MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 10's KO

zoeken in:

panjoe (moderator)
4-0

Zou op allebei afknappen op een feestje, maar dan is die van Tourist toch net wat feestelijker.

132 Michele Mininni - Rave Oscillations vs. Meduza feat. Goodboys - Piece of My Heart

0-1

MVW
1-1

3-2 fooook zo'n groot zwak voor, nu weet ik eindelijk hoe dit nummer noemt, thanks!

Arbeidsdeskundige
3-3

Johnny Marr schreef:
3-2 fooook zo'n groot zwak voor, nu weet ik eindelijk hoe dit nummer noemt, thanks!

Nooit gegoogled op 'da da da down down down'? Dan vind je hem ook gewoon

Overigens heb ik ook een groot zwak voor dit nummer, een van de fijnste hits van de afgelopen jaren

Die van Meduza is echt een oorwurm. Klein beetje fout, maar erg lekker. Maar die andere track is echt een toffe, originele technobanger. Kop of munt deze hoor. Uiteindelijk zie ik mezelf dan toch eerder losgaan op die technotrack in een stampende, dampende tent.

4-3

Lekker nummer inderdaad, maar PBH gaat gewoon veel te hard op die technoknaller

5-3

133 DJ Khaled - Wild Thoughts (ft. Rihanna & Bryson Tiller) vs. Broken Bells - Holding on for Life (Solomun Remix)

1-0

Arbeidsdeskundige
2-0

Ik krijg uitslag van DJ Khaled.

2-1

MVW
2-2

134 Cardi B feat. Bad Bunny & J. Balvin - I Like It vs. Lindstrøm & Christabelle - Lovesick

2-5

135 TNGHT - Higher Ground vs. Zara Larsson feat. MNEK - Never Forget You

0-1 nog zo'n top 40 darling van mij

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.