MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.

zoeken in:
3-1

Ast
4-1

jeb777
4-2

5-2

110. Promised Land vs I Got Lucky

0-0

jeb777
1-0

Uitstekende cover vs feelgood original. Ik ga deze keer voor het opbeurende I Got Lucky (dat nog een hit in België was).

1-1

Ast
1-2

2-2

3-3

5-3

111. Stop, Look and Listen vs Surrender

Easy. 0-1

0-2 Inderdaad

jeb777
Zeker. 0-3

0-4

Ast
0-5

112. Don’t Cry Daddy vs It’s Still Here

1-0

Ast
2-0

jeb777
3-0

4-0

4-1

It's still here is Elvis zijn meest ontroerende nummer en hij heeft er vele! Ik houd het regelmatig niet droog bij het horen van dat nummer. Elvis die zich begeleidt op de piano, met subtiel baswerk later toegevoegd. It's still here moet door!
Bij Don't cry daddy houd ik trouwens ook vaak niet droog! Mijn als tranentrekker wint It's still here het voor mij.

jeb777
Ik had zeker hetzelfde gevoel toen ik net "It's Still Here" nog een keer beluisterde. Zeer ontroerend... Ik vond " Don 't Cry Daddy' iets mooier gezongen. Als de regels het toestaan zou ik mijn stem hier veranderen.

jeb777 schreef:
Als de regels het toestaan zou ik mijn stem hier veranderen.

Het probleem is dat dan het hek waarschijnlijk van de dam is en er alleen nog maar tactisch gespeeld gaat worden. Maar, dit is pas ronde 1, en aangezien dit dan de eerste en laatste keer zou zijn dat dit mag: vooruit. Als jij je stem bij deze battle wilt veranderen: be my guest.

Voorwaarde is natuurlijk dat je dat gedaan moet hebben voordat de battle afgelopen is.

5-1

Te laat

Gast
geplaatst: vandaag om 12:31 uur

geplaatst: vandaag om 12:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.