MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5: Slowdive

zoeken in:

Leuk, Neil Young, maar wel een moeilijk spelletje, want nu moet ik echt op zoek naar specifieke versies en daar heb ik nauwelijks de tijd voor...

Daar heb ik ook last van,ken al die Live versies niet
Ik laat het helaas maar gaan

Misschien dat Dirruk, henk01, Twinpeaks, Dieter, Renoir, Sandokan-veld, wizard, GrafGantz of AOVV nog mee willen doen?

I'm in :O)

Ga vloeken in de kerk bij de eerste : 4-1

De tweede 2-2

3. Mellow My Mind (Roxy 1973) Vs. The Loner (Live Rust)

Voor degenen die zich vervelen, hier nog een leuke Neil Young quiz: The Very Hard Neil Young Quiz - This Day In Music - thisdayinmusic.com

Wie maakt er 4-3 (of 3-4) van?

4-3

4. Albuquerque (Roxy 1973) Vs. Love in Mind (Time Fades Away)

0-1

Slow

Duivels dilemma... 1-2

Ruim 24 uur verder, dus tijd voor de volgende:

5. Powderfinger (Live Rust) Vs. Come on Baby Let's Go Downtown (Live at the Fillmore East 1970)

Vs.

1-0
Misschien handiger om ook wat youtube linkjes erbij te zetten zodat het makkelijker is om deel te nemen.

2-0

Favorietje, zeker in deze uitvoering.

likeahurricane schreef:
1-0
Misschien handiger om ook wat youtube linkjes erbij te zetten zodat het makkelijker is om deel te nemen.

ik wilde reageren met : hoezo iedereen kan toch met de verwijzing op Spotify luisteren, maar ik was het even vergeten.

likeahurricane schreef:
1-0

U vraagt, wij draaien.

4-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:26 uur

geplaatst: vandaag om 21:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.