijzen gewonnen met hun clips, maar slechts één grammy, namelijk hiermee:

(embed)

Al had esteban wellicht ook nog een leuke?

Volgens mij loop je een jaar voor

Die heb ik volgend jaar, Poek.

En ik heb inderdaad een clip die mij nauw aan het hart ligt voor 2005, maar ik mag hem nog niet delen. Mijn tips zouden moeten helpen om hem te vinden.

Oeps! Ja, ik was ook al met mijn lijstje voor 2006 bezig (al is die op basis van muzikale kwaliteiten).

In dat geval heb ik geen video van het jaar voor 2005.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:52 uur

geplaatst: vandaag om 20:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.