Muziek / Muziekgames / Elvis Aaron Presley K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juni 2020, 17:10 uur
Uitstekende cover vs feelgood original. Ik ga deze keer voor het opbeurende I Got Lucky (dat nog een hit in België was).
1-1
1-1
0
geplaatst: 25 juni 2020, 19:53 uur
It's still here is Elvis zijn meest ontroerende nummer en hij heeft er vele! Ik houd het regelmatig niet droog bij het horen van dat nummer. Elvis die zich begeleidt op de piano, met subtiel baswerk later toegevoegd. It's still here moet door!
Bij Don't cry daddy houd ik trouwens ook vaak niet droog! Mijn als tranentrekker wint It's still here het voor mij.
Bij Don't cry daddy houd ik trouwens ook vaak niet droog! Mijn als tranentrekker wint It's still here het voor mij.
1
jeb777
geplaatst: 25 juni 2020, 20:00 uur
Ik had zeker hetzelfde gevoel toen ik net "It's Still Here" nog een keer beluisterde. Zeer ontroerend... Ik vond " Don 't Cry Daddy' iets mooier gezongen. Als de regels het toestaan zou ik mijn stem hier veranderen. 

1
geplaatst: 25 juni 2020, 20:06 uur
Het probleem is dat dan het hek waarschijnlijk van de dam is en er alleen nog maar tactisch gespeeld gaat worden. Maar, dit is pas ronde 1, en aangezien dit dan de eerste en laatste keer zou zijn dat dit mag: vooruit. Als jij je stem bij deze battle wilt veranderen: be my guest.
Voorwaarde is natuurlijk dat je dat gedaan moet hebben voordat de battle afgelopen is.
* denotes required fields.